Krydderpigen

September-baby-smalltalk

632 indlæg i dette emne

38+0 det er jo slet ikke til at forstå...

Synes tiden for det meste går stærkt nu. Sørger også for godt med planer. I dag står den på en times massage og så vil jeg have vasket sengetøj.

I eftermiddag kommer mine svigerforældre på besøg og bliver til i aften. Skal lige have hentydet til at de ikke skal forvente at kunne komme på besøg den dag jeg får ks. Vil gerne have en chance for at kunne sige fra til besøg hvis smerterne er for store eller hvis hormonerne raser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er vildt vi er så langt henne! Rammer 38+0 i morgen. Kan godt mærke det går hurtigere denne gang, netop fordi jeg har den store at tage mig af! Altså første gang kedede jeg mig bravt! Nu er det kun rart med rolige dage og aktive eftermiddage/aftener :D

Ihh, hvor er det spændende med dit KS! Jeres dreng kommer snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg igang :D opdagede mine trusler var mega våde kl 11.30, og tog så et bind i.

Heldigvis skulle vi til fødselsforberedelse kl 13,så jeg tænkte at jeg bare lige ville høre jordemoren om det var vandafgang.

Og det var det, så vi er blevet sendt videre til hospitalet til undersøgelse. Og kan bestemt også godt mærke at der er noget igang nu. Hvor er det vildt at han kommer nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg igang :D opdagede mine trusler var mega våde kl 11.30, og tog så et bind i.

Heldigvis skulle vi til fødselsforberedelse kl 13,så jeg tænkte at jeg bare lige ville høre jordemoren om det var vandafgang.

Og det var det, så vi er blevet sendt videre til hospitalet til undersøgelse. Og kan bestemt også godt mærke at der er noget igang nu. Hvor er det vildt at han kommer nu.

Nej gud, hvor crazy... Så ender du da højst sandsynligt med et august barn... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malerprojekt OVERSTÅET!

Puha, endelig... Mandens ven kommer på torsdag og hjælper med at rykke møbler på plads, og så skal vi også hente puslekommoden... Så kan jeg endelig få sorteret i tøjet og gå i gang med at vaske... :)

Badeværelsesgulvet er vi ikke nået længere med... Venter stadig på tidsplan fra mureren, da han både skal koordinere med elektriker og vvs'er... Tvivler efterhånden på at vi når det inden baby, men so be it...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var på Riget i dag pga min beslutning om vaginal fødsel... Lægen var selvfølgelig meget henrykt... :D Blev scannet igen og fødselsvægt ved termin skønnes til 3600g... Meget fint!

Har fået tid igen 2 dage før termin, hvor vi så kan overveje igangsættelse... Håber rigtig meget at hun bare kommer helt naturligt, og gerne snart... Hihi (på trods det sk*de badeværelsesgulv)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg igang :D opdagede mine trusler var mega våde kl 11.30, og tog så et bind i.

Heldigvis skulle vi til fødselsforberedelse kl 13,så jeg tænkte at jeg bare lige ville høre jordemoren om det var vandafgang.

Og det var det, så vi er blevet sendt videre til hospitalet til undersøgelse. Og kan bestemt også godt mærke at der er noget igang nu. Hvor er det vildt at han kommer nu.

Gud hvor vildt!!!! Du har dit barn i armene inden for et døgn så! Et augustbarn ❤️

Rigtig god fødsel!!! :bd :bd

Men hey - vi har jo samme terminsdato!!!! Lidt vildt at tænke på, altså det er jo ingen for alm tid, men det betyder jo også at det kan ske når som helst for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var på Riget i dag pga min beslutning om vaginal fødsel... Lægen var selvfølgelig meget henrykt... :D Blev scannet igen og fødselsvægt ved termin skønnes til 3600g... Meget fint!

Har fået tid igen 2 dage før termin, hvor vi så kan overveje igangsættelse... Håber rigtig meget at hun bare kommer helt naturligt, og gerne snart... Hihi (på trods det sk*de badeværelsesgulv)

Ej, hvor godt :yay :yay

Håber du får en rigtig god fødsel :bd og at du slipper for igangsættelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor godt :yay :yay

Håber du får en rigtig god fødsel :bd og at du slipper for igangsættelse :)

Tak... :)

Nu føles det hele endelig rigtigt, og vi er bare total spændte på hvornår hun kommer... :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak... :)

Nu føles det hele endelig rigtigt, og vi er bare total spændte på hvornår hun kommer... :kuller

Kan jeg godt forstå. Og du har også bare fortjent at have en god mavefornemmelse omkring fødslen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vildt vi er så langt henne! Rammer 38+0 i morgen. Kan godt mærke det går hurtigere denne gang, netop fordi jeg har den store at tage mig af! Altså første gang kedede jeg mig bravt! Nu er det kun rart med rolige dage og aktive eftermiddage/aftener :D

Ihh, hvor er det spændende med dit KS! Jeres dreng kommer snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg igang :D opdagede mine trusler var mega våde kl 11.30, og tog så et bind i.

Heldigvis skulle vi til fødselsforberedelse kl 13,så jeg tænkte at jeg bare lige ville høre jordemoren om det var vandafgang.

Og det var det, så vi er blevet sendt videre til hospitalet til undersøgelse. Og kan bestemt også godt mærke at der er noget igang nu. Hvor er det vildt at han kommer nu.

Ej hvor er det spændende... Det lød heller ikke til at du ville gå til termin med alt det din krop har arbejdet. Når vandet er gået ser de jo helst at baby er ude inden for 24 timer, så du får helt sikkert en august baby :)

Held og lykke med det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malerprojekt OVERSTÅET!

Puha, endelig... Mandens ven kommer på torsdag og hjælper med at rykke møbler på plads, og så skal vi også hente puslekommoden... Så kan jeg endelig få sorteret i tøjet og gå i gang med at vaske... :)

Badeværelsesgulvet er vi ikke nået længere med... Venter stadig på tidsplan fra mureren, da han både skal koordinere med elektriker og vvs'er... Tvivler efterhånden på at vi når det inden baby, men so be it...

Ej hvor fedt at i er kommet så langt. Rart at kunne komme igang med at ordne babytøj.

Dansende hvornår han mureren har tænkt sig at give lyd :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var på Riget i dag pga min beslutning om vaginal fødsel... Lægen var selvfølgelig meget henrykt... :D Blev scannet igen og fødselsvægt ved termin skønnes til 3600g... Meget fint!

Har fået tid igen 2 dage før termin, hvor vi så kan overveje igangsættelse... Håber rigtig meget at hun bare kommer helt naturligt, og gerne snart... Hihi (på trods det sk*de badeværelsesgulv)

Det lyder bare godt.. Og rart at i har flere møder undervejs så du kan få vurderet ang igangsættelse... Går det stadig ok med ryggen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare godt.. Og rart at i har flere møder undervejs så du kan få vurderet ang igangsættelse... Går det stadig ok med ryggen?

Ja, det gør det... :) Jeg er ret overrasket over at graviditeten ikke har givet større gener, forventede faktisk at det ville blive et helvede... Så jeg er glad og tør godt gøre det igen... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det gør det... :) Jeg er ret overrasket over at graviditeten ikke har givet større gener, forventede faktisk at det ville blive et helvede... Så jeg er glad og tør godt gøre det igen... :D

Ej hvor er det godt at høre... Men det er nok godt at være forberedt på det værste og så at blive positivt overrasket. Og hvis det bliver hårdt den sidste tid er det da til at se sig ud af tiden der er tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej havde sådan håbet på en fødselsupdate herinde... Håber det går godt og at du har baby i dine arme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, mon ikke hun født! Glæder mig også til opdatering :bd :bd

Er selv 38+0 i dag! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vores måned... Babyer kom bare an :D

Jeg kan mærke at jeg har sovet mere uroligt de sidste par nætter, har drømt meget, så tror hovedet er på overarbejde.

Fysisk har jeg det stadig strålende. Maven er dog så stor at det er svært at komme op på cyklen, men er stadig aktiv og i går fik jeg slået græs. Efter det var jeg så også træt :)

Psykisk går det oki. Det er dog mærkeligt med en præcis dato at tælle ned til. Er begyndt at frygte at noget går galt lige på falderebet. Men det er jo meget normalt med de tanker. Det fylder bare lidt mere denne gang fordi mine piger glæder sig så meget til at møde Lillebror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vores måned... Babyer kom bare an :D

Jeg kan mærke at jeg har sovet mere uroligt de sidste par nætter, har drømt meget, så tror hovedet er på overarbejde.

Fysisk har jeg det stadig strålende. Maven er dog så stor at det er svært at komme op på cyklen, men er stadig aktiv og i går fik jeg slået græs. Efter det var jeg så også træt :)

Psykisk går det oki. Det er dog mærkeligt med en præcis dato at tælle ned til. Er begyndt at frygte at noget går galt lige på falderebet. Men det er jo meget normalt med de tanker. Det fylder bare lidt mere denne gang fordi mine piger glæder sig så meget til at møde Lillebror.

På trods af du har fået kejsersnit før, så er det jo noget anderledes at du denne gang kender datoen... Kan godt forstå at tankerne begynder at myldre lidt... :)

Og selvom det hele er planlagt, så er der jo bare så mange ting man alligevel ikke har kontrol over... Nu må de godt bare komme ud, så vi kan få fred i hovedet... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vores måned... Babyer kom bare an :D

Jeg kan mærke at jeg har sovet mere uroligt de sidste par nætter, har drømt meget, så tror hovedet er på overarbejde.

Fysisk har jeg det stadig strålende. Maven er dog så stor at det er svært at komme op på cyklen, men er stadig aktiv og i går fik jeg slået græs. Efter det var jeg så også træt :)

Psykisk går det oki. Det er dog mærkeligt med en præcis dato at tælle ned til. Er begyndt at frygte at noget går galt lige på falderebet. Men det er jo meget normalt med de tanker. Det fylder bare lidt mere denne gang fordi mine piger glæder sig så meget til at møde Lillebror.

Er sikker på alt kommer til at gå godt :bd

Sejt med alt den aktivitet! Her prøver jeg også at cykle og gå ture, men hold nu op, hvor er jeg tung :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for terminsmåneden :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på alt kommer til at gå godt :bd

Sejt med alt den aktivitet! Her prøver jeg også at cykle og gå ture, men hold nu op, hvor er jeg tung :D

Haha jeg er altså også bare tung nogle gange... I går gik jeg næsten baglæns, så langsom var jeg... :D

Og jeg har bare ikke noget luft, fordi der er så meget tryk på lungerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update herfra.

Kom jo til tjek i tirsdags kl 14,efter jeg havde sivende vandafgang kl 11.30. Jeg blev undersøgt og fik sat vemåler på, var ikke udvidet men var begyndt at få veer. Kl 16 bliver jeg startet på ve drop for at sætte mere gang i veerne. Jeg bliver undersøgt hver anden time, indvendigt, men åbner mig overhovedet ikke. Ve droppet bliver stille og roligt kørt op på Max, men stadig intet sker, altså jeg har masser af rigtig gode veer, men jeg åbner mig ikke det mindste.

Jordemoder snakker med en læge, og kl Ca 00 fortæller hun at de gerne vil give mig kejsersnit. Det vælger jeg at takke ja til. Kunne sagtens være blevet ved mange timer endnu, men havde det også bare sådan at jeg gad ikke og bruge min energi på en masse veer som nok ville ende med kejsersnit alligevel, og så være fuldstændig smadret. Kl 1.30 var han ude hos os, 3635 g og 52 cm. Han var noget større end de havde regnet med, men det synes jeg kun er dejligt. Så ja jeg endte med et august barn der kom præcis 2 uger inden termin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update herfra.

Kom jo til tjek i tirsdags kl 14,efter jeg havde sivende vandafgang kl 11.30. Jeg blev undersøgt og fik sat vemåler på, var ikke udvidet men var begyndt at få veer. Kl 16 bliver jeg startet på ve drop for at sætte mere gang i veerne. Jeg bliver undersøgt hver anden time, indvendigt, men åbner mig overhovedet ikke. Ve droppet bliver stille og roligt kørt op på Max, men stadig intet sker, altså jeg har masser af rigtig gode veer, men jeg åbner mig ikke det mindste.

Jordemoder snakker med en læge, og kl Ca 00 fortæller hun at de gerne vil give mig kejsersnit. Det vælger jeg at takke ja til. Kunne sagtens være blevet ved mange timer endnu, men havde det også bare sådan at jeg gad ikke og bruge min energi på en masse veer som nok ville ende med kejsersnit alligevel, og så være fuldstændig smadret. Kl 1.30 var han ude hos os, 3635 g og 52 cm. Han var noget større end de havde regnet med, men det synes jeg kun er dejligt. Så ja jeg endte med et august barn der kom præcis 2 uger inden termin.

Super fin størrelse! Kæmpe stort tillykke! :kuller

Lyder som om du har haft en fin oplevelse, håber at du heler hurtigt efter kejsersnittet... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER