Guest

Ammeindlæg

27 indlæg i dette emne

Sidst jeg ammede brugte jeg uldindlæg yderst (jeg kan ikke nøjes med dem, da de klistrede fast i sårene, og det duede bare ikke) og Pigeon engangsindlæg (de tyndeste af dem) inderst. Det fungerede rigtig godt, og jeg havde sådan set regnet med at gøre det samme igen.

 

Nu ville jeg så til at købe Pigeon på nettet, men det ser ud til at de er udgået og slet ikke bliver lavet mere? Fandens altså!

 

Så..... hvad bruger I? Og hvad kommer så tættest på mine elskede Pigeon?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender ikke pigeons - sorry - jeg bruger änglamark (fordi vi handler i Brugsen) under mine uldindlæg og er såmænd fint tilfreds. Jeg har vist ikke forholdt mig så meget til dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke pigeons - sorry - jeg bruger änglamark (fordi vi handler i Brugsen) under mine uldindlæg og er såmænd fint tilfreds. Jeg har vist ikke forholdt mig så meget til dem :)

Er de tynde og lettere formede, så de sidder godt på brystet? 

 

Altså jeg har aldrig prøvet andet end Pigeons, da det klart var dem, der blev anbefalet, dengang jeg undersøgte det, så jeg er helt på bar bund. Så alle anbefalinger kan bruges. Anglamark kan jeg vist rimelig nemt få fat i, så de er ihvertfald oplagte at prøve så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigeon udgår i hele Europa fortalte en dame mig i babysam. Men de har vist fået nogle andre som skulle være lige så gode. Oprettede en tråd om pigeon i babyudstyr hvis det er ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigeon udgår i hele Europa fortalte en dame mig i babysam. Men de har vist fået nogle andre som skulle være lige så gode. Oprettede en tråd om pigeon i babyudstyr hvis det er ^_^

Erstatningen når ikke Pigeon til sokkeholderne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigeon udgår i hele Europa fortalte en dame mig i babysam. Men de har vist fået nogle andre som skulle være lige så gode. Oprettede en tråd om pigeon i babyudstyr hvis det er ^_^

Arh, den må jeg lige kigge. Hvad endte du så med at bruge i stedet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erstatningen når ikke Pigeon til sokkeholderne :(

Øv :( De kan altså ikke være bekendt bare sådan at stoppe, når nu jeg regnede med at det var et helt vildt nemt punkt på min to do-liste.

 

Hvad bruger du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( De kan altså ikke være bekendt bare sådan at stoppe, når nu jeg regnede med at det var et helt vildt nemt punkt på min to do-liste.

Hvad bruger du?

Jeg har stadig 3 kasser tilbage af erstatningen og 2 pakker Pigeon. Og så bruger jeg mine bomuld-bambus også. Ved ikke hvad jeg gør derefter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig 3 kasser tilbage af erstatningen og 2 pakker Pigeon. Og så bruger jeg mine bomuld-bambus også. Ved ikke hvad jeg gør derefter <_<

Øv, håbede du havde fundet den perfekte løsning :(

Jeg har en enkelt pakke Pigeon fra sidst, så det ikke haster ikke sådan lige, men gad bare godt have købt ind til et lille lager. Øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er bare ikke ret gode de der mininor <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er bare ikke ret gode de der mininor <_<

Nej. De er store og tynde og har to pletter klister, men de klumper <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er bare ikke ret gode de der mininor <_<

Årh øv :( Det har jeg også læst et sted og har faktisk lige bedt om anmeldelser i en anden tråd. Fandens også at de udgår. Det ligner heller ikke noget, når nu jeg skal til at bruge dem igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, den må jeg lige kigge. Hvad endte du så med at bruge i stedet?

Jeg holdte op med at amme inden jeg løb tør og gav de sidste 4 ammeindlæg jeg havde, til min papsøster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er de tynde og lettere formede, så de sidder godt på brystet? 

 

Altså jeg har aldrig prøvet andet end Pigeons, da det klart var dem, der blev anbefalet, dengang jeg undersøgte det, så jeg er helt på bar bund. Så alle anbefalinger kan bruges. Anglamark kan jeg vist rimelig nemt få fat i, så de er ihvertfald oplagte at prøve så.

De er let formede efter brystet - jeg har ikke så meget at sammenligne med på tyk/tynd-siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holdte op med at amme inden jeg løb tør og gav de sidste 4 ammeindlæg jeg havde, til min papsøster :)

Øv, troede lige du havde fundet den gyldne løsning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er let formede efter brystet - jeg har ikke så meget at sammenligne med på tyk/tynd-siden :)

Jeg må prøve dem og se hvad jeg synes. Så længe de bare ikke hænger fast i vorten, når der er sår. Det ønsker jeg aldrig nogensinde at opleve igen ;) Av for hel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må prøve dem og se hvad jeg synes. Så længe de bare ikke hænger fast i vorten, når der er sår. Det ønsker jeg aldrig nogensinde at opleve igen ;) Av for hel...

uf ja, det er hæsligt! De er ikke 100% sikre der, men det kan vel næsten ikke lade sig gøre, når såret væsker :chin: Jeg syntes ikke, at de var slemme til at hænge i, og så smurte heg sårene med lanolin eller e-vitamin salve - det hjalp også på det med ikke at hænge i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uf ja, det er hæsligt! De er ikke 100% sikre der, men det kan vel næsten ikke lade sig gøre, når såret væsker :chin: Jeg syntes ikke, at de var slemme til at hænge i, og så smurte heg sårene med lanolin eller e-vitamin salve - det hjalp også på det med ikke at hænge i.

Mine Pigeon hang aldrig fast, selvom jeg havde nogle ret voldsomme sår (Gud, det skal jeg snart igennem igen... Fuck :D). Det var nemlig helt forfærdeligt.

Man mangler lidt muligheden for nogle små prøvepakker a la babypakkerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine Pigeon hang aldrig fast, selvom jeg havde nogle ret voldsomme sår (Gud, det skal jeg snart igennem igen... Fuck :D). Det var nemlig helt forfærdeligt.

Man mangler lidt muligheden for nogle små prøvepakker a la babypakkerne

Jeg kan godt se - når jeg googler - at de har været noget særligt (som jeg så aldrig havde hørt om :rolleyes ). Træls at de er udgået :( Mine sår er lægt, så jeg skal bare bruge drypsikring - det er ikke så vanskeligt. Apropos sår, så er der kommet en slags plaster, der skulle hjælpe med helingen - måske værd at prøve af, hvis det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, troede lige du havde fundet den gyldne løsning ;)

Desværre :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se - når jeg googler - at de har været noget særligt (som jeg så aldrig havde hørt om :rolleyes ). Træls at de er udgået :( Mine sår er lægt, så jeg skal bare bruge drypsikring - det er ikke så vanskeligt. Apropos sår, så er der kommet en slags plaster, der skulle hjælpe med helingen - måske værd at prøve af, hvis det er.

Jeg har sådan noget sygehus brandskade plaster og Lansinoh - man er vel forberedt :D Jeg mangler bare lige vidunder indlæggene, øv. Nå, jeg må jo bare prøve mig lidt frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mine hedder Chicco og de er sgu udmærkede :)

De dér pads til sårede nipples hedder vist MulitMam og fås på apoteket. De er gode!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke prøvet dem fra Pigeon, så jeg ved ikke præcist hvad det er I ønsker, men jeg vil alligevel slå et slag for dem fra Natusan.

Jeg er i hvert fald svært glad for dem og det er de eneste som kan klare alt drypperiet uden at blive gennemblødt på no time.

Mht. sår havde jeg kun et mindre et i starten af forløbet, men oplevede ikke at det klistrede fast.

Ulempen er så bare at jeg indtil videre kun har fundet dem i butikken Normal. Så det kræver en tur og at jeg hamstrer når jeg endelig er der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER