Guest

Mor/barn hold til pilates - Input søges

3 indlæg i dette emne

Som beskrevet i job og uddannelsestråden har jeg jo taget et helt nyt spring og åbner i marts et pilates reformer studie i Solrød. I den forbindelse har jeg fået spørgsmålet om jeg kunne lave et mor/barn hold.

 

Det kan jeg godt og i den forbindelse ville jeg høre jer (da det jo er længe siden oskar var så lille til jeg selv kan huske det) som har børn, om hvad jeres forventninger til sådan et hold ville være.

 

Jeg tænker timen er som en almindelig time men hvor jeg sørger for legetæppe, legetøj og puslepude til de små i studiet (Vi har jo en del fra Oskar som nu skal videre, så kan bruge det)

 

Men hvad tænker I? Hvad ville være super fedt for jer ift. at komme afsted? Er der tidspunkter som passer bedre end andre eller har i nogle ønsker hvis det var jer?

 

Håber i har lyst til at komme med input

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som beskrevet i job og uddannelsestråden har jeg jo taget et helt nyt spring og åbner i marts et pilates reformer studie i Solrød. I den forbindelse har jeg fået spørgsmålet om jeg kunne lave et mor/barn hold.

Det kan jeg godt og i den forbindelse ville jeg høre jer (da det jo er længe siden oskar var så lille til jeg selv kan huske det) som har børn, om hvad jeres forventninger til sådan et hold ville være.

Jeg tænker timen er som en almindelig time men hvor jeg sørger for legetæppe, legetøj og puslepude til de små i studiet (Vi har jo en del fra Oskar som nu skal videre, så kan bruge det)

Men hvad tænker I? Hvad ville være super fedt for jer ift. at komme afsted? Er der tidspunkter som passer bedre end andre eller har i nogle ønsker hvis det var jer?

Håber i har lyst til at komme med input

Fed idé (for dem der er så heldige at bo i det område) :)

Jeg synes personligt at det kan være svært med et bestemt tidspunkt, da det jo er meget individuelt hvornår ens baby eks. sover.. da Magnus var mindre gik vi til noget, der hedder stimulastik. Det foregik hver torsdag og der var tre tidspunkter: 9.30-10.30 ; 10.45-11.45 ; 12.00-13.00

Man kunne så selv bestemme for hver gang, hvilket tidspunkt, der passede en bedst lige den dag :)

Det synes jeg, var super fedt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde faktisk meldt mig til et mor/barn hold, som så blev aflyst pga. for få tilmeldinger <_<

Jeg ville elske at gå på sådan et hold :) Jeg ville sætte pris på, at der i undervisningenblev sat fokus på nogle af "problemområderne" efter en fødsel. Fx delte mavemuskler og bækkenbund.

Og spændende projekt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER