Dorthealund

Januar testere!

118 indlæg i dette emne

Årh, jeg ved slet ikke lige hvad jeg føler lige :( Ingenting? :wacko Føler mig bestemt ikke gravid, men på den anden side, så er der noget der er anerledes i forhold til den sidste IUI. Lige hvad det ved jeg ikke, men et eller andet er der. 

 

Sidste gang var jeg helt sikker på den var der, denne gang tror jeg slet ikke på det.. <_<​  ​ ​

Jeg er ligeså forvirret som dig.. Håber vi snart begge står med to flotte streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også lige nå at være med :) Testdag den 25.
Blev insemineret tidligere på måneden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også lige nå at være med :) Testdag den 25.

Blev insemineret tidligere på måneden.

Du er kommet på listen.. Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ligeså forvirret som dig.. Håber vi snart begge står med to flotte streger :)

Det håber jeg også.. Har allermest lyst til at ligge mig hjem på sofaen og så bare blive der til mandag :(

 

Kan mærke at jo mere vi nærmer os mandag, jo mere klar er jeg på at blive skuffet.. Synes efterhånden slet ikke at jeg kan finde noget håb om at det nogensinde vil lykkedes os..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også.. Har allermest lyst til at ligge mig hjem på sofaen og så bare blive der til mandag :(

 

Kan mærke at jo mere vi nærmer os mandag, jo mere klar er jeg på at blive skuffet.. Synes efterhånden slet ikke at jeg kan finde noget håb om at det nogensinde vil lykkedes os..

Cfølig vil det lykkedes for jer :) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er det dagen før test-dagen. :blink

Jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på.

Tog jo en test i onsdags (2 dage siden) som var bragende negativ. Syntes lidt mit håb for en graviditet nu er langt nede.

Men hvis jeg skal sige noget positivt så har jeg absolut ingen tegn til mens... ! Og selv om jeg har PCOS så forventer jeg da at få mens ovenpå de hormoner jeg har fået. ikke ?

Nå men nu skal denne dag bare overstås så jeg kan tisse på den skide pind i morgen tidlig og vente i spænding med min mand.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er det dagen før test-dagen. :blink

Jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på.

Tog jo en test i onsdags (2 dage siden) som var bragende negativ. Syntes lidt mit håb for en graviditet nu er langt nede.

Men hvis jeg skal sige noget positivt så har jeg absolut ingen tegn til mens... ! Og selv om jeg har PCOS så forventer jeg da at få mens ovenpå de hormoner jeg har fået. ikke ?

Nå men nu skal denne dag bare overstås så jeg kan tisse på den skide pind i morgen tidlig og vente i spænding med min mand.. :unsure

Jeg hepper alt hvad jeg kan på to smukke streger :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er det dagen før test-dagen. :blink

Jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på.

Tog jo en test i onsdags (2 dage siden) som var bragende negativ. Syntes lidt mit håb for en graviditet nu er langt nede.

Men hvis jeg skal sige noget positivt så har jeg absolut ingen tegn til mens... ! Og selv om jeg har PCOS så forventer jeg da at få mens ovenpå de hormoner jeg har fået. ikke ?

Nå men nu skal denne dag bare overstås så jeg kan tisse på den skide pind i morgen tidlig og vente i spænding med min mand.. :unsure

Hepper også på jer :) Så længe der ikke er skyggen af blod er der masser håb!! Og hcg fordobles jo over to dage, så man kan sagtens have en negativ test to dage før en positiv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper også på jer :) Så længe der ikke er skyggen af blod er der masser håb!! Og hcg fordobles jo over to dage, så man kan sagtens have en negativ test to dage før en positiv ;)

Jeg håber med alt hvad jeg kan... og hver gang der kommer et lille niv eller jag.. eller en let boblende fornemmelse som jeg fik i morges.. så håber jeg at det er en spire.. men frygter mest mens. :unsure

Og jeg savner min mand. Jeg har arbejdet aftenvagter onsdag og torsdag, så jeg har slet ikke set ham. Trænger til knus og kram fra ham. Glæder mig til at han kommer hjem fra arbejde i eftermiddag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber med alt hvad jeg kan... og hver gang der kommer et lille niv eller jag.. eller en let boblende fornemmelse som jeg fik i morges.. så håber jeg at det er en spire.. men frygter mest mens. :unsure

Og jeg savner min mand. Jeg har arbejdet aftenvagter onsdag og torsdag, så jeg har slet ikke set ham. Trænger til knus og kram fra ham. Glæder mig til at han kommer hjem fra arbejde i eftermiddag :kuller

Hep hep, niv og jag kan sagtens være en spire

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er kommet på listen.. Held og lykke!

Tak :) Efter at have prøvet i snart 3 år og nu har fået første IUI, har jeg brug for en god portion held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep, niv og jag kan sagtens være en spire

Kan godt forstå du savner manden.. Jeg tager afsted på 17 timers vagt om lidt og når jeg kommer hjem i morgen formiddag er han taget på døgnvagt og så skal han højst sandsynlig sove når han kommer hjem søndag formiddag indtil jeg tager på 17 timers vagt igen til mandag morgen, hvor han så er taget på arbejde igen når jeg kommer hjem.. Dog kun dagvagt, så vi ses mandag aften i hvert fald, men der er laaaang tid til Men det er fint nok at have travlt, jeg skal jo først teste d. 31 og der er uendelig lang tid til!!!!

Ja det er nogen gange lidt hårdt når man begge arbejder på mærkelige tider - så man ikke ses så meget. Men så når man at savne hinanden. Det har man også godt af indimellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan efterhånden sige at jeg har fået en positiv test. Dog før tid. De er godt nok svage... Jeg kan først teste i morgen, men med svage positive tests i disse dage har gjort at jeg kan tro på det, men jeg vil først rigtig tro på det i morgen eller på mandag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker jeg tester lørdag d. 30.01. Hvis det ikke lykkes i denne omgang, slutter vi projektet af. Er så spændt.:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan efterhånden sige at jeg har fået en positiv test. Dog før tid. De er godt nok svage... Jeg kan først teste i morgen, men med svage positive tests i disse dage har gjort at jeg kan tro på det, men jeg vil først rigtig tro på det i morgen eller på mandag....

Jamen stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker jeg tester lørdag d. 30.01. Hvis det ikke lykkes i denne omgang, slutter vi projektet af. Er så spændt.:-D

Krydser alt hvad jeg kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men jeg har testet til morgen.. og den var negativ. MEN jeg har ingen menstruation.. og ikke synet af symptomer på mens... Så har talt med klinikken og de siger jeg skal teste de kommende dage. Og hvis jeg så får min mens så må jeg ringe og så starter vi forfra med 2.forsøg :)

Så indtil videre så krydser jeg alt hvad jeg kan :) (og tisser på en pind hver morgen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt forvirret.. jeg har testet svagt positivt i morges, og igen svagt positiv her til eftermiddag. Samtidig føler jeg, at jeg er ved at få mens... Det er 15 dage siden jeg blev insemineret ved IUI. Og på hospitalet fik jeg besked på at teste på mandag den 25. og så ringe og give besked. Der er bare lang tid til mandag ;) De sidste par morgener har jeg vist også fået svagt positive, men har været lidt i tvivl om det var mere ønsketænkning ;) Jeg fik bio sidste år, så jeg tør ikke rigtig håbe på noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker jeg tester lørdag d. 30.01. Hvis det ikke lykkes i denne omgang, slutter vi projektet af. Er så spændt.:-D

Held og lykke :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan efterhånden sige at jeg har fået en positiv test. Dog før tid. De er godt nok svage... Jeg kan først teste i morgen, men med svage positive tests i disse dage har gjort at jeg kan tro på det, men jeg vil først rigtig tro på det i morgen eller på mandag....

 

Stort tillykke.. Vil du have en stork nu? Eller vil du vente til mandag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men jeg har testet til morgen.. og den var negativ. MEN jeg har ingen menstruation.. og ikke synet af symptomer på mens... Så har talt med klinikken og de siger jeg skal teste de kommende dage. Og hvis jeg så får min mens så må jeg ringe og så starter vi forfra med 2.forsøg :)

Så indtil videre så krydser jeg alt hvad jeg kan :) (og tisser på en pind hver morgen)

 

Øv, men krydser fingre for mens bliver væk og du får en positiv test en af dagene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det godt nok underligt :blink Ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men har i hvert fald ikke haft det sådan før.. :wacko​
​Har en digital test liggende i skuffen.. Overvejer kraftigt om den skal bruges i morgen tidlig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke.. Vil du have en stork nu? Eller vil du vente til mandag?

Mange tak... Jeg venter til på mandag;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt forvirret.. jeg har testet svagt positivt i morges, og igen svagt positiv her til eftermiddag. Samtidig føler jeg, at jeg er ved at få mens... Det er 15 dage siden jeg blev insemineret ved IUI. Og på hospitalet fik jeg besked på at teste på mandag den 25. og så ringe og give besked. Der er bare lang tid til mandag ;) De sidste par morgener har jeg vist også fået svagt positive, men har været lidt i tvivl om det var mere ønsketænkning ;) Jeg fik bio sidste år, så jeg tør ikke rigtig håbe på noget!

Du fik en ægløsningssprøjte ikke ?? Den kan give falsk positiv svar. Så du skal nok ikke regne med resultatet før d.25.. Sorry. Men det var den besked jeg fik fra min klinik. :) Men cfølig har du en positiv test i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men jeg begyndte at få mavesmerter ved middagstid.. og har fået min mens her til aften :( Så jeg skal ringe til klinikken i morgen og så starter jeg jo hormoner igen en af de kommende dage - så vi kan komme i gang med iui-forsøg nr 2.

:boo :kuller :wacko :( :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER