Hemmelig

Så springer jeg ud!

26 indlæg i dette emne

Jeg er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

f5!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Miiiiig :loveshower

Til de af jer der ikke kender mig har jeg i forvejen Vigga fra Juni 2013.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeej!!!! :loveshower Ej hvor dejligt Mette - stort tillykke! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw - stort tillykke Mette så skal der rigtig gang i strikkepindene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeej!!!! :loveshower Ej hvor dejligt Mette - stort tillykke! :yay

Tusind tak, dejligt endelig ikke at være anonym mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw - stort tillykke Mette så skal der rigtig gang i strikkepindene

Taaak! Haha ja! Skal lige have styr på køn om en uges tid så må jeg i gang :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeej, hvor dejligt Mette! :loveshower Jeg havde tænkt mange, man af en eller anden årsag havde jeg ikke tænkt på dig... Tillykke!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Mette :loveshower Følger lidt med på sidelinjen herinde fordi jeg har termin i start august.. Havde slet ikke tænkt at det kunne være dig der var Hemmelig :D Godt skjult.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeej, hvor dejligt Mette! :loveshower Jeg havde tænkt mange, man af en eller anden årsag havde jeg ikke tænkt på dig... Tillykke!!! :kram

Tak! Blir spændende at følges! Og er glad for ikke længere at være anonym

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Mette :loveshower Følger lidt med på sidelinjen herinde fordi jeg har termin i start august.. Havde slet ikke tænkt at det kunne være dig der var Hemmelig :D Godt skjult.

Haha tak! Stort tillykke med din graviditet også :loveshower.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg er så meget væk herfra efterhånden, at jeg ikke engang havde opdaget, at der var en hemmelig herinde :D Men hvor er det dejligt for jer! Tillykke! Vigga skal være storesøster :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg er så meget væk herfra efterhånden, at jeg ikke engang havde opdaget, at der var en hemmelig herinde :D Men hvor er det dejligt for jer! Tillykke! Vigga skal være storesøster :kuller

Jeg har vist heller ikke været så aktiv herinde ;) tak! Ja det blir spændende hvad hun siger til det! Lige nu glæder hun sig helt vildt - men rammer babyen hendes fødselsdag som der er chance for så kan det være hun blir lidt muggen haha. Men lige nu er hun glad! Hun fortæller det er HENDES baby der er inde i mors mave, ogdsen er ved at vokse sig stor og når den er færdig så kalder hun bare på den. Ved ikke hvor hun har det fra men lyder nemt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih, hvor hyggeligt! Tillykke med at du er dig ;) Hehe - hvornår har Vigga fødselsdag? R siger bare "stop storebror" hvis vi prøver at få ham til at sige at han skal være storebror. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist heller ikke været så aktiv herinde ;) tak! Ja det blir spændende hvad hun siger til det! Lige nu glæder hun sig helt vildt - men rammer babyen hendes fødselsdag som der er chance for så kan det være hun blir lidt muggen haha. Men lige nu er hun glad! Hun fortæller det er HENDES baby der er inde i mors mave, ogdsen er ved at vokse sig stor og når den er færdig så kalder hun bare på den. Ved ikke hvor hun har det fra men lyder nemt

 

Hm det ville da have været fint, hvis Mads bare ville have kaldt på William så ;)

Ej, men hvad gør du med fødsel? Husker, at du havde en noget dramatisk bristning sidst. Prøver du at føde selv, eller vælger du ks?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er det dig!?

Det havde jeg ikke troet :D

Tillykke! Jeg må nok indrømme at jeg er ret glad for at være i terminsgruppe med dig -sikke meget lækkert strik vi andre skal sukke efter :rolleyes :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm det ville da have været fint, hvis Mads bare ville have kaldt på William så ;)

Ej, men hvad gør du med fødsel? Husker, at du havde en noget dramatisk bristning sidst. Prøver du at føde selv, eller vælger du ks?

Umiddelbart hælder jeg til pks. De sagde dengang at jeg udvidede mig fint og det ikke var "min skyld" men navlesnoren. Så jeg BURDE sagtens kunne føde normalt anden gang. Men de sagde også at kejsersnit måske var at foretrække og er simpelthen ikke sikker på jeg tør andet. Vil være ked af at skulle igennem samme omgang som sidst nu jeg har vigga ved siden af der nok ikke synes det er sp fedt med sengeliggende mor i 4 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke søde :kiss

Taaak :loveshower (den eneste smiley jeg kan fra mobil)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er det dig!?

Det havde jeg ikke troet :D

Tillykke! Jeg må nok indrømme at jeg er ret glad for at være i terminsgruppe med dig -sikke meget lækkert strik vi andre skal sukke efter :rolleyes :biglove

Haha nej virker ikke til nogen havde gættet mig :D

Hvor er du sød! Mon ikke der kommer bare en lille smule strik til den lille ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Uh, tillykke Mette :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ, det havde jeg ikke gættet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa, nu er du offentlig herinde også! :yay Tillykke med "sælen" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER