Guest

taberdyst 2016

736 indlæg i dette emne

Gad vide, hvordan min vægt ser ud på tirsdag.. Sådan en gang sygdom kan virkelig få sit tag i kroppen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puh, efter barnefrit døgn er jeg reeet glad for at tirsdag er et godt stykke væk :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe for mig går det ihvertfald i plus men var vel også forventeligt :) Bare rart at være blevet rask og have fået mere energi :)Så er plus også okay, bare det ikke er for meget:P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :-)

Kan jeg evt nå at være med? Kunne være en god motivationsfaktor at have andre at kæmpe sammen med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :-)

Kan jeg evt nå at være med? Kunne være en god motivationsfaktor at have andre at kæmpe sammen med :-)

Det tror jeg helt bestemt at du kan :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg helt bestemt at du kan :-)

Jeg har sendt min startvægt, så må vi se :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså ikke, den der store bøtte is, jeg kværnede her til aften, gør mig noget godt på tirsdag :rolleyes Jeg regner med røde tal :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså ikke, den der store bøtte is, jeg kværnede her til aften, gør mig noget godt på tirsdag :rolleyes Jeg regner med røde tal :(

Tilgengæld var det sikkert lækkert :-) så går det jo nok og så kommer det ugen efter :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er ude denne uge

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til fødselsdag i lørdags og der fik den ikke for lidt :blush

Har dog været god de sidste par dage, så håber jeg kan komme lidt i minus eller i det mindste ramme 0 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg får grønne tal, men jeg har så også været syg siden onsdag, og er først ved at komme ovenpå nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude denne uge

:kram2 Jeg er sikker på, at du kommer stærkt tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude denne uge

Helt ok,håber at alt viser sig at være ok i morgen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har store røde tal i denne uge,så må jo bare op på hesten igen held og lykke med vejningen til i andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skod uge <_<

Synes altså ikke jeg kan kende min krop. Da jeg havde født Theo raslede kiloene af mig med amning og gåture.

Efter Lilys fødsel har jeg bare taget på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er der vejedag? Hvis det er i dag vil jeg gerne notere at jeg har tabt 1,3 kg. Er således gået fra 78,8 kg til 77,5 kg siden den 21/1, hvor jeg begyndte at tælle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg springer fra igen. God kamp til jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er der vejedag? Hvis det er i dag vil jeg gerne notere at jeg har tabt 1,3 kg. Er således gået fra 78,8 kg til 77,5 kg siden den 21/1, hvor jeg begyndte at tælle.

Det er i dag og du kommer bare på listen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg springer fra igen. God kamp til jer andre :)

Helt ok og i lige måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har besluttet at mælkeprodukter så vidt muligt skal skæres ud af vores kost herhjemme. Så nu er vi på soyamælk og soyamælksyoghurt. Jeg har lige købt ind i dag. Er spændt på hvad det gør ved vægten og velværet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har besluttet at mælkeprodukter så vidt muligt skal skæres ud af vores kost herhjemme. Så nu er vi på soyamælk og soyamælksyoghurt. Jeg har lige købt ind i dag. Er spændt på hvad det gør ved vægten og velværet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer med oversigten i aften,nr Jeg har puttet børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer at begynde på 30 day shred, så tænkte om der var andre som var friske?

Hvis der er så ville jeg lave en tråd til det hvor vi så kan skrive når vi har fået lavet dagens øvelser og se hvor mange cm vi taber:') Jeg har haft kørt det tidligere men aldrig nået dag 30 da jeg enten er blevet skadet eller bare faldet ud af det igen.

Er tale om dette her program https://youtu.be/1Pc-NizMgg8

Hvor der så er en ny video for hver 10. Dag og så køre man i 30 dage :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

spændende er der så tilsat calcium eller skal man have det ved siden af?

Faktisk er der så meget kalk i vand, at man kan nøjes med det. Man får også en del igennem grøntsager. Man kan godt købe med tilsat calcium. Jeg spiser dagligt magnesium tilskud, fordi det faktisk er umuligt at få nok af igennem kosten. Man skal bruge magnesium for at optage kalk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER