Guest

taberdyst 2016

736 indlæg i dette emne

:13: Taberdysten uge 17:          :13:

 

 

 

      :first: Fru.Mor -2,1 (-3)  :first:

 

:second:  Carcassonne  -0,7 (-10)  :second: :hurra

 

:third:  Fru. SP -0,6 (-3,3)  :third: 

LeneLN -0,1 (-1,8)

Frk.Mini 0 (-0,1)

--------------------------------------------------------------

 

Stephi.moren +1,2 (+1,2)

 

 

 

 

Er der flere der vil være med så send mig en pm    :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke mere alvorligt end jeg kan blive blind og få skadet hørelsen, men dør da ikke af det.

Men får nogle piller men de giver ulidelige bivirkninger så er sygemeldt og er ved at blive vanvittig.

Havde sagt jeg ville ned på 80 i første omgang da jeg så var under min normalvægt (tog på af en gravidlitet og så en blodprop 3 uger efter fødslen så jeg ikke ku gå)

Men har håber på 75 hele tiden, så går jeg efter nu og så må vi se hvordan det ser ud. Vil egentlig helst bare sænke mit tryk og blive rask og man siger normalt vægttab på 7-10% af kropsvægt, men har jeg gjort og i ingen effekt endnu. Så da jeg intet andet kan gøre må jeg jo prøve mere.

Godt gået! Og håper du kan blive frisk og rask igen!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med de første 10 kg i tabt i taberdysten Carcassonne! Håber at du snart mærker effekten af dit vægttab :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke mere alvorligt end jeg kan blive blind og få skadet hørelsen, men dør da ikke af det.

Men får nogle piller men de giver ulidelige bivirkninger så er sygemeldt og er ved at blive vanvittig.

Havde sagt jeg ville ned på 80 i første omgang da jeg så var under min normalvægt (tog på af en gravidlitet og så en blodprop 3 uger efter fødslen så jeg ikke ku gå)

Men har håber på 75 hele tiden, så går jeg efter nu og så må vi se hvordan det ser ud. Vil egentlig helst bare sænke mit tryk og blive rask og man siger normalt vægttab på 7-10% af kropsvægt, men har jeg gjort og i ingen effekt endnu. Så da jeg intet andet kan gøre må jeg jo prøve mere.

Årh, hvor er det synd for dig!!

Det lyder lidt som mig. Jeg er startet på 96 og målet er umiddelbart 70, fordi det giver mig et BMI lige i midten, men når jeg når 75, må vi se, om jeg skal tabe mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nummer et for første gang nogensinde! :yay :glad

Og tillykke til alle, der har tabt sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået! Og håper du kan blive frisk og rask igen!!! :)

 

Jo tak :) 

Håber jeg godt nok også. Bliver vanvittig af det her. og ikke brugt 5 år på en uddannelse som jeg slet ikke har nået at bruge endnu uden grund. :S 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke metoder bruker i for at gå ned i vekt?

Jeg har lagt om livsstil til lowcarb highfat (lchf) for 3år siden.. Tabte 25kg på 6mnd! :)

Tok så på 6kg ved at spise litt mer liberal lchf. (jeg blev sammen med L, og vi hygget oss og droppet træning :lol )

Nu er jeg tilbake på strikt lchf og er begynt at gå litt tur.. :) Vekten står stille, irriterende... Men mavemålet har gått ned 3-4cm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak :)

Håber jeg godt nok også. Bliver vanvittig af det her. og ikke brugt 5 år på en uddannelse som jeg slet ikke har nået at bruge endnu uden grund. :S

Det kan jeg godt forstå.. Man uddanner seg ikke for sjov.. :/ Håper som sagt du kan slippe for sykdommen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nummer et for første gang nogensinde! :yay :glad

Og tillykke til alle, der har tabt sig :)

Hoho!!! :glad

Godt gået!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke metoder bruker i for at gå ned i vekt?

Jeg har lagt om livsstil til lowcarb highfat (lchf) for 3år siden.. Tabte 25kg på 6mnd! :)

Tok så på 6kg ved at spise litt mer liberal lchf. (jeg blev sammen med L, og vi hygget oss og droppet træning :lol )

Nu er jeg tilbake på strikt lchf og er begynt at gå litt tur.. :) Vekten står stille, irriterende... Men mavemålet har gått ned 3-4cm..

 

Går til en diætist som har fået mig til at spise mange flere grøntsager og mindre pasta/ris/kartofler, og ellers ikke så meget andet en motivation til at holde mig fra søde sager og så minde portioner :).

 

Spiser efter denne (den højre) og er egentlig bare normalt for mig nu så tænker ikke rigtig over det. 

post-2591-0-22432200-1461694606_thumb.jp

 

Jeg har tidligere nok spist for meget kød og så for lidt grøntsager.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nummer et for første gang nogensinde! :yay :glad

Og tillykke til alle, der har tabt sig :)

 

Tillykke :D Er da også et stort vægttab på én uge:O 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig at du slipper for at tenke over det nu.. Dejlig når det bare kører! :)

Det gør det her også egentlig, men ville prøve at være litt mer liberal. (det gør feks det at gå på besøg litt nemmere)

Det virket ikke for mig. Jeg må spise nesten ingen kulhydrate, da blir både kropp og psyke rett og slett syk.. :) maks 20 gram til dagen for mig... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har glemt at veje mig idag - det bliver lige imorgen hvis jeg husker det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:13: Taberdysten uge 18:          :13:

 

 

 

      :first: Stephi-Moren -1,3 (-0,1)  :first:

 

:second:  Fru.Mor  -0,4 (-3,4)  :second: 

 

:third:  Carcassonne -0,1(-10,1)  :third: 

Frk.Mini -0,1 (-0,2)

LeneLN 0 (-1,8)

 

 

 

 

 

Er der flere der vil være med så send mig en pm    :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med fra næste uge :)

Jeg vejer mig lige i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, ingen har taget på i denne her uge :yay Og sikke da du kom efter det, Stephi :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, ingen har taget på i denne her uge :yay Og sikke da du kom efter det, Stephi :respekt

Laaaad os nu lige se imorgen, hvis jeg husker at veje mig. Det ser ikke lovende ud ;) <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laaaad os nu lige se imorgen, hvis jeg husker at veje mig. Det ser ikke lovende ud ;) <_<

Så spring denne her uge over, så du ikke ødelægger statistikken :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne være med fra næste uge :)

Jeg vejer mig lige i morgen :)

Super - velkommen i kampen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så spring denne her uge over, så du ikke ødelægger statistikken :lolhit

Hehe! Nu må vi se imorgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, ingen har taget på i denne her uge :yay Og sikke da du kom efter det, Stephi :respekt

Ja det gik helt ok! Meeeeen jeg synes det er noget fesent med -100gram på 14 dage :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gik helt ok! Meeeeen jeg synes det er noget fesent med -100gram på 14 dage :rolleyes

Ja, men du fik jo bare en dårlig start. NU kører det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe! Nu må vi se imorgen ;)

Sålænge du ikke klarer det bedre end mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sålænge du ikke klarer det bedre end mig :D

Jeg glemte det faktisk igen! Det er ikke en del af min onsdag morgen :lol

Men jeg vejede mig igår. Og det ser ikke godt ud i forhold til næste tirsdag. Mens er på trapperne, vi har fejret fødselsdag for S og jeg forstuvede min fod igår, så kan heller ikke rigtig træne..

Jeg prøver med lidt træning i aften, men hvis pulsen skal op, så skal jeg nok cykle en tur og det kan jeg ikke med begge unger og S har massive tømmermænd, så alene tid er et no go <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Vægten stod da heldigvis bare stille, men jeg er altså helt modløs.. Er endda startet på nyt træning oveni min cykeltur til/fra arbejde <_< Øv altså!!

De sidste rådne 3-4 kg skal altså bare fise af nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER