tsecret

Inspiration til pigetøj

16 indlæg i dette emne

Som sagt i smalltalk tråden fik et bud på 90% at vi venter en pige  :loveshower

 

Men jeg er ikke til for lyserødt tøj, og ikke for tuttenuttet. Men hvad dælen for en stil går man så efter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

13115609_SweetLavender_001_Main.jpg

Dette sæt er ret sødt til de helt varme sommerdage hvor hun alligevel måske skal være lidt pæn i det tænker jeg.

 

13122451_Asphalt_001_Main.jpg

Denne kunne måske være bud til efter-dåb-kjole med evt. en hvid langærmet body og hvide strømpebukser under hvis det ikke længere er varmt. 

 

Og de to kjoler har jeg så smidt i varekurven til udsalg på Nameit - dog er de kun tilbage i modsat størrelse af hvad jeg kunne tænke mig - den første er i 62 og den nederste i 56, havde det været omvendt havde jeg nok trykket køb :) Men på den anden side - det øverste sæt koster kun 50 kr, det kan jeg da næsten ikke lade være med at købe, vel? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er jeg åbenbart ret vild med blåt til piger - så jeg håber noget af R's blå tøj også kan genbruges. 

 

Disse sæt ser da ret søde og feminine ud, ikke?

 

128679.jpg

 

374782.jpg

Og sådan et par bukser må da være perfekt til en sommerpige, ikke?

121-201s.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke fint tøj :wub

Jeg er helt vild med støvet rosa og grå til piger. Altså i samme sæt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu så jeg lige overskiften og så måtte jeg lige ind og læse :)

Jeg har heller ikke til al for lyserødt tøj - Jeg er vild med Noa noas tøj, men det kan godt være det er lidt for blomstret til dig?

http://www.noanoa.com/dk/baby/enjoysale_40

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noa Noa er ikke noget dårligt bud! 

 

Sk%C3%B8n%20jumpsuit%20i%20uldblanding.j

 

Lang%C3%A6rmet%20printet%20bodystocking.

 

Cardigan%20med%20lurextr%C3%A5d.jpg?i=2-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er jeg åbenbart ret vild med blåt til piger - så jeg håber noget af R's blå tøj også kan genbruges. 

 

Disse sæt ser da ret søde og feminine ud, ikke?

 

128679.jpg

 

374782.jpg

Og sådan et par bukser må da være perfekt til en sommerpige, ikke?

121-201s.jpg

Kan se du har været inde Next :D

Ville netop til at skrive, at de mange gange har tøj som ikke er helt lyserødt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se du har været inde Next :D

Ville netop til at skrive, at de mange gange har tøj som ikke er helt lyserødt :D

 

Jep, indtil videre NameIt, Next og nu Noa Noa. Samt Pompdelux, men de starter først fra 80, så det er lidt langt ud i fremtiden... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke fint tøj :wub

Jeg er helt vild med støvet rosa og grå til piger. Altså i samme sæt :)

 

Jeg er også generelt meget vild med grå, og ja det passer meget godt sammen med sådan en afdæmpet støvet rosa. Det vil jeg prøve at huske når jeg kigger efter sæt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er jeg åbenbart ret vild med H&M. Især deres consious linje. 

 

http://www.hm.com/dk/product/39141?article=39141-A

 

http://www.hm.com/dk/product/40298?article=40298-A

 

http://www.hm.com/dk/product/38152?article=38152-A

(Den er til piger, ikke? Eller unisex?)

 

Meeen, jeg kan fornemme et problem her - hvorfor er det meget sjovere at kigge efter "pænt" tøj end basis tøj til piger? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vigga har (udover rosa) meget blå, brun, lilla og grå og gul :) Køber meget ah hendes tøj hun pomp de Lux. De har altid samme tøj i 3 forskellige farver, og er manne fine prints så selvom man køber fx blåt er det stadig feminint :)

wzD2yQ4.jpg

Inden hun blev født var jeg BESTEMT heller ikke til rosa tøj - men altså, må indrømme at det klart er blevet en favorit herhjemme

h8RIvu8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vigga har (udover rosa) meget blå, brun, lilla og grå og gul :) Køber meget ah hendes tøj hun pomp de Lux. De har altid samme tøj i 3 forskellige farver, og er manne fine prints så selvom man køber fx blåt er det stadig feminint :)

wzD2yQ4.jpg

Inden hun blev født var jeg BESTEMT heller ikke til rosa tøj - men altså, må indrømme at det klart er blevet en favorit herhjemme

h8RIvu8.jpg

 

Hvor er din Vigga skøn, i alle mulige farver ;) Jeg er helt vild tøjet på især de to første billeder. Og hvem ved, måske bliver jeg omvendt til at kunne lide rosa - jeg må da indrømme at selv dit sidste billede af Vigga frister ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Norlie er også super lækkert :)

 

http://norlie.dk/baby-pige/se-alle/

 

Uh, Norlie er et rigtigt godt bud! Det havde vi også lidt i til ham den store, som vi var glade for. Og prøv lige at se deres inspirationsbillede for denne sæson:

stor_kategori_1.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt mere inspiration fra Norlie:

 

1780-340_2_1.jpg

 

1790-560_2_1.jpg

 

1747-565_2.jpg

 

1794-085_2.jpg

 

1741-340_2.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er noget lækkert tøj! :biglove men jeg tror nu godt nok at jeg kommer til at gå amok i sart rosa og glimmer :badgirl - altså hvis vi får en pige :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER