Maj 2014

Testet positiv efter tid

13 indlæg i dette emne

Jeg tog en test i går, hvor der blev ved med at være en lyserød klat der hvor stregen skulle være. Både min mand og jeg synes vi kunne ane en streg mit i det lyserøde. Da jeg tager testen op af min taske i dag er der er tydelig streg.

Er der nogen der har prøvet at teste positiv efter tid uden at være gravide.

Var kun 3+2 i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1OnWxLL.jpg

I går lige da jeg havde taget den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BaLntcA.jpg

Sådan ser den ud nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er godt nok tydelig! Jeg har aldrig selv fået en streg uden at være gravid, men det ligner Valmed? Og de har ry for at give falske streger, men ved ikke om de så er så tydelige..

Krydser for at den er god nok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er godt nok tydelig! Jeg har aldrig selv fået en streg uden at være gravid, men det ligner Valmed? Og de har ry for at give falske streger, men ved ikke om de så er så tydelige..

Krydser for at den er god nok!

Tak. Det er også valmed. Jeg har aldrig hørt om nogen der testede positiv uden at være det. Det er godt nok spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet at teste falsk positiv med valmed, og den var lige så tydelig som din.

Håber det ikke er tilfældet her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet at teste falsk positiv med valmed, og den var lige så tydelig som din.

Håber det ikke er tilfældet her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Åhh det håber jeg heller ikke. Er ked af at du prøvede det. Var der også en lyserød klat på din først?

Ikke hvad jeg husker. Stregen var kommet efter jeg havde lader testen ligge i en halv times tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke hvad jeg husker. Stregen var kommet efter jeg havde lader testen ligge i en halv times tid.

Jeg kunne se en streg med det samme, men den var gemt i den der lyserøde klat. Min mand var enig og kunne også se stregen. Så testede jeg igen og den var negativ. I raseri smed jeg testene i min taske og tog den op i dag og så så den sådan ud. Det var først en times tid efter jeg tog den at den røg i tasken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kan så vent et par dage med at tage en ny test.. Det er jo trods alt meget tidligt endnu hvis du er gravid :) Men krydser alt hvad jeg kan og håber det bedste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kan så vent et par dage med at tage en ny test.. Det er jo trods alt meget tidligt endnu hvis du er gravid :) Men krydser alt hvad jeg kan og håber det bedste :)

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er spændene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er spændene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER