Guest

3 årig. Med løse afføringer 2-4 dage om dagen??

8 indlæg i dette emne

Silas har haft løse affrøringer(ikke helt vandige) 2-4 gange om dagen siden ferien startede, Idag havde det så igen været storslemt i børnehaven, hvor det havde løbet hele vejen ned af benene fordi han ikke siger til dem at han har lavet....

Er det andre med erfaringer på området der kan komme med gode ideer til hvad det kan være?? Jeg har selv mistanke om at det er gulerødder og/ eller rød Peber han ikke kan tåle. Eller mælk.... Men ja jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal gribe det an...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg tror jeg ville prøve og snakke med lægen om det, når det nu har stået på siden ferien startede.. kan jo også være han har fået en virus eller noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror jeg ville prøve og snakke med lægen om det, når det nu har stået på siden ferien startede.. kan jo også være han har fået en virus eller noget andet.

Ja, det kan det måske... Han bare bare overhovedet ikke fejlet andet.... Ingen feber, ingen opkast, og han har været nogen Lunde sig selv hele tiden..

Igår var det bedre, kun 2 afføringer og de var mere faste, dog ikke helt normale... Men planen er at vi har skåret ned på mælk, og udelukker gulerødder og rød peber. Og ser hvad der sker, og så må manden en tortilla lægen med ham i sin barsel, lige om snart... Hvis ikke det bliver normalt igen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at givr biogaia dråber..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at givr biogaia dråber..

Det vil jeg prøve.. Hedder de bare bio Gaia dråber? Og købes hvor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg prøve.. Hedder de bare bio Gaia dråber? Og købes hvor?

 

Jeps - de fås i Matas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg prøve.. Hedder de bare bio Gaia dråber? Og købes hvor?

Hvis du endnu ikke har købt, vil jeg anbefale dig tykketabeletter når han er så stor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du endnu ikke har købt, vil jeg anbefale dig tykketabeletter når han er så stor :)

Hans mave gik i orden, så kom jeg fra det igen... Hvad hedder tyggetabletterne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER