Krydderpigen

Scanning :)

34 indlæg i dette emne

Velkommen til gruppen Sinning :)

Fedt at du har fået rykket tiden Centenary!

Bare for at være sikker på hvad I mener med at være for tidligt eller sent på den... Mener I, hvis der nu er noget galt, så er det et større indgreb når man er længere henne..?

Jeg har først en tid til NF den 22/3, mest fordi jeg tager en uge til dk og derfor passer det bedst der. På det tidspunkt vil jeg være 13 uger henne...

Det er simpelthen fordi man kun kan se nakkefolden få dage fra 11+4 til 13+6. Før eller efter dette kan man ikke måle det :)

Det passer da helt perfekt at du kommer til dk der så. Har du fået taget blodprøver de kan bruge til bedømmelse af risiko eller får du taget det i forbindelse med scanningen?

Tak for velkomst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gud ja, så er det sgu da lidt tidligt... :D Jeg var kun opmærksom på 13+6... Men som du siger, hvis det er for tidligt, så kan man altid få en ny tid... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste om én herinde som fik rykket terminen frem da hun kom til NF... Og så var hun vist 14+6, og de kunne ikke bruge scanningen til noget... Det freakede mig lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahaa, det vidste jeg ikke... Gad vide om jeg lige skal ringe til dem igen. Min beregnede termin er nemlig d. 27/9, men ved første scanning så det ud til at jeg var længere henne og datoen kunne være 22/9. Ud fra sidste terminsdato, vil jeg være 13 +5 d. 22/3 til min NF  :unsure Tak for hjælpen!

 

Jeg får foretaget mine scanninger her i USA, for jeg er ikke dækket af den danske sygesikring når jeg bor her. Men er i dk lige på det tidspunkt hvor det ville være ideelt at få min NF (smart..) Min blodprøve bliver taget imorgen, og så får vi snart kønnet at vide  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi jo samme termin indtil videre... :)

Jeg ringede til Riget for at få rykket min tid, men de sagde at 13+5 var fint... Jeg fandt så selv en tidligere tid på deres online booking...

Nu skal jeg jo ikke skabe panik! Blev bare selv lidt nervøs...

Tjekker de kønnet via blodprøve i US..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahaa, det vidste jeg ikke... Gad vide om jeg lige skal ringe til dem igen. Min beregnede termin er nemlig d. 27/9, men ved første scanning så det ud til at jeg var længere henne og datoen kunne være 22/9. Ud fra sidste terminsdato, vil jeg være 13 +5 d. 22/3 til min NF :unsure Tak for hjælpen!

Jeg får foretaget mine scanninger her i USA, for jeg er ikke dækket af den danske sygesikring når jeg bor her. Men er i dk lige på det tidspunkt hvor det ville være ideelt at få min NF (smart..) Min blodprøve bliver taget imorgen, og så får vi snart kønnet at vide :rolleyes

Altså hvis beregningen bare holder går det jo, men det kommer da tæt på. Mon ikke det går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vi endelig til NF... Det hele var rigtig fint, så vi er glade! :)

Og terminen holdt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vi endelig til NF... Det hele var rigtig fint, så vi er glade! :)

Og terminen holdt... :)

Dejligt : )

Glæder mig til vores er overstået!

 

Hvordan er scanningen ift den første... Kan man se at baby er vokset? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt : )

Glæder mig til vores er overstået!

Hvordan er scanningen ift den første... Kan man se at baby er vokset?

Oh yes! :) Tydeligt at babyen er vokset, og man kunne se arme og ben... Den væltede rundt derinde, viftede med armene... Man kunne også se næsen nu...

Én ting var et få et godt resultat, men vi er langt mere påvirkede af at kunne se så meget... Det var ret vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER