Guest

taberdyst 2016

736 indlæg i dette emne

Jeg googlede væksthomoner i mælk og tænkte det skal vi i hvert fald ikke have mere og jeg fik helt dårlig samvittighed overfor Amilia som også fik erstatning. Ved nr 2 må jeg rette op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg overvejer at begynde på 30 day shred, så tænkte om der var andre som var friske?

Hvis der er så ville jeg lave en tråd til det hvor vi så kan skrive når vi har fået lavet dagens øvelser og se hvor mange cm vi taber:') Jeg har haft kørt det tidligere men aldrig nået dag 30 da jeg enten er blevet skadet eller bare faldet ud af det igen.

Er tale om dette her program

Hvor der så er en ny video for hver 10. Dag og så køre man i 30 dage :-)

Der kørte en tråd herinde engang :) http://www.babyklar.dk/forum/13678/er-der-nogen-her-der-shredder.html/?fromsearch=1

Jeg synes det er et super program, og jeg vil rigtig gerne i gang med det, når jeg er færdig med at amme :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kørte en tråd herinde engang :) http://www.babyklar.dk/forum/13678/er-der-nogen-her-der-shredder.html/?fromsearch=1

Jeg synes det er et super program, og jeg vil rigtig gerne i gang med det, når jeg er færdig med at amme :box

Var også med i den tråd den gang :) Der jeg hørte om programmet.

Hvor længe har du planer om at amme?

Lige pt ville jeg nok næppe kunne køre hele programmet igennem i et stræk så tænker jeg nok skal have nogle dage først kun med halvt program :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var også med i den tråd den gang :) Der jeg hørte om programmet.

Hvor længe har du planer om at amme?

Lige pt ville jeg nok næppe kunne køre hele programmet igennem i et stræk så tænker jeg nok skal have nogle dage først kun med halvt program :-)

Nå okay ^_^ Men du kan jo også sagtens starte en ny frisk tråd :)

Lily er kun 2 måneder, så regner i hvert fald med at amme et halvt års tid endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  :13: Taberdysten uge 4:      :13:

 

 

  :first: Klar-Parat -Vent -1,9 (-1,9) :first:

 

 

  :second: Thalia -1,3 (-1,3) :second:

  :third: Camils -1,2 (-1,6) :third:

Alina -0,3 (-1,4)

Maj2014 -0,3 (-0,4)

------------------------------------------

LeneLN  0,3 (-0,8)              

LilleMi 0,4 (0)

Carsassonne 1,2 (-3,6)

 

 

 

Vægtkontrol:

MariaPiesen - 0,1 (+0,1)

 

 

Vi siger velkommen til Klar-Parat-Vent  og Thalia der starter med at tage podiepladserne :hurra

Der er stadig plads til flere i regnearket så kom glad og vær med - til alle os under stregen, vi prøver igen i næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-) 

 

Er selv lidt overrasket over at det er gået så godt, da jeg gik op på vægten i morges :-) så jeg belønnede mig selv med en tur i fitness ;-) Det skulle jo gerne blive ved med at gå nedad :-) 

 


 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare lige jeg hopper fra igen.. Jeg glemmer det simpelthen om morgenen, når jeg står Alene med to unger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare lige jeg hopper fra igen.. Jeg glemmer det simpelthen om morgenen, når jeg står Alene med to unger.

Helt i orden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-)

Er selv lidt overrasket over at det er gået så godt, da jeg gik op på vægten i morges :-) så jeg belønnede mig selv med en tur i fitness ;-) Det skulle jo gerne blive ved med at gå nedad :-)

Sejt godt gået :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sgu, jeg får minus på tirsdag på trods af en lidt dum uge :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke den her uge kommer til at være særlig go :unsure

Det er hyggeligt, men ikke særlig slankevenligt når min mand har ekstra lang weekend :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke den her uge er så god ved mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået 78 km i januar :box

Men synes nu ikke rigtig, at det ændrer på vægten :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået 78 km i januar :box

Men synes nu ikke rigtig, at det ændrer på vægten :rolleyes

Men lyder da dejligt sundt og forfriskende :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men lyder da dejligt sundt og forfriskende :-)

Helt bestemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, hvis jeg holder mig på dydens smalle sti, er der vist håb om et mikroskopisk minus i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spist slik og drukket sodavand eller kakao stort set hver dag i den her uge. Godt nok er det soyamælks kakao. Amilia har haft diare i en hel uge og hun er pylret og prutter igennem bleerne, hun sover også dårligt om natten. Hele natten mellem fredag og lørdag brugte vi på børneafdelingen, så mor har haft brug for et skud sukker stort set konstant for at komme igennem dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten siger 400 g højere i dag end i går :-s men ja minus i det hele taget så det er fint :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spist slik og drukket sodavand eller kakao stort set hver dag i den her uge. Godt nok er det soyamælks kakao. Amilia har haft diare i en hel uge og hun er pylret og prutter igennem bleerne, hun sover også dårligt om natten. Hele natten mellem fredag og lørdag brugte vi på børneafdelingen, så mor har haft brug for et skud sukker stort set konstant for at komme igennem dagen.

:kram indimellem er sukker bare vejen frem. Håber at hun har det bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram indimellem er sukker bare vejen frem. Håber at hun har det bedre.

Hun har det bedre end da vi var indlagt, men lige så skidt som sidste uge. Det er vildt det varer så længe. Vi er på en uge nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hun har det bedre end da vi var indlagt, men lige så skidt som sidste uge. Det er vildt det varer så længe. Vi er på en uge nu.

 

:kram

 

Håber på snarlig bedring for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lene jeg vejer præcis det samme som i sidste uge. Men tror jeg melder mig ud for nu. Kan ikke få det ordentlig op at køre så længe jeg ammer, synes jeg :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg er kommet i et lille plus. Op på hesten igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Håber på snarlig bedring for jer.

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER