Marianne1983

Tal til NF

31 indlæg i dette emne

Så hvis mit tal var 700 så burde jeg være tilbudt NIPT?

Ja det vil jeg mene men jeg ved altså ikke hvor skarpt de sætter grænsen. Men hvis det holder dig sønvløs så syns jeg faktisk du skal ringe til svangreafd og spørge om du må få tallet at vide. (Jeg sidder med telefonnumrene på mit kontaktkort, jeg vil gætte på du skal bruge det her: Ultralydsklinikken for Gravide tlf 78453481 og hvis de ikke kan hjælpe dig kan de nok fortælle dig hvem der kan)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min var 1:8464 eller deromkring... og tænkte ved mig selv at det godt nok var lavt.

Men jeg er selvfølgelig også 30.... så bliver tallet lavere har jeg hørt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det vil jeg mene men jeg ved altså ikke hvor skarpt de sætter grænsen. Men hvis det holder dig sønvløs så syns jeg faktisk du skal ringe til svangreafd og spørge om du må få tallet at vide. (Jeg sidder med telefonnumrene på mit kontaktkort, jeg vil gætte på du skal bruge det her: Ultralydsklinikken for Gravide tlf 78453481 og hvis de ikke kan hjælpe dig kan de nok fortælle dig hvem der kan)

Altså jeg fik af vide, at så længe jeg ikke var nær 1:300, så var der intet at være nervøs for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg ringet.

Risikovurderingen var ikke "1:700" som vi hørte. Men langt over sagde hun.

Omkring 1:2500

Det var min blodprøve der trak ned men den er så følsom at selv lidt let forkølelse kan påvirke den. Så den var der ikke bekymringer for - dog påvirkede den fortsat den samlede risikovurdering.

Det er helt ok for os. Men hvis den lå lige omkring 1:700 ( lidt over ) så havde vi tilkøbt os en NIPT.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du fik ringet, håber det gav lidt ro

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER