Puttefutte

Februar testere

154 indlæg i dette emne

Mens er desværre kommet i dag - 2 dage for tidligt. Vi ses i marts testgruppe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

4 :stork  på sådan en kort måned, hvor er det dejligt  :loveshower Tillykke til jer .

 

Vi mangler bare at høre fra den sidste?  :glad

 

Og vi andre ses totalt i en marts-gruppe :goodluck Jeg går lige og venter på at det der æg gider vokse sig ordentligt stort, så jeg kan komme i gang med min sidste alm. inseminering, inden jeg evt. går reagensglas-vejen. Det gider jeg egentlig ikke helt skulle ud i, så ku' vi ikke lige sige, at der var gevinst i marts?  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 :stork  på sådan en kort måned, hvor er det dejligt  :loveshower Tillykke til jer .

 

Vi mangler bare at høre fra den sidste?  :glad

 

Og vi andre ses totalt i en marts-gruppe :goodluck Jeg går lige og venter på at det der æg gider vokse sig ordentligt stort, så jeg kan komme i gang med min sidste alm. inseminering, inden jeg evt. går reagensglas-vejen. Det gider jeg egentlig ikke helt skulle ud i, så ku' vi ikke lige sige, at der var gevinst i marts?  :rolleyes

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at dine æg bliver fine og perfekte.. så du ikke skal ud i reagensglas.. :) :kiss :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at dine æg bliver fine og perfekte.. så du ikke skal ud i reagensglas.. :) :kiss :loveshower

Tusind tak, og endnu engang tillykke og pøj pøj med den lille spire  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER