Akita

NF - hvilke hvide streger - køn

11 indlæg i dette emne

Halløjsa :)

Jeg var til NF for 3 uger siden og alt var super fint. Flot tal og livlig baby. Sagen er nu den, at vi har besluttet ikke at vide kønnet før fødslen. Jeg har i forvejen en pige på 7 og en dreng på 2 og med disse, vidste vi på forhånd kønnet. Så nu vil vi prøve noget andet. MEN, man kan jo ikke lade være med at gætte. Og har hørt noget om nogle hvide streger på et scanningsbillede........ Jeg ved bare ikke lige hvilke streger?!

Måske nogle er mere ekspert??

Hvad tror i?

Dreng eller pige?

Det skal lige siges, at hun så flot viste os numsen nedefra med to flotte lår.... Og min kæreste udbryder med hovedet helt oppe i skærmen "der er jo ingenting mellem benene" ;-) haha... Hun svarer jo selvfølgelig, at det var for tidligt at sige noget om.....

Kram fra mig

Vedhæftet thumbnail

post-12684-0-05903200-1454222072_thumb.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dreng :)

Er det noget du gætter på ud fra nogle steger? :) Jeg synes jeg kan se 3 streger hvor den ene er forskudt fra de to andre der ligger ved siden af hinanden. Men synes også jeg kan se en anden enkelt hvid streg aller nederst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De 3 hvide streger der snakkes om er skamlæberne. Du skal have et billede hvor du ser ind mellem benene og ikke et fra siden for at se stregerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De 3 hvide streger der snakkes om er skamlæberne. Du skal have et billede hvor du ser ind mellem benene og ikke et fra siden for at se stregerne

Ah.. Synes bare jeg har læst et sted med en streg eller en nub som man kan se fra et scanningsbillede fra siden af. :) vi må vente i spænding. Vi hælder nok mest til en lillebror. Har en ide om at de to små så vil få mest ud af hinanden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah.. Synes bare jeg har læst et sted med en streg eller en nub som man kan se fra et scanningsbillede fra siden af. :) vi må vente i spænding. Vi hælder nok mest til en lillebror. Har en ide om at de to små så vil få mest ud af hinanden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra siden ser det ud som om både drenge og piger har en tissemand. Pigers er dog vandret mens drenges peger lige op i luften

Aaarh, så var det nok det jeg havde læst. Men kan man overhovedet se den streg på mit billede? Synes de hvide streger jeg kan se ligger for langt inde "i maven" - agtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Teorien med tappen ser sådan her ud: 

 

 

b329ee2dc543a4bbe2a74da113db4bd7.jpg

 

Men der er en grund til at de ikke vil udtale sig om kønnet til NF - det er simpelthen for usikkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det noget du gætter på ud fra nogle steger? :) Jeg synes jeg kan se 3 streger hvor den ene er forskudt fra de to andre der ligger ved siden af hinanden. Men synes også jeg kan se en anden enkelt hvid streg aller nederst..

Grunden til jeg siger dreng er de 2 runde mørke pletter. Jeg tænker testikler - men jeg ved faktisk ikke om det er sådan det set ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grunden til jeg siger dreng er de 2 runde mørke pletter. Jeg tænker testikler - men jeg ved faktisk ikke om det er sådan det set ud :)

Hehe godt bud.. Men scanningsdamen sagde det var mavesæk og blære mener jeg det var.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Teorien med tappen ser sådan her ud:

b329ee2dc543a4bbe2a74da113db4bd7.jpg

Men der er en grund til at de ikke vil udtale sig om kønnet til NF - det er simpelthen for usikkert :)

Tak for det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER