Guest

taberdyst 2016

736 indlæg i dette emne

Er virkelig også imponeret over Maj 2014 :) Går da stille og roligt med den vægtægning. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er virkelig også imponeret over Maj 2014 :) Går da stille og roligt med den vægtægning. :-)

Tusind tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe lyder rigtigt :-) sad og kopierede frem og tilbage og så fejlede alle smileys så måtte starte forfra og blev så pludselig i tvivl :-)

Er meget imponeret over dit temp. Hvad gør du?:)

Dagen startes med en shake med aminosyrer. Jeg spiser havregrød med en håndfuld mandler og et par håndfulde blåbær til morgen. Frokost består af rester fra dagen før, eller tomatsuppe med nogle vegetarboller (køderstatning). Aftensmaden består af kød og grøntsager. Helst kun fugl og fisk, men ok med okse eller svin en gang om ugen. Sørger for at spise mange grove grøntsager, og dagligt både kål og gulerødder. Hvis jeg bliver lækkersulten snupper jeg noget frugt i løbet af dagen. Om aftenen tager jeg gerne en Sun lolly cream is :) Intet bliver vejet af. Jeg spiser intet brød/pasta/ris/kartofler eller lignende.

Jeg drikker gladeligt sukkerfrit sodavand :)

Alt dette gælder KUN søndag-fredag!!!

Lørdag spiser jeg lige hvad jeg har lyst til, dog startes dagen stadig med aminosyrer. Det kunne være: Proteinpandekager med nutella til morgen. Chokoladekiks til mellemmåltid. Rugbrød med lækker skaldyrssalat til frokost. En is om eftermiddagen. Rødt kød med kartofler, sovs og salat til aften. Og gerne noget lækkert dessert og/eller slik senere.

Jeg sørger for at få stillet alle cravings om lørdagen, samt at få en masse kalorier. Det er som om det holder kroppen i gang, og sørger for, at den ikke indstiller sig på de nye mængder mad fra resten af ugen, men i stedet holder forbrændingen oppe.

Edit: Og så går jeg gerne 30-60 min om dagen - minimum :) Og tænker også at amningen hjælper mig godt på vej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen startes med en shake med aminosyrer. Jeg spiser havregrød med en håndfuld mandler og et par håndfulde blåbær til morgen. Frokost består af rester fra dagen før, eller tomatsuppe med nogle vegetarboller (køderstatning). Aftensmaden består af kød og grøntsager. Helst kun fugl og fisk, men ok med okse eller svin en gang om ugen. Sørger for at spise mange grove grøntsager, og dagligt både kål og gulerødder. Hvis jeg bliver lækkersulten snupper jeg noget frugt i løbet af dagen. Om aftenen tager jeg gerne en Sun lolly cream is :) Intet bliver vejet af. Jeg spiser intet brød/pasta/ris/kartofler eller lignende.

Jeg drikker gladeligt sukkerfrit sodavand :)

Alt dette gælder KUN søndag-fredag!!!

Lørdag spiser jeg lige hvad jeg har lyst til, dog startes dagen stadig med aminosyrer. Det kunne være: Proteinpandekager med nutella til morgen. Chokoladekiks til mellemmåltid. Rugbrød med lækker skaldyrssalat til frokost. En is om eftermiddagen. Rødt kød med kartofler, sovs og salat til aften. Og gerne noget lækkert dessert og/eller slik senere.

Jeg sørger for at få stillet alle cravings om lørdagen, samt at få en masse kalorier. Det er som om det holder kroppen i gang, og sørger for, at den ikke indstiller sig på de nye mængder mad fra resten af ugen, men i stedet holder forbrændingen oppe.

Edit: Og så går jeg gerne 30-60 min om dagen - minimum :) Og tænker også at amningen hjælper mig godt på vej ;)

Hvad har du i din shake?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Aminosyrer :)

Jeg er særligt glad for denne med mango nektar http://bodystore.dk/4/dk/artiklar/xtend

Smager den godt? Som i, ummm! :7himmel ?

Tænker bare på den proteinshake som Mads drak førhen efter træning var yderst Klam!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smager den godt? Som i, ummm! :7himmel ?

Tænker bare på den proteinshake som Mads drak førhen efter træning var yderst Klam!

Aller første gang jeg smagte det, kunne jeg ikke li' det. Men allerede anden gang var jeg glad for det - nu vil jeg ikke undvære den.

Men jeg kan til gengæld også godt lide proteinshake (med kakaosmag) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige sige at jeg synes i er for seje! :kram2 :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smager den godt? Som i, ummm! :7himmel ?

Tænker bare på den proteinshake som Mads drak førhen efter træning var yderst Klam!

David smagte det forresten her til morgen (han var nysgerrig, og ville bare gerne smage). Han synes det var lækkert og ville gerne have mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aller første gang jeg smagte det, kunne jeg ikke li' det. Men allerede anden gang var jeg glad for det - nu vil jeg ikke undvære den.

Men jeg kan til gengæld også godt lide proteinshake (med kakaosmag) ;)

Jeg må ha den med i overvejelserne når jeg starter skole og skal til at gøre noget mere drastisk mht. Vægten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk vejedag i morgen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdatering kommer efter middag. Jeg har ikke lige haft tid endnu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdatering kommer efter middag. Jeg har ikke lige haft tid endnu :-)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vægten over min startvægt. Åhh hvor jeg håber det ikke går amok nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vægten over min startvægt. Åhh hvor jeg håber det ikke går amok nu!

Så lenge du spiser som du plejer så tror jeg ikke det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:13: Taberdysten uge 33:     :13:


 


:first:AnitaFH -1,2 (-1,2)  :first:


:second: Fru.Mor -0,7 (-6,3) :second:


 


Carsasonne 0 (-15,7)  


Bolsin 0 (-7,8)


Frk.mini 0 (-1)


Maj 2014 0 (0) GRAVID 15+2


Fru SP 0,5 (-5,8)


 


 


 


Tredjepladsen er udgået da vi er fire personer som har ramt 0. (Egentlig imponerende)


 


Er der flere der vil være med så send mig en pm     :balloons


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Er det ikke kun 200g jeg hr taget på? Altså jeg er jo sidst uanset, but still? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Er det ikke kun 200g jeg hr taget på? Altså jeg er jo sidst uanset, but still? :chin:

Kigger lige når jeg kommer på pc, men du var først forsvundet helt ud af min renskrivning så kan sagtens være en fejl :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lenge du spiser som du plejer så tror jeg ikke det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det har du ret i. Lillepigen vejer også måske 120-150 g og så moderkage og alt det der. Jeg vil bare gerne tage så lidt på som muligt, fordi jeg håber det øger mine chancer for en hjemmefødsel.

Det går godt. Kvalmen er endelig næsten væk, så det letter meget!

Det var godt! ❤

Håber du får din hjemmefødsel :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt! ❤

Håber du får din hjemmefødsel :biglove

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kigger lige når jeg kommer på pc, men du var først forsvundet helt ud af min renskrivning så kan sagtens være en fejl :-)

Fino! Var jo heller ikke med i sidste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men jeg kommer til at tage prisen for største vægtøgning på kortest tid :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men jeg kommer til at tage prisen for største vægtøgning på kortest tid :rolleyes

Du skal ikke føle dig alt for sikker :D Det har været en lorte uge mht madindtag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:13: Taberdysten uge 33:

:13:

:first:AnitaFH -1,2 (-1,2) :first:

:second: Fru.Mor -0,7 (-6,3) :second:

Carsasonne 0 (-15,7)

Bolsin 0 (-7,8)

Frk.mini 0 (-1)

Maj 2014 0 (0) GRAVID 15+2

Fru SP 0,5 (-5,8)

Tredjepladsen er udgået da vi er fire personer som har ramt 0. (Egentlig imponerende)

Er der flere der vil være med så send mig en pm :balloons

Jeg havde da tabt mig 900 g? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER