lhk

Fastelavnsudklædning????

4 indlæg i dette emne

Hmmmm.... Der skal være fastelavnsfest i legestuen. Min søn er to år og tre mdr.

Vores dagplejemor siger, at vi bare kan give ham "et eller andet vi lige har" på..

Men altså en eller anden form for udklædning.....

Hvad pokker skal det være?

Det skal slet ikke være sådan en "rigtig ting" , fx. Spiderman, læge eller mariehøne. Det niveau er han slet ikke på i forhold til forståelse.. Men hvad pokker gør jeg så??

Mit bedste forslag er at give ham solbriller med, og så er han "sej". Det er hvad min fantasi rækker til:(

Håber meget der kommer nogle ideer:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aksel skal være abe i år. Jeg fandt det brugt på dba. Det er valgt ud fra at det skulle være noget, han forstod og synes er sjovt. Han er 2,5.

Sidste år var han klovn :) Jeg brugte hans røde smækbukser, hvor jeg så havde syet tre hjemmelavede garn pompomer på. Og så havde jeg lavet en kegle hat i karton med elastik under hagen, en pompon i toppen og kartoncirkler i forskellige farver klistret på keglen.

Jeg havde også overvejet gangster (jakkesæt og hat) og superhelt (en body med logo i strygestof sat på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min den store var 2 år havde jeg samme dilemma... jeg gav hende en sort body og sorte strømpebukser. Jeg klippede en af hendes fars gamle sorte t-shirt til en tyk lang strimmel og syede med et par enkelte sting på strømpebukserne (hale), købte en hårbøjle i hm med katteøre på og gav hende den på. Til sidst tog jeg en af mine sorte makeup blyanter og malede næsen lidt sort og med knurhår hen af kinderne. Vupti så var hun en kat. Hun var vældig begejstret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en tråd i kreativ forum :)

Min den mindst bliver fange :) Men var dragten ikke kommet i dag, så var han blevet gangster med fine bukser med seler, skjorte også havde jeg tænkt mig at lave et lille skæg på ham med en sort streg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER