Mortilén

Tidlig scanning

18 indlæg i dette emne

  :loveshower Vi har idag set det fineste lille hjerte slå  :loveshower (og jeg fik en tid igen d. 6/1)  :whistling 

 

14wxhzp.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiih hvor dejligt :) tillykke

Jeg glæder mig til lørdag hvor jeg også skal scannes. Vi kunne ikke vente så vi betaler selv for en tidlig scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Vi har idag set det fineste lille hjerte slå  :loveshower (og jeg fik en tid igen d. 6/1)  :whistling 

 

14wxhzp.jpg

Ej hvor skønt.

Vi har selv købt tidlig scanning. Så det skal vi på lørdag Er så spændt ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor dejligt mortilén :loveshower

Jeg har også bestilt tid til scanning på lørdag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så fantastisk at sedet lilme hjerte slå. Jeg får mine scanninger da jwg har været i behandling men hvis ikke havde jwg helt sikkert også købt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk :)! Vi skal afsted i morgen, og jeg glæder mig, men er også lidt nervøs..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk :)! Vi skal afsted i morgen, og jeg glæder mig, men er også lidt nervøs..

Hvordan gik din scanning? :)

Det bliver spændende i morgen med alle de scanninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er jetes scanninger gået? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så et fint lille hjerteblink og hørte det kort :wub Så dejligt! Hun mente dog ikke jeg er mere end ca 6+2. Så ny foreløbig termin er 11/8 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min scanning gik også rigtig godt flot og tydeligt hjerteblink, men scaningsdamen mente også at jeg kun var 6+0 med termin d.11/8 ;) nu må vi se til NF, hvad de siger der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til scanning igen  :loveshower  Hold da op en sprælsk lille baby der ligger derinde i hulen  :kuller fktpmt.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til scanning igen  :loveshower  Hold da op en sprælsk lille baby der ligger derinde i hulen  :kuller fktpmt.jpg

Hvor dejligt med et lille kig ind i hulen! :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til scanning igen :loveshower Hold da op en sprælsk lille baby der ligger derinde i hulen :kuller fktpmt.jpg

Årrh så skønt med et kig ind til den lille sprællebaby! :biglove Jeg glæææææder mig til NF til en forhåbentlig sprællende baby :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det utroligt at man kan scanne så tidligt! Vi skal afsted i morgen og glæder mig meget :) jeg har selv booket en tid da jeg er nervøs for om alt er som det skal være. Har en del små kramper men ingen blødninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det utroligt at man kan scanne så tidligt! Vi skal afsted i morgen og glæder mig meget :) jeg har selv booket en tid da jeg er nervøs for om alt er som det skal være. Har en del små kramper men ingen blødninger.

Er sikker på at i kommer til at se et fint hjerteblink :) Jeg havde også menstruationslignende kramper i starten uden blødninger  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der var hjerteblink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der var hjerteblink Helt utroligt!! Er præcis 8 uger i dag.

Tillykke med en vellykket scanning og hjerteblink!  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER