FruOvervejelse

MME 1 & 2

5 indlæg i dette emne

Hvad er jeres erfaringer ift mæthed?

Jeg har hørt, at begge dele mætter mest, så det bliver jeg jo ikke synderligt meget klogere af ;)

A får masser varieret mad, så er ernæringsmæssigt kan han sagtens spise 2'eren, men på en eller anden måde virker han ikke lige så mæt af den.

Kom gerne med alle jeres erfaringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sku lige til at oprette en lign tråd - jeg står nemlig lidt og overvejer om vi skal til at købe nan ha 2, i stedet for 1, for jeg kan ik forstå at han ik kan køre længere tid på det end han gør. For han får 180 ml lige nu - han stopper selv, så jeg vil ikke presse mere i hans mave. Men det virker bare ik til at mætte ham ordentlig når han vågner så ofte og tømmer en flaske...

Håber at der er nogen som ved noget om det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2'eren mætter ikke mere end 1'eren. Min Sp sagde man ikke behøvede at skifte forskellen er at 1 er et måltid, mens 2 er et tilskud til måltider. Vi skiftede ikke, kun kortvarigt, men 2'eren mættede ikke mere, faktisk nærmere omvendt og det sagde de andre i mg også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak for svaret - det er rart at vide :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste forleden at forskellen på 1 & 2 var at 2'eren havde tilført andre vitaminer, men egentlig ikke nogen som var vigtige. Plus at det på ingen måde var nødvendigt eller lign. At skifte fra 1-2, man kunne bare køre videre med 1'eren - baby skal nok få hvad den skal have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER