Guest

Udsalg på uld?

25 indlæg i dette emne

Nu er julegaverne åbnet, så derfor kan jeg få kigget efter lidt uld til Aksel, da det ikke lå i pakkerne. Han skal nemlig have nogle undertrøjer i uld/silke.

 

Så... tip gerne hvis I kender til steder med udsalg/kommende udsalg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kids-world.dk har lidt uld paa udsalg, ellers er det vist mere til marts, uld traditionelt kommer paa udsalg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kids-world.dk har lidt uld paa udsalg, ellers er det vist mere til marts, uld traditionelt kommer paa udsalg.

Dem har jeg kigget hos. Der var vist ikke noget.

Til marts først? Nå, så må jeg jo hellere vente. Men sjovt, det vidste jeg ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har jeg kigget hos. Der var vist ikke noget.

Til marts først? Nå, så må jeg jo hellere vente. Men sjovt, det vidste jeg ikke :D

 

Uld kan jo ogsaa bruges helaars, siger nogen - Noah sover .feks. i uld/silke om sommeren, fordi det er det eneste, der holder ham toer i heden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt uld/silke inderst til Andrea hele året, i varm sommer brugte vi bare et lag uld-silke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med lidt billig uld fra bilka eller føtex måske indtil der kommer lidt udsalg ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bootz har uld på tilbud fra fredsworld og calevi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uld kan jo ogsaa bruges helaars, siger nogen - Noah sover .feks. i uld/silke om sommeren, fordi det er det eneste, der holder ham toer i heden. 

Vi bruger det skam også hele året :) Syntes bare det var pudsigt at der var udsalg i marts og at det ikke følger de typiske udsalgsperioder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med lidt billig uld fra bilka eller føtex måske indtil der kommer lidt udsalg ? :-)

Gerne men de har vist ikke uld/silke? Ved du mon det? Det er nemlig det, jeg leder efter til Aksel

 

Altså vi er glade for Joha og Iobio, men jeg er overhovedet ikke låst fast på mærker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bootz har uld på tilbud fra fredsworld og calevi :)

Det kigger jeg lige på med det samme så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BabySam har 30% på Bekids uld i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BabySam har 30% på Bekids uld i dag :)

Er der nogle der kan fortælle mig om bekids er bredt eller smalt i det? Adam passer Joha rigtig godt og iobio rigtig dårligt - han et med andre ord lidt rund i det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der kan fortælle mig om bekids er bredt eller smalt i det? Adam passer Joha rigtig godt og iobio rigtig dårligt - han et med andre ord lidt rund i det :P

Jeg synes de giver sig meget. Jeg købte nogle bodyer i 90, da Karla var på vej i 86, og dem kan hun stadig passe nu, hvor hun er størrelse 98. De langærmede stumper på armene, men de holder hende stadig fint varm her efter 2 år (selv om de er noget gennemsigtige efterhånden :p)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes de giver sig meget. Jeg købte nogle bodyer i 90, da Karla var på vej i 86, og dem kan hun stadig passe nu, hvor hun er størrelse 98. De langærmede stumper på armene, men de holder hende stadig fint varm her efter 2 år (selv om de er noget gennemsigtige efterhånden :p)

Fedt! Smuttede lige hurtigt i babysam og købte fire styks, for de så rimelig meget ud som johas i bredden. Har netop købt i 90, så det lyder til at vi har til et stykke tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bilka har 50% på deres uld denne uge :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føtex har også tilbud på uld i den her uce

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vidst se om jeg kan snige mig i Bilka på torsdag når jeg skal til Herning!!!

Jeg kunne måske være heldig at de har noget i de små størrelser!

Det er fra str 56, men det skal hun vel også bruge på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået købt uld til de næste 2 størrelser - sparede 263kr :yay - tak for hint om tilbud :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, tror jeg har opgivet lidt med tilbud. Kan ikke finde lige det rigtige, så jeg må bøje mig og købe til fuld pris :D

 

Bekids - deres bodyer ihvertfald - er korte og brede, siger vores erfaring os. Vi går stort udenom det mærke, for det passer Aksel elendigt :)

 

Hov, jeg har forresten fundet en lille smule tilbud inde på naturbarn.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ugleunger.dk og babyhome.dk har tilbud på uld.. der har jeg købt det jeg synes vi manglede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stylepit.dk har udsalg på noget joha i øjeblikket, men ved ikke hvor meget, der er tilbage i de forskellige str.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger meget naturebaby.dk, askeladen.dk og littlegreenpeople.dk. Hos sidste kan vi også få lov at bestille uld til resten af familien med 15 % besparelse.

 

Tror også at de alle 3 har udsalg nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Føtex har nu -50% på alt deres uld :) måske det også gælder i Bilka? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER