Frufredsted

ureglmæssig cyklus

4 indlæg i dette emne

Hej .. Min mand og jeg har forsøgt at blive gravide i 4 måneder. Ja, det er ikke længe, Men jeg kan simpelthen ikke ramme ægløsningsdagen. Jeg har kraftige smerte i underlivet ca. 7 dage efter sidste blødningsdag, men har først regnet ÆL til at være på 12 dagen. Vi stoppede med prævension for et år siden, men det er først de sidste 4 måneder vi arbejder intensivt på at ramme de rigtige dage. Og der sker intet.. Jeg lever sundt, dyrker motion og spiser mine vitamin piller og så er jeg "kun" 28 .. Jeg føler mig lidt hjælpeløs.. Suk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også haft meget uregelmæssig cyklus, og det er møgsvært at ramme æl!

 

Jeg lærte først rigtig min krop at kende, da jeg begyndte at måle temperatur og bruge æl-test. Jeg var modstander af det i alt for lang tid, da jeg frygtede det ville tage al lysten og blive til pligt-sex. Men det viste sig det modsatte - det gav mig en ro og pb begyndte faktisk at fylde mindre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Det lyder som noget jeg må prøve så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hatt svært uregelmessig mens, har akkurat begynt med clearblue fertilitetsmonitor, og har full kontroll! Utenom det vil jeg anbefale akupunktur, det har hjulpet meg inn i syklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER