cellemus

jeg taber mit hår

11 indlæg i dette emne

Aner ikke hvad der sker i øjeblikket.

Det er storslemt så mange hår jeg taber og så mange hår jeg kan trække ud af hestehalen hver dag.

Vidste godt at det var normalt at tabe hår efter fødsel og graviditet.

Men så meget??????

Er jeg den eneste det syntes det ser slemt ud ?

Har aldrig oplevet det så slemt før

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg taber også vildt meget pt. Og det har stået på længere end jeg havde forestillet mig det ville.. Satans hormoner :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg taber også vildt meget og har gjort det alle 3 gange, det er så træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det virker overdrevet. Kan slet ikke huske det fra første barn.

Håber bare jeg har nok hår.

Har ikke særlig meget i forvejen og nu er mine tindinger næsten bar i den ene side. Skræmmende

Håber vitaminer kan hjælpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tabte også heeeelt vildt meget hår. Som i - kunne ikke lave mad uden opsat hår - det var simpelthen for ulækkert... Men det holdt op igen og hårpragten er tilbage til normalen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Priorin. Det virker rigtig godt - for mig ihvertfald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg taber os mit hår, Ryger af i store totter... Ender med jeg  bliver skallet  :( Men forstår ikke det kommer nu? Har ammet i snart 4 mdr. så hvorfor er det nu det går amok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan også huske at der var en periode på et par uger da Alexander var omkring 3 måneder, hvor jeg tabte VOLDSOMT meget hår.  Det var så meget, at jeg nogle dage dårligt kunne skylle det ud i toilettet (jeg har langt hår).

 

Det voksede ud igen nogle måneder efter - hvor alle de små hår gjorde at jeg nærmest lignede en løve, når jeg havde resten af håret i en hestehale. Selv idag, to år senere, kan jeg når jeg kører hånden igennem mit hår helt tydeligt mærke, der hvor det bliver tyndt ca. 2/3 nede...

 

Tror ikke der er en dyt man kan gøre ved det. Til gengæld kan jeg huske, at jeg ikke tabte ret mange hår under graviditeten - så jeg tror måske bare at hårets cyklus ensrettes lige efter fødslen og det er derfor, det føles så voldsomt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tabet også mit hår, og Arthur er 3 måneder. Jeg har tabt en del før ifm stress og udslæt (herlig detalje), så det er godt tyndet ud i forvejen. Jeg kan faktisk godt blive en smule ulykkelig over at se så slidt ud (IGEN) og synes den tørre luft bare gør det værre. Men nu har jeg købt silica, et eller andet må gøres!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tabt vildt meget hår denne her gang, totter og så meget at min mand bad mig lade være med at kører fingrene igennem håret, fordi han var bange for at det hele røg ;)

Jeg begyndte at tage silica og det hjalp.. Man må godt tage det når man ammer, lige til info. :)

Jeg tabte heller i nær samme grad så meget hår ved første barn!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må prøve silica.

Håber bare at noget hjælper.

Er jo snart skaldet ;-)

Men det et da en trøst at det ikke er unormalt

Og endnu mere en trøst at håret er kommet retur for nogle af jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER