Krydderpigen

En hilsen fra et frafaldent medlem

4 indlæg i dette emne

Hej piger

 

Jeg lagde i sin tid ud her i gruppen - siden har jeg ikke vist mig meget.

 

Dette skyldes, at jeg mistede igen. - Det var nu 2. gang på kun 7 måneder - jeg havde ikke lige overskuddet til at komme herind.

 

Nu ser det ud til, at der var "held i spøjten" på vores 5. IUI forsøg, dvs. 1. forsøg siden den sidste MA. -Så vi holder igen vejret og håber det lykkes denne gang.

 

Jeg ville egentlig blot forklare mit fravær og ønske jer alle en god graviditet videre. - Jeg kan nok ikke helt lade være med at kigge ind i gang i mellem. :)

 

Knus

Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej krydderpigen :)

 

Velkommen tilbage! 

Er rigtig ked af, at læse, at du mistede - igen :( Jeg mistede selv tilbage i juni, og det er en hård oplevelse! Er til gengæld glad for at læse, at du er blevet gravid igen, og håber der er blivende gevinst denne gang :goodluck :bd :bd

 

Du skal være mere end velkommen til at kigge herind, men bare så du ikke bliver skuffet: det er en ret "død" terminsgruppe, desværre.

Vi er to aktive medlemmer (mig og Tullen), men vi skriver mest i vores egne (og hinandens) graviditetstråde, og ikke rigtigt herinde, og så har Alura, der har termin i start juni, gæstet herinde lidt i en periode. Så ja, der sker ikke meget herinde - men det gør der i vores tråde ;) :D

 

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var ærgeligt, at der ikke kom gang i gruppen. Da jeg ventede Clara, havde jeg meget gavn af terminsgruppen, men det er jo også noget tid siden :) 

 

Jeg kigger så i stedet i graviditetstrådene - Det er dog nyt for mig - det brugte man ikke i gamle dage :) :)

 

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh håber 3. gang er lykkens gang for dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER