190987

Hvor hurtig ku i mærke noget?

50 indlæg i dette emne

Jeg følte et smæld i min højre side på cd12 (som jeg tror må have været æl) og siden den dag havde jeg menstruationsagtig murren/smerter. På cd30 (4+1) opdagede jeg (eller rettere min mand :P) at mine bryster virkede mere faste. Først en uge senere testede jeg positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad betyder cd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad betyder cd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja cyklusdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jeg har forsøgt at blive gravid siden oktober og hver gang tror min krop at den er gravid. Første gange havde jeg ømme bryster og plet blødninger, men siden har det bare været en slags menstruation smerter og oppustet mave, indtil jeg får menstration igen og cyklus starter forfra. Det er ved at være en smule irriterende, da jeg hopper på den hver gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med min søn opdagede jeg intet før en bragende positiv test i uge 7, der kom helt bagpå mig. Set i bakspejlet var mine bryster lidt ømme og havde lidt mens-agtig murren men intet som jeg ikke normalt oplever op til alm mens..

De 2 sidste graviditeter har jeg haft ALLE tegn fra uge 3, har desværre mistet begge gange. Så her er ingen tegn åbenbart bedst ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh jeg synes der er lang tid til den 13

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde æl torsdag og jeg synes også at jeg kan mærke noget og har kunnet det lige siden, så nu må vi se. Spændende er det i hvert fald. Jeg havde kvalme og var oppustet og testede positiv med vores datter 3+4 eller 3+5, men i følge terminsdato var det allerede 3+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener også jeg var 3+4 med vores søn men kan ikke helt huske hvordan man tæller, hvis jeg havde første mens dag d. 16 januar hvor langt skulle jeg så være henne nu hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde æl torsdag og jeg synes også at jeg kan mærke noget og har kunnet det lige siden, så nu må vi se. Spændende er det i hvert fald. Jeg havde kvalme og var oppustet og testede positiv med vores datter 3+4 eller 3+5, men i følge terminsdato var det allerede 3+0

Åh bare det var mig der kunne "fornemme" noget, havde ÆL onsdag - og har det bedre end nogensinde. Ikke ét symptom! Desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh bare det var mig der kunne "fornemme" noget, havde ÆL onsdag - og har det bedre end nogensinde. Ikke ét symptom! Desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har jeg ikke rigtig muren i underlivet men hold op hvor har jeg kvalme og føler mig oppustet.. Er nok godt spændt på de næste dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde æl i går og nu kan ALT tolkes som et befrugtet æg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja jeg er også ved at blive skør men er så bange for det bare er indbildning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja jeg er også ved at blive skør men er så bange for det bare er indbildning

jeg bliver nød til at holde mig selv nede for ikke at blive for skuffet hvis den nu ikke skulle være der :P

men bare jeg bliver svimmel af at rejse mig for hurtigt kan det jo være en slags kvalme! !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde men håber godt nok den er positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde men håber godt nok den er positiv

:bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har jeg ikke rigtig muren i underlivet men hold op hvor har jeg kvalme og føler mig oppustet.. Er nok godt spændt på de næste dage

 

Det er da hurtigt at du får sådanne symptomer? :) 

Jeg aner ikke hvornår jeg kan forvente at mærke noget som helst.. derfor kan alt også tolkes som graviditet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bliver nød til at holde mig selv nede for ikke at blive for skuffet hvis den nu ikke skulle være der :P

men bare jeg bliver svimmel af at rejse mig for hurtigt kan det jo være en slags kvalme! !

men synes nu nok at jeg kan mærke et eller andet. . om det så er indbildning vil tiden vise!

Jeg har tidligere lidt meget af kvalme når jeg rejste mig for hurtigt og er blevet undersøgt for det. Det kaldes ortostatisk blodtryksfald. Og består i at når man rejser sig så ryger der ca 300-600 ml blod ned i benene og nogle gange (hvis man i forvejen har lavt blodtryk) kan blodtrykket så falde så meget, at man bliver svimmel - fordi man ikke får nok blod op til hovedet. Så jeg vil anbefale dig at få målt blodtryk nogle gange.. evt også derhjemme. Og hvis det er lavt altså under 100 systolisk, så prøv at komme ekstra salt på maden og drik ekstra vand. Saltet binder vandet i kroppen og får blodtrykket til at stige lidt. :)

Ortostatisk blodtryksfald plejer desværre ikke at hænge sammen med graviditet (så vidt jeg ved) :) Men snak med din læge hvis det fortsætter..

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tidligere lidt meget af kvalme når jeg rejste mig for hurtigt og er blevet undersøgt for det. Det kaldes ortostatisk blodtryksfald. Og består i at når man rejser sig så ryger der ca 300-600 ml blod ned i benene og nogle gange (hvis man i forvejen har lavt blodtryk) kan blodtrykket så falde så meget, at man bliver svimmel - fordi man ikke får nok blod op til hovedet. Så jeg vil anbefale dig at få målt blodtryk nogle gange.. evt også derhjemme. Og hvis det er lavt altså under 100 systolisk, så prøv at komme ekstra salt på maden og drik ekstra vand. Saltet binder vandet i kroppen og får blodtrykket til at stige lidt. :)

Ortostatisk blodtryksfald plejer desværre ikke at hænge sammen med graviditet (så vidt jeg ved) :) Men snak med din læge hvis det fortsætter..

Knus

Lider ikke af svimmelhed og kvalme, det var bare et eksempel på hvordan man kan fejl-tolke i vildskab når man gerne vil være gravid :P

Men jeg har for lavt blodtryk som kan give svimmelhed, dog ikke lige i disse dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var vildt meget kvalme, hvis det er indbildning bliver jeg lidt tosset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor hurtigt kan man få kvalme o.l.? allerede få dage efter befrugtning eller først når ægget har sat sig fast i livmoderen efter ca 7 dage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER