Lykke2013

Gonapeptyl - hold nu op hvor det svier?!?!??!?

7 indlæg i dette emne

Hej alle i behandling :)

 

Nogen der har erfaring med Gonapeptyl? Engangssprøjter til nedregulering i stedet for næsespray.

Jeg tog også disse sprøjter under sidste ICSI forløb, og er nu startet op igen med dem. Men hold da op hvor jeg syntes at det svier når jeg skal sprøjte det ind :( Er der nogen der har prøvet noget lignende med dette præparat? Og som har nogle gode råd til at undgå svien? På sygehuset sagde de at de ikke har hørt disse "klager" om præparatet før, men det er nok også mest almindeligt at vælge næsespray :/

 

På forhånd tak for jeres svar:)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er igang lige nu og skal tage sprøjte nr. 9 om lidt.

Jeg vil give dig ret i at det svier, men jeg syntes ikke det er slemt.

Jeg har oplevet at der er forskel fra sted til sted på mavefedtet. Har du også det?

Jeg har desværre ingen gode råd til dig. Men jeg glæder mig til at høre om andre har det:-)

(Tilføjelse umiddelbart efter sprøjte: det svier og er lidt ubehageligt når jeg sprøjter det ind i huden. Men jeg glemmer det hurtigt bagefter.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay godt at høre at det ikke kun er mig :)

Hmm nah syntes det er det samme lige meget hvor jeg sprøjter. Det er også først når jeg sprøjter det ind at det svier, og 2-5 minutter efter. Men gruer for det hver morgen :/ Men tror stadig det er bedre end næsespray, den lyder heller ikke for morsom :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har taget nogle dage for mig at vende mig til, men nu er jeg egentlig også glad for at jeg ikke skal bruge næsespray.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog gonapeptyl i begge mine forsøg og syntes også at det sved da jeg tog dem, men ligesom Jensen86 så syntes jeg det afhang af hvor i maveskindet jeg stak mig (ikke at jeg kunne gennemskue mønstret) og at svien hurtigt aftog igen, så det var ikke noget jeg tænkte videre over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du mærke nogle bivirkninger Lykke? Jeg syntes at jeg kan mærke lidt, men jeg er lidt i tvivl om jeg oplever det værre end det reelt er, fordi jeg har så meget opmærksomhed omkring min krops signaler.

Hvor mange dage har du været i gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Jensen.

Nah mærker ikke de store bivirkninger med gonapeptyl. Det er 2. ICSI forsøg hvor jeg tager det nu. Har taget 5 sprøjter foreløbig i dette fortsøg.

Men tror man kan opleve meget forskellige bivirkninger. Hvad har du oplevet fx? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER