Kanelkamel

Ballet er åbnet - præsentation

32 indlæg i dette emne

Det anbefalede de faktisk! At man kom i uge 19 :)

Oki gad jeg godt, jeg skal når jeg er 20+0, synes der er lang tid til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det meget vigtigt hvornår man kommer til MD..? Ligesom med NF...

Vi var til kønsscanning i lørdags, og der blev min termin egentlig sat 6 dage frem... Men, det var muligvis fordi baby strakte sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det meget vigtigt hvornår man kommer til MD..? Ligesom med NF...

Vi var til kønsscanning i lørdags, og der blev min termin egentlig sat 6 dage frem... Men, det var muligvis fordi baby strakte sig...

Hmm. Det ved jeg faktisk ikke. Men det er jo terminen fra NF, som gælder, fx også i forhold til barsel mv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Det ved jeg faktisk ikke. Men det er jo terminen fra NF, som gælder, fx også i forhold til barsel mv. :)

Ja, vi holder fast i den gamle termin... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det meget vigtigt hvornår man kommer til MD..? Ligesom med NF...

Vi var til kønsscanning i lørdags, og der blev min termin egentlig sat 6 dage frem... Men, det var muligvis fordi baby strakte sig...

Jeg tror det tidspunkt er fastsat fordi man er langt nok henne til at se hvad man skal se. Men kort nok henne til at graviditeten stadig kan afbrydes hvis det skulle se helt galt ud. Der er fosteret nemlig endnu ikke levedygtigt uden for maven. Men det er bare et gæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det tidspunkt er fastsat fordi man er langt nok henne til at se hvad man skal se. Men kort nok henne til at graviditeten stadig kan afbrydes hvis det skulle se helt galt ud. Der er fosteret nemlig endnu ikke levedygtigt uden for maven. Men det er bare et gæt.

Jeg tror du har rigtig meget ret dér... Den jmd der foretog NF, sagde bl.a at det er fordi grænsen for abort går ved 22 uger... Så kunne man li nå det, hvis den var helt gal...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en opdateret en på mig

MIT RIGTIGE NAVN:Stine

Alder: 30

TERMIN: 13. September

FØDESTED: Esbjerg

SCANNINGER: 3 stk. 1 da jeg var 10+3 pga blødning og nf d. 2/3. Var til md d 26/4 på min mands fødselsdag.

STØRRE SØSKENDE: Har en pige på 4 og en pige på 2 år, den store glæder sig vildt meget.

TAGET PÅ I KILO: Har taget 4 kg på. Regner med 10-12 kg sådan gik det med de to andre og indtil nu har min vægtløftning været meget lig de andre 2 gange.

GENER:Jeg er meget forskånet som gravid. Indtil videre har jeg været lidt træt, men ikke mere end at jeg kan klare en lang arbejdsdag uden problemer. Derudover fryser jeg helt vildt meget.

SÅDAN VIL JEG FØDE: Mine ønsker og muligheder hænger desværre ikke sammen. Ville gerne føde naturligt, men har fået 2 akutte kejsersnit, så 3. Gang må man ikke føde selv. Jeg har fået meget store børn de andre gange så det er nok godt :) Så vi har allerede fået at vide hvornår det højst sandsynligt bliver.

HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mand.

ANDET: Vi venter os en lille dreng denne gang, hvilket jeg både synes er vildt fantastisk fordi vi så prøver begge dele, samtidig giver det mig lidt panik på da jeg føler mig lidt på bar bund. Rr også bange for om pigerne får lige så meget tilfælles med lillebror som de har med hinanden. Er sikker på det nok skal gå fint, men det har helt sikkert sat flere tanker igang end hvis vi ventede en pige.

Jeg har lige fået tid til både glukosebelastningstest samt samtale før kejsersnit, så der kommer til at ske en del i sommermånederne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER