Posted December 11, 2015 Tænker at en statustråd også kunne være meget hyggelig, så vi kan lære hinanden lidt at kende :) Du kan fx anvende følgende informationer (og du er selvfølgelig ikke tvunget til at svare på dem alle, hvis der er nogen informationer, der er for personlige til at dele).MIT RIGTIGE NAVN:TERMIN:FØDESTED:SCANNINGER:JM KONSULTATIONER:VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER:MULIGE NAVNE:STØRRE SØSKENDE:TAGET PÅ I KILO:GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt)SÅDAN VIL JEG FØDE:HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN:ANDET: Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 11, 2015 MIT RIGTIGE NAVN: Christina TERMIN: 5. augustFØDESTED: Herning SCANNINGER: TS d. 16/12, TS 6/1, NF d.29/1, MD d. 22/3JM KONSULTATIONER:VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: PigeMULIGE NAVNE: Hvis pige Elisa, hvis dreng har vi et problem :unsure STØRRE SØSKENDE: Har en søn fra maj 2009TAGET PÅ I KILO: Ikke endnu, vægten siger minus 2 kgGENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) Er heldigvis forskånet for dette. Rettelse: KVALME/opkast, forstoppelse, træt træt træt.SÅDAN VIL JEG FØDE: Vil gerne i badekar og så bliver det nok en lotus-fødselHVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mandANDET: Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 16, 2015 MIT RIGTIGE NAVN: Louise TERMIN: 10. August FØDESTED: OUH SCANNINGER: 19.12 JM KONSULTATIONER: VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: MULIGE NAVNE: STØRRE SØSKENDE: Silje på 3 år TAGET PÅ I KILO: GENER:smerter de første 14 dage, ømme bryster (mest om natten), ekstremt træt SÅDAN VIL JEG FØDE: Selv, gerne i kar HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min kæreste ANDET: Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 16, 2015 MIT RIGTIGE NAVN: Maria TERMIN: 11/8 FØDESTED: Hillerød SCANNINGER: selvbetalt scanning 19/12 JM KONSULTATIONER: VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: MULIGE NAVNE: Noah eller Celina STØRRE SØSKENDE: Christian, snart 8 år. Kira, 4 1/2 år. Nadja, 3 år og Liam på snart 1 år. TAGET PÅ I KILO: GENER: begyndt at få let kvalme. Ekstremt træt. SÅDAN VIL JEG FØDE: vaginalt. HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: min kæreste ANDET: Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 1, 2016 MIT RIGTIGE NAVN: PernilleTERMIN: 7/8 2015FØDESTED: Gerne hjemme ligesom sidste gangSCANNINGER: Tidlig scanning på sygehuset d. 8 dec og igen d 11 jan (grundet forhistorie). Selvbetalt scanning d 22 dec. NF 29/1 og tidlig MD 26/2.JM KONSULTATIONER: Første konsultation 26/2VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER:MULIGE NAVNE:STØRRE SØSKENDE: Har en søn på 2,5 årTAGET PÅ I KILO: ca. 2,5 kg i uge 14.GENER: Kvalme, forstoppelse og ekstremt trætSÅDAN VIL JEG FØDE: Vil gerne føde i karHVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: Min mandANDET: Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 4, 2016 MIT RIGTIGE NAVN: Mathilde TERMIN: 25/8 FØDESTED: Århus SCANNINGER: ingen endnu JM KONSULTATIONER: VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: MULIGE NAVNE: STØRRE SØSKENDE: 0 TAGET PÅ I KILO: -1 GENER:(fx. kvalme, smerter, sover dårligt) sover meget dårligt, vågner hele tiden! Mange ligamentsmerter SÅDAN VIL JEG FØDE: HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN: min kæreste ANDET: jeg glæder mig til scanning! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2016 MIT RIGTIGE NAVN:Susanne TERMIN:4/8 FØDESTED:Kolding SCANNINGER:nf JM KONSULTATIONER: VENTER PIGE/DRENG/TVILLINGER: vil ikke have køn afvide. Venter 1 barn. MULIGE NAVNE: Taget på i kilo: ca 1,5 kg. Gener: led af meget kvalme i starten, nu er der kun de ømme bryster tilbage. SÅDAN VIL JEG FØDE: vaginalt HVEM SKAL MED TIL FØDSLEN:min kæreste og min mor. ANDET: første barn. Share this post Link to post Share on other sites