NSEllekilde

Os som skal have DRENGE -smalltalk

8 indlæg i dette emne

Nu skal jeg jo ikke have en dreng, men jeg synes bestemt at der skal være en tråd ligesom jeg har oprettet en tråd til piger :)

Jeg tænker at det skal være lidt ala smalltalk ift tøj, møbler, værelser, gode råd til en dreng og alle andre tanker om at skulle have en søn :)

Håber at det er ok :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må altså ærligt indrømme at jeg har købt lidt til Louie's værelse ;)

Jeg har netop i dag bestilt biltæppet fra H&M og for nogle uger siden købte jeg to opbevaringsposer i netto :yay

De som kender mig ved nok godt, at jeg elsker at indrette og dekorere, så jeg har allerede lavet en plan for det kommende børneværelse :kuller

Glæder mig til at komme igang, men der er lige et mindre sorteringsarbejde og oprydning, da værelset netop nu er opmagasineret med ting som skal på loft og i garagen (når den er færdig om 4 ugers tid).. Så vi har nu købt store opbevaringskasser, som jeg så småt er ved at sortere over i!! Nøj et arbejde der venter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder :yay billeder :yay

Vil da gerne se hvad du har købt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er da et rigtig fint tæppe. Kan bedre lide det i de der "vognbane" tæpper som man ser så mange af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da et rigtig fint tæppe. Kan bedre lide det i de der "vognbane" tæpper som man ser så mange af

Ja det synes jeg også det er! Jeg vil bruge det oven på de skumbrikker jeg har planer om at købe i sort/grå - bare så underlaget er mere blødt til en start :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg lige kommet lidt videre i projektet omkring Louie's værelse, som indtil nu har været pulterrum/garage!

Alt Liams gamle tøj er blevet sorteret i størrelsesorden og lagt i kasser, så det er til st gå til!

Alt der skal opbevares i garagen er sorteret fra og kommer derud imorgen, når T har været på lossepladsen!

Men nu begynder det at ligne noget :yay

Jeg har netop bestilt et lækkert aktivitetsstativ fra Moulin Roty og har lige fået lidt wallstickers hjem! Glæder mig til at få tømt 100% ud imorgen, så jeg kan få gjort rent på værelset og se hvad jeg egentlig har af babysager!

Satser på at vi måske kan komme ud og købe det hyldesystem, jeg gerne vil have, her i weekenden, samt få sat gardinet op :)

Men har stadig en del indkøb endnu, før der som sådan kan indrettes (en del af tingene er jo også tiltænkt som ønsker - barselsgaver og dåbsgaver)

Men Nøj hvor jeg glæder mig til at gå og pusle rundt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg glæder mig også helt vildt til at dekorere lillemandens værelse! Jeg har allerede fundet de sødeste babyspejle formet som balloner/skyer/elefanter/traktorer - you name it! - og til overkommelige priser, så det tror jeg helt sikkert jeg skal have fat i!  :7himmel

 

Det er gået op for mig hvor mange fine og lækre ting der er i turkis/lyseblå/pastel nude, så det skal nok blive det smukkeste værelse nogensinde!  :loveshower

 

Mit første "rigtige" køb er indtil videre en Robert-bamse fra Sebra til at pynte på puslebordet - alle de andre dekorationsideer er stadig i hovedet  :oops F.eks. så vil jeg lave min egen uro til sengen (som dekoration - ikke til leg, for der køber jeg en til puslebordet han kan gribe fat i) og det bliver sjovt at se, hvordan det går  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER