My-Moren

Overvejelser omkring....

28 indlæg i dette emne

Jeg håber du finder den gyldne løsning. Vi har prøvet i en månedstid nu, men pigebarnet vil bare ikke tage den flaske (med mindre der er vand i <_< )

Nu er vi gået lidt mere hårdt til værks de sidste par dage, da jeg egentlig skal til julefrokost næste weekend. Hos os gør, det det jo ikke bedre at hun heller ikke rigtig vil spise grød og kun meget lidt mos. Så min mand er på noget af en mission.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber du finder den gyldne løsning. Vi har prøvet i en månedstid nu, men pigebarnet vil bare ikke tage den flaske (med mindre der er vand i <_< )

Nu er vi gået lidt mere hårdt til værks de sidste par dage, da jeg egentlig skal til julefrokost næste weekend. Hos os gør, det det jo ikke bedre at hun heller ikke rigtig vil spise grød og kun meget lidt mos. Så min mand er på noget af en mission.

Æv! Det lyder bare ikke sjovt :( og det lyder meget som her! Min datter vil heller ikke rigtig spise grød eller mos, kun bananmos er virkelig et hit.. Dog har vi i dag haft lidt succes med at blande godt med mme i grøden med sveskemos.. Hun har spist mere af det end hun har gjort længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi dropper det her flaske halløj.
Havde en ret desperat datter i Torsdags, da far skulle give flaske. Hun kiggede fuldstændig febrilsk på mig da jeg kom ned, fordi Jakob nu havde været i gang i en små 30 min.
Vi har oppet grød antallet i stedet for, så hun får grød som første tilbud når hun vågner og så bryst inden hun skal sove. Hun er begyndt at tage længere stræk om natten, skønt, vi er oppe på 4 timer ad gangen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER