Morpige

indspireret af mgp

11 indlæg i dette emne

min lille dreng på 4 år har udtalt at han sagtens kunne lave en sang til mgp og det demostrerede han så i dag og jeg vil lige dele med jer hvad han gjorde :)

Han gik tre skridt frem og tre skridt tilbage, imens han sang:

Jeg elsker biler, jeg elsker biler, jeg elsker biler

Jeg elsker flyvere, Jeg elsker flyvere, Jeg elsker flyvere,

Jeg elsker almindelige biler, Jeg elsker almindelige biler, Jeg elsker almindelige biler,

Jeg elsker flyvere, Jeg elsker flyvere, Jeg elsker flyvere,

Jeg elsker mor

Var det ikke sødt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nååårh hvor er han sød og dejlig :kuller :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

klart et kæmpe talent, og af sted med ham til næste års mgp - og det er ikke engang sagt i spøg...

men fantastisk afslutning på sangen, og endnu et notat i bogen til konfirmationssangen, og ellers bare til gemmeren, når han engang er teenager og ikke længere mener Mor er den bedste i verden, så er det dejligt at dvæle i minderne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

klart et kæmpe talent, og af sted med ham til næste års mgp - og det er ikke engang sagt i spøg...

men fantastisk afslutning på sangen, og endnu et notat i bogen til konfirmationssangen, og ellers bare til gemmeren, når han engang er teenager og ikke længere mener Mor er den bedste i verden, så er det dejligt at dvæle i minderne...

Det er godt du lige siger det. For jeg må hellere lave sådan en folder med små historier :)

Han vil faktisk ikke optræde til mgp, har spurgt ham. Men han vil bare lave en sang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor sødt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VIDUNDERLIGT... og det er da MEGET mere oprigtigt en unge børn der synger om ulykkelig kærlighed??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VIDUNDERLIGT... og det er da MEGET mere oprigtigt en unge børn der synger om ulykkelig kærlighed??

ja det må du nok sige. Den tænkte jeg også over til mgp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårhhh hvor sødt :loveshower Mille er helt vild med hende den lille pige med strutskørtet, Kastanje hedder hun vist :) Så herhjemme er MGP også gået rent ind..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårhhh hvor sødt :loveshower Mille er helt vild med hende den lille pige med strutskørtet, Kastanje hedder hun vist :) Så herhjemme er MGP også gået rent ind..

Ja hun er også helten herhjemme. Hun var dygtig, sang godt og nummeret kører i hovedet hele tiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han sød :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han sød :loveshower

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER