Krydderpigen

Scanning :)

34 indlæg i dette emne

Vi er i dag blevet afsluttet på fertilitetsklinikken! :) JUHUUU

 

Baby har perfekt størrelse og det fineste hjerte.

 

Jeg synes ikke udstyret, jeg blev scannet på i dag var så godt, som jeg har set andre gange - altså forstået på den måde, at billedet er ret dårligt. . Det var også utydeligt på den store skærm, vi kunne følge med på. - Men pyt med det!! I får lov at se billedet alligevel....

 

 

 

post-7382-0-08841700-1453712043_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt for jer! Tillykke med det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt : ) TILLYKKE!! Er det ikke en kæmpe lettelse?

 

Åh, jeg glæder mig til det er min tur.... Jeg er ikke så langt henne, så det er for tidligt endnu.

 

Herovre i USA er forløbet lidt anderledes end i dk tror jeg, men jeg er ikke 100% inde i det. Man går til kontrol hos sin læge (gynækolog, fødselslæge) og ikke hos en jordemoder. Da sundhedsvæsenet er privat vælger man stort set selv hvilke undersøgelser og scanninger man vil have, man betaler jo selv (eller forsikringen gør). Jeg vil have en tidlig scanning ligesom mange af jer sikkert vælger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt tid til tidlig scanning på lørdag, hvor jeg (hvis ellers min beregning stemmer) er 6+1. Håber at få et fint lille hjerteblink at se ❤️!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt, tillykke med det. Hvor langt er du egentlig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende Anne!

Du må endelig skrive hvordan det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt :)!

 

Skal man betaler for en tidlig scanning eller hvornår får man sådan en ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt betaler man vist - Vi får det fordi baby er lavet i fertilitetsbehandling og der er man i højere grad nødt til at se efter om graviditeten nu også sidder i livmoderen osv. - Derfor er den en del af behandlings-pakken.

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi betaler selv for det på en privat scanningsklinik. Det koster 500 kr., og man kan se hjerteblink fra 6+0, men skulle det vise sig at være for tidligt, får man en gratis ekstra-scanning.

Er vildt spændt (og lidt nervøs). Jeg er kun 6+1-2 stykker på lørdag, men jeg håber, hun kan se noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så hjerteblink i dag :-). SÅ dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så hjerteblink i dag :-). SÅ dejligt!

Tillykke, hvor dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så hjerteblink i dag :-). SÅ dejligt!

Hvor skønt!! Stort tillykke!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg svarer li på alle tråde i denne gruppe... Haha... Dejligt at ha nogle ligesindede at snakke med. :)

Jeg håber på en tidlig scanning i dag eller i morgen alt efter hvornår jeg li kan få passes det ind. Er vist 8+0 i dag, så der burde være gode chancer for at se noget. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi li været til scanning. Der var et stk baby med bankende hjerte. :) All I needed to know...

Terminen blev rykket 4 dage frem, men kan stadig ændre sig til næste scanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen i gruppen Centenary : )

 

Tillykke med jeres beslutning og med den vellykkede scanning!!

 

Der er to dage til min første scanning, det blir så spændende ; )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen i gruppen Centenary : )

Tillykke med jeres beslutning og med den vellykkede scanning!!

Der er to dage til min første scanning, det blir så spændende ; )

Tak... :)

Meget flippet oplevelse! Fantastisk at der er drop-in klinikker i KBH, så man ikke skal gå og vente...

Håber at jeres scanning går godt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hjerteblink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også været til scanning, hurraaaa  :loveshower  Der var det fineste hjerteblink. Er simpelthen så glad og lettet!

 

Vil lige høre jer andre hvordan det foregår i dk med nakkefoldsscanning. Herovre får jeg taget en blodprøve i uge 10, som viser hvis der skulle være kromosom-abnormaliteter, men som også kan give os kønnet at vide. Er det ikke tidligt? Derefter, i uge 12, skal vi til nakkefoldsscanning, så det er ligesom en dobbelt test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre, LA-mor... Tillykke med hjerteblik! :)

(Jeg ved simpelthen ingenting om NF, har første lægetid på mandag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FEDT!! - Jeg er glad for at høre, at scanningen gik godt, LA!!!

 

NF-forløbet er som i DK - Dog ikke den del med kønnet. - Det vidste jeg ikke de kunne tage i blodet, men kun vha fostervand- eller moderkagebiopsi?? Men det lyder spændende!!

 

:)

 

Jeg har været lidt fraværende fordi vi har været på ferie - kom hjem i går. - Men nu er jeg stækt tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde først tid til NF 22/3, hvilket jeg jo har haft lidt pres over... :D

Men i nat tjekkede jeg li igen, og så fik jeg sgu en tid 8/3... Wee... Jeg er så lettet nu!

Er der nogen der allerede har været til NF? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde først tid til NF 22/3, hvilket jeg jo har haft lidt pres over... :D

Men i nat tjekkede jeg li igen, og så fik jeg sgu en tid 8/3... Wee... Jeg er så lettet nu!

Er der nogen der allerede har været til NF? :)

Dejligt for dig at de har rykket scanningen. Hvor langt vil du så være når du skal scanner?

Jeg har lige været til nf i dag. En skøn skøn oplevelse hvor alt så godt ud. Så nu er jeg med i denne gruppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt for dig at de har rykket scanningen. Hvor langt vil du så være når du skal scanner?

Jeg har lige været til nf i dag. En skøn skøn oplevelse hvor alt så godt ud. Så nu er jeg med i denne gruppe :)

Velkommen til... :) Og tillykke med en vellykket scanning...

Jeg er så 11+5 på tirsdag til NF... Ville ha været 13+5 ved den oprindelige tid, syntes det var li sent nok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til... :) Og tillykke med en vellykket scanning...

Jeg er så 11+5 på tirsdag til NF... Ville ha været 13+5 ved den oprindelige tid, syntes det var li sent nok!

Oki. Tja det kan jo være at det er lige tidligt nok så med den nye tid... Men det er da bedre at det er den vej, så kan man da altid få en ny tid, det er straks værre hvis man er for langt henne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til gruppen Sinning  :)

 

Fedt at du har fået rykket tiden Centenary!

 

Bare for at være sikker på hvad I mener med at være for tidligt eller sent på den... Mener I, hvis der nu er noget galt, så er det et større indgreb når man er længere henne..?

 

Jeg har først en tid til NF den 22/3, mest fordi jeg tager en uge til dk og derfor passer det bedst der. På det tidspunkt vil jeg være 13 uger henne... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER