Havtorn

Er der 2 streger, eller..

55 indlæg i dette emne

Hvad siger i til denne? Har først testdag onsdag, dvs er 3+4 og den er taget på eftermiddagsurin, men er den ikke meget svag alligevel:

6hqrva.jpg

Ved bare ikke om jeg tør tro på det, havde en SA 23/12 og desuden en bio før det
Det er en test fra Rema 1000, er de ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih, jeg synes godt nok den ser fin ud :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg synes godt nok den ser fin ud :biglove

Seriøst? Ej hvor er jeg glad for det, håber så meget på den bliver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en streg og synes den er tydelig for hvor langt du er og at det er en eftermiddagstest :)

Krydser en masse for at den er god nok og bliver der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en streg og synes den er tydelig for hvor langt du er og at det er en eftermiddagstest :)

Krydser en masse for at den er god nok og bliver der :)

Tusind tak! Det er jeg virkelig glad for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan godt se den.

Tillykke

Håber den bliver! Tusind tak, er rigtig glad for jeg ikke er skør eller blind ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin streg. Det passer meget godt med dagene. Krydser fingre for at den udvikler sig. Tillykke :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt se den.. Håber den udvikler sig mere over den kommende uge :) :loveshower  Et forsigtigt tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan i hvert fald også se den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser den! Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er en lille smule mere tydelig til morgen, men jeg synes ikke jeg har nogen symptomer, så det er RET svært at holde fast i positiv tænkning  :rolleyes

Andre der har svært ved at finde tålmodigheden frem? :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er en lille smule mere tydelig til morgen, men jeg synes ikke jeg har nogen symptomer, så det er RET svært at holde fast i positiv tænkning  :rolleyes

Andre der har svært ved at finde tålmodigheden frem? :shooter

 

Det er sandsynligvis ALT for tidligt til symptomer - det er også derfor at stregen er forholdsvis svag.

 

Du er ikke ret langt henne endnu.. Giv det et par dage og test igen. Så skulle den gerne være blevet kraftigere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sandsynligvis ALT for tidligt til symptomer - det er også derfor at stregen er forholdsvis svag.

 

Du er ikke ret langt henne endnu.. Giv det et par dage og test igen. Så skulle den gerne være blevet kraftigere.

Jeg havde heller ikke så mange symptomer med min søn, og de 2 gange jeg har mistet har jeg haft ALLE symptomer - så håber det er et godt tegn.

Skulle være 3+5 i dag, så venter med at teste mere til om 1 uge og så håber jeg at mens holder sig væk. Måske fik jeg lidt kvalme af min morgenkaffe..?  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den nederste er fra i morges, men den øverste er næsten forsvundet (fra i går eftermiddags). Ok udvikling?

6jljwp.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hcg fordobles jo hver anden dag, så det ser da ud til at være en rigtig fin udvikling :glad

Ingen tvivl om at du er gravid :biglove Og så krydser vi for at den bliver hængende derinde :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hcg fordobles jo hver anden dag, så det ser da ud til at være en rigtig fin udvikling :glad

Ingen tvivl om at du er gravid :biglove Og så krydser vi for at den bliver hængende derinde :glad

Tak, det kunne være så dejligt!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fint!

 

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke teste mere, men havde en Valmed liggende (som jo har lidt blandet ry og som jeg sidste år fik af en veninde der var gravid - altså ikke brugt :D ).

Nu bliver jeg helt bekymret fordi stregen er så tydelig, den er taget på eftermiddagsurin her for ikke længe siden. Er der virkelig så stor forskel på de forskellige mærker?! :blink  :blink

2znu3gg.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke teste mere, men havde en Valmed liggende (som jo har lidt blandet ry og som jeg sidste år fik af en veninde der var gravid - altså ikke brugt :D ).

Nu bliver jeg helt bekymret fordi stregen er så tydelig, den er taget på eftermiddagsurin her for ikke længe siden. Er der virkelig så stor forskel på de forskellige mærker?! :blink  :blink

2znu3gg.jpg

Ja der kan godt være forskel på mærkerne. Og jeg ville nok ikke regne med Valmed når du tester før tid. Men de andre tests ser jo også fine ud :) Så jeg ville teste igen når du når din rigtige test-dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der kan godt være forskel på mærkerne. Og jeg ville nok ikke regne med Valmed når du tester før tid. Men de andre tests ser jo også fine ud :) Så jeg ville teste igen når du når din rigtige test-dag :)

Det er på onsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det ser fint ud...

Den gang jeg mistede var der stort set ingen udvikling og jeg kunne først fremtrylle en streg 4+1...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det ser fint ud...

Den gang jeg mistede var der stort set ingen udvikling og jeg kunne først fremtrylle en streg 4+1...

Jeg fik fine streger frem både ved bio og SA, men ved bio gik det hurtigt ned ad bakke fra 4+5. Nok derfor man bliver lidt testoman-nuts

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det skulle heller ikke være denne gang! :boo

Test til morgen er mere utydelig, og jeg mærker mens på (den dér grimme fornemmelse, ikke bare murren). Og den følelse er desværre lidt for velkendt!

Det er nu 4. gang på 5 måneder det ikke vil lykkes, bliver gravid men den sætter sig ikke fast. Ved ikke hva vi gør herfra, men skal lige sluge den - var så overbevist om, at nu var det vores tur :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER