Guest

Morgenmad

28 indlæg i dette emne

Har du prøvet at lade ham spise selv? Amilia stejler totalt hvis vi vil give hende grød, så jeg putter det på skeen og giver hende den i hånden så ryger det ned. Den ene dag nægtede hun med ske og så spiste hun havregrød med gaffel. Skøre barn.

Har masser af gange givet ham skeen selv eller forsøgt men han blir bar hys hvis jeg prøver og især hvis jeg vil hjælpe ham ved at vise hvad han skal...men det med havregrøden svinger rigtig meget...idag var der ingen problemer...så kan det være lige modsat i morgen måske....men overvejer lidt at prøve at lave en større portion tage en smule han selv må sidde med og så håbe jeg kan made ham med det andet indtil han så måske begynder selv at kunne...men føler bar ikk lige tiden er til at eksperimentere om morgenen...og når min mand er hjemme dur det nok ik for han ejer ikke tålmodighed desværre så må lige se hvornår jeg prøver det af....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er desværre ikke rigtig nogen af de ting, Aksel gider. Ikke engang bananer kan jeg få i ham længere. Det er altså op af bakke :(

Det eneste jeg på stående fod kan komme i tanke om at han altid gider er juice, rosiner og chokolade... Det kommer vi ikke så langt med :D

 

Hvis han kan lide juice, hvad så med at lave noget hjemmelavet, friskpresset juice? Så kan der nemt sniges lidt grøntsager i også, uden at det kan smages. Selvom det stadig er flydende kost, så ville han da få nogle vitaminer (og en del mindre sukker end der er i købt juice) og det tænker jeg må være at foretrække, frem for ingenting? 

 

Og kram - kan levende forestille mig at det er hamrende svært ikke at blive frustreret og bekymret over og fokuseret på :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husker tydeligt at min mor altid sagde (da jeg havde samme problem), " Hvis hun er sulten så skal hun nok spise, selvom det ville have været godt, hvis Kristian (min mand) ikke gjord". Moralen var vist, at maden nok skulle blive spist på et tidspunkt. Begyndt selv at føre dagbog over madindtag, som gav mig selv lidt mere ro i maven - da man glemme de små ting :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER