Ihpets-mortilto

Stephi krymper

95 indlæg i dette emne

Sikke da en måned at starte kur i :rolleyes

Ej indrømmet, jeg giver den først ordentligt gas til januar :blush Jeg starter bare lige tråden op ;)

Tada! Fedesen vil tage 46 kg :O til mit forsvar var det med baby i kroppen - jeg er da 11 kilo lettere allerede :P Tænk hvis jeg kunne fortsætte med at tabe 11 kilo hver 13. dag! Det er vidst ikke så realistisk.

Jeg har sat mig et mål der hedder -14 fra nu til min fødselsdag D. 20. marts :glad der kommer nok også nogle flere delmål undervejs.

Jeg håber i vil heppe med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hep hep :glad

Jeg tør ikke at gå på kur. Er bange for at det går ud over mælkeproduktionen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep :glad

Jeg tør ikke at gå på kur. Er bange for at det går ud over mælkeproduktionen :unsure

Det var jeg også altid med W, indtil jeg blev syg med noget slem maveindfektion hvor jeg INTET spiste i 3 dage og derefter spiste meget lidt i en uge - og min mælkeproduktion gik ikke ned overhovedet. Så prøvede jeg med kur flere gange og det gik fint.

Jeg vil ikke nogen hardcore kur, det kan jeg slet ikke finde ud af, men jeg vil tabe mig inden vi skal have vores sidste baby, og jeg vil gerne amme længe som med W, såe...

Tak for hep :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det lyder da super så :super

Jeg gik på kur, da jeg ammede Theo, hvor jeg både motionerede og skar ned på kalorieindtaget. Jeg oplevede desværre, at det gik ud over min mælk, så jeg skyndte mig at stoppe igen.

Og skønt at læse at du har fået mod på en baby mere :kuller :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg hepper også gerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

2016! Så er det nu!

Resten af december og julen kostede mig +2,7 <_< det var jo ikke sådan det skulle gå. Nå! Men nu er der altså 16,7 til mit første store mål! Jeg tror dog lige jeg starter med at fokusere på de 6,7 ;)

Uge 0: -0,0 kg

Tabt i alt: -0,0 kg

Mangler til første store mål: 16,7 kg

Og jeg er startet ok ud:

Knækbrød med ost, ananas i tern og friskbrygget juice.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep :glad

Jeg har også taget på <_< Det husker jeg altså ikke, at jeg gjorde efter graviditeten med Theo. Der gik det kun nedad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep :glad

Jeg har også taget på <_< Det husker jeg altså ikke, at jeg gjorde efter graviditeten med Theo. Der gik det kun nedad.

Det er også yderst provokerende! Jeg mangler jo stadig graviditetskilo, det er jo ikke fordi jeg render rundt åleslank :lolhit Men altså, jeg har også nydt den gode mad OG juleslikket :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hepper big time! :glad

:kiss tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu! Jeg overlevede dag 1 :respekt til mig! Det gik fint, men til aften kunne jeg altså næsten have slået en ned for en skål slik - ja så slemt står det altså til :Blush

Men jeg klarede det!

Jeg spiser ikke efter nogle strenge regler, slet ikke. Jeg har altså brug for en solid bunke energi ;)

De regler jeg har opsat for mig selv i denne uge er:

- ingen slik, kage, chips

- overvejende grønt til frokost og aften (altså mere end 50% af måltidet)

Så fræk som jeg er, hoppede jeg lige på vægten. Den giver jo på ingen måde et retvisende billede, men jeg ved at den første dag altid giver et pænt vægttab og det er motiverende :glad Og ja, jeg har da smidt 1 kg :yay :lol Næste vejedag må altså være på fredag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wuhuu! Jeg overlevede dag 1 :respekt til mig! Det gik fint, men til aften kunne jeg altså næsten have slået en ned for en skål slik - ja så slemt står det altså til :Blush

Men jeg klarede det!

Jeg spiser ikke efter nogle strenge regler, slet ikke. Jeg har altså brug for en solid bunke energi ;)

De regler jeg har opsat for mig selv i denne uge er:

- ingen slik, kage, chips

- overvejende grønt til frokost og aften (altså mere end 50% af måltidet)

Så fræk som jeg er, hoppede jeg lige på vægten. Den giver jo på ingen måde et retvisende billede, men jeg ved at den første dag altid giver et pænt vægttab og det er motiverende :glad Og ja, jeg har da smidt 1 kg :yay :lol Næste vejedag må altså være på fredag ;)

:respekt man skal ikke kimse af lavthængende frugter - de er gode for motivation og humør :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt man skal ikke kimse af lavthængende frugter - de er gode for motivation og humør :D

Hi hi, præcis! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kører stadigvæk! Det er lidt hårdt når jeg er hammer træt, men jeg har holdt mit '0 slik' mål i nu 3,5 dag :yay

Dagens indtag indtil nu:

Havregryn med mælk og valnødder

Salat af: tomat, agurk, gulerod, rodskok, hytteost, reste spicy oksekød, ristede krydrede kerner, hytteost og 1 æg + flute. Muuuuuums!

35mfcxc.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kører stadigvæk! Det er lidt hårdt når jeg er hammer træt, men jeg har holdt mit '0 slik' mål i nu 3,5 dag :yay

Dagens indtag indtil nu:

Havregryn med mælk og valnødder

Salat af: tomat, agurk, gulerod, rodskok, hytteost, reste spicy oksekød, ristede krydrede kerner, hytteost og 1 æg + flute. Muuuuuums!35mfcxc.jpg

Sejt :toot

Og megalækker mad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er du god :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt arbejde :) og den salat ser mega lækker ud :sandie (bare salat istedet ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan er dagen gået? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER