Betty87

Navne!

27 indlæg i dette emne

Da vi jo nu ved hvad der gemmer sig inde i maven, så er vi begyndt at snakke om navne! Men nøj hvor er det bare svært - det bedste drengenavn har vi jo brugt (Liam) og vi er helt på bar bund!

Hvad har i, i spil med navne? Har i et bud på hvad lillebror kunne hedde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores liste med drengenavne ser sådan ud:

 

Viggo

Konrad

Albert

Arthur 

 

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIN liste er noget a la :

Benjamin

Jonas

Oskar

Sebastian

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores liste er meget kort, da vi for lang tid siden besluttede os for hvad vores evt. dreng og pige skal hedde :)

Da min mand skulle have en lillebror for snart 27 år siden, synes han at lillebror skulle hedde Theodor, men det kom lillebror ikke til at hedde, så det skal en evt. dreng hedde.

Hvis vi får en pige skal hun hedde Freja, som jeg forelskede mig i for flere år siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle fine navne!

Min egen liste er:

Noah (som T har nedlagt veto imod)

Louie - som jeg er vild med, men måske ikke som voksennavn

Alfred - men er lidt i tvivl om denne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liam og Noam (så opkalder du efter danske musikere ;) )

Liam og Milo

Liam og Milan

Liam og Louie

 

Jeg så lige en film med en mand der hed Milo i hovedrollen i går (altså hans karakter i filmen hed Milo, han blev spillet af Gerard Butler) og forelskede mig i navnet med det samme, og blev næsten lidt skuffet over at det højst sandsynlig er et pigenavn jeg skal finde :) 

 

Jeg synes det er så svært med pigenavne. Storebror hedder Robert - og det er sådan et navn som alle har hørt før og kender til, men som ingen andre på hans alder hedder. Og det er ligesom lidt et navn i samme stil vi leder efter til lillesøster. Men jeg synes det er svært, og dem jeg synes er fine er lidt for specielle for manden. Godt vi har nogle måneder endnu ;) Sidst lagde vi os fast et par måneder inden han kom ud. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores liste med drengenavne ser sådan ud:

 

Viggo

Konrad

Albert

Arthur 

 

:biglove

 

Konrad var helt sikkert også på vores drengeliste!! Jeg er vild med jeres navne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIN liste er noget a la :

Benjamin

Jonas

Oskar

Sebastian

 

Oskar ville også været kommet på vores drengeliste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores liste er meget kort, da vi for lang tid siden besluttede os for hvad vores evt. dreng og pige skal hedde :)

Da min mand skulle have en lillebror for snart 27 år siden, synes han at lillebror skulle hedde Theodor, men det kom lillebror ikke til at hedde, så det skal en evt. dreng hedde.

Hvis vi får en pige skal hun hedde Freja, som jeg forelskede mig i for flere år siden.

 

Hvor sødt at i allerede har besluttet jer :) Det er også nogle fine navne! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Konrad var helt sikkert også på vores drengeliste!! Jeg er vild med jeres navne :)

 

Tak :kram Det er jeg faktisk også.. :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, vi kan bare ikke finde nogle drengenavne der passer denne gang!!! :prik Til gengæld er listen med pigenavne LANG, så ud fra det håber jeg på en pige.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sødt at i allerede har besluttet jer :) Det er også nogle fine navne!

Ja det er dejlig nemt og ikke så meget at rafle om :p men heller ikke meget spænding

Og tak, vi synes også de er så fine :wub

Ellers til drenge kan jeg også godt lide Anton eller Viktor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freja hvis pige, dreng er vi virkelig i tvivl om...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et pigenavn men manden skal overtales, jeg håber det lykkes (kryds fingre!). Jeg fik ham ikke overtalt til det sidst men der fik han lov til at vælge vigga så det må da være min tur denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freja hvis pige, dreng er vi virkelig i tvivl om...

Theodor ;) :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en masse pigenavne på listen, lidt færre drengenavne, men ingen af os synes vi har navnet.. :rolleyes Vi regner med at det bliver lettere at pejle os ind på noget når vi kender kønnet.. På tirsdag, på tirsdag, på tirsdag... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en masse pigenavne på listen, lidt færre drengenavne, men ingen af os synes vi har navnet.. :rolleyes Vi regner med at det bliver lettere at pejle os ind på noget når vi kender kønnet.. På tirsdag, på tirsdag, på tirsdag... :lol

På mandag, på mandag, på mandag... :p :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På mandag, på mandag, på mandag... :p :lolhit

:klap :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På mandag, på mandag, på mandag... :p :lolhit

:ditto

Hvad tid skal i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Hvad tid skal i?

 

10.15.. Min chef virkede ikke begejstret over at jeg kommer for sent til møde pga en kønsscanning, som jo egentlig ikke er nødvendig.. Men jeg er ligeglad - vi er ikke de bedste venner for tiden! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor spændende med en masse kønsskanninger i næste uge :loveshower

Vi er efterhånden sporet ind på 3 navne:

1) Loui :wub

2) Alfred

3) Lauge

Dette er min prioritering - T er mest til Lauge! Men tror jeg ender med at få min vilje! T bestemte jo sidste gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10.15.. Min chef virkede ikke begejstret over at jeg kommer for sent til møde pga en kønsscanning, som jo egentlig ikke er nødvendig.. Men jeg er ligeglad - vi er ikke de bedste venner for tiden!

Vi skal 1245, og jeg var også indkaldt til møde med 2 dages varsel -så jeg har sagt at jeg ikke kommer fordi jeg skal til skanning. De behøver ikke at vide at jeg selv har betalt for den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi efterhånden fundet NAVNET til lillesøster. Det var svært, og vi har selv skulle sige det højt nogle gange for virkelig at kunne forene os med det, men vi er helt sikre og jeg synes det er et smukt navn. Det passer med at vi gerne ville have et nordisk navn og så skal det passe til Vigga.

Lillesøster skal hedde...

Bjørk ❤️

Var i tvivl fordi det var med Ø og det måske er lidt svært i en international tid, men man vil sagtens kunne udtale det som Bjork når man har brug for det og det er helt fint.

❤️ Vigga & Bjørk ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk navn, Mette :biglove

 

Her får vi os en Alberte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih nogle skønne pigenavne.

Vi venter os en dreng. Vi (nok mest mig) kan ikke helt beslutte hvilken navn bassemanden skal have. Vi har dog en top 3 lige nu

Johan

Aksel/Axel (jeg er til ks og E er til x)

Malthe/Malte (jeg er til h og E uden h)

Jeg tror det ender med Johan eller Aksel/Axel, for der kommer en fætter Hjalte ca 7 uger før vores dreng og udtalemæssigt ligger Hjalte og Malthe nok for tæt på hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER