Sign in to follow this  
Followers 0
Krydderpigen

En hilsen fra et frafaldent medlem

4 posts in this topic

Hej piger

Jeg lagde i sin tid ud her i gruppen - siden har jeg ikke vist mig meget.

Dette skyldes, at jeg mistede igen. - Det var nu 2. gang på kun 7 måneder - jeg havde ikke lige overskuddet til at komme herind.

Nu ser det ud til, at der var "held i spøjten" på vores 5. IUI forsøg, dvs. 1. forsøg siden den sidste MA. -Så vi holder igen vejret og håber det lykkes denne gang.

Jeg ville egentlig blot forklare mit fravær og ønske jer alle en god graviditet videre. - Jeg kan nok ikke helt lade være med at kigge ind i gang i mellem. :)

Knus

Mette

Hej krydderpigen :)

Velkommen tilbage! 

Er rigtig ked af, at læse, at du mistede - igen :( Jeg mistede selv tilbage i juni, og det er en hård oplevelse! Er til gengæld glad for at læse, at du er blevet gravid igen, og håber der er blivende gevinst denne gang :goodluck :bd :bd

Du skal være mere end velkommen til at kigge herind, men bare så du ikke bliver skuffet: det er en ret "død" terminsgruppe, desværre.

Vi er to aktive medlemmer (mig og Tullen), men vi skriver mest i vores egne (og hinandens) graviditetstråde, og ikke rigtigt herinde, og så har Alura, der har termin i start juni, gæstet herinde lidt i en periode. Så ja, der sker ikke meget herinde - men det gør der i vores tråde ;) :D

Knus

Annonce ♥

Det var ærgeligt, at der ikke kom gang i gruppen. Da jeg ventede Clara, havde jeg meget gavn af terminsgruppen, men det er jo også noget tid siden :) 

Jeg kigger så i stedet i graviditetstrådene - Det er dog nyt for mig - det brugte man ikke i gamle dage :) :)

Knus

Annonce ♥

Åh håber 3. gang er lykkens gang for dig...

Annonce ♥