Lovely Lady

Barnevognsvenligt brunchsted i København?

7 indlæg i dette emne

Mine studieveninder vil gerne have mig med til brunch i juledagene... Det er for så vidt også okay, men hvor pokker kan jeg have min barnevogn med ind uden at være en plage for mine omgivelser...? Jeg har ikke noget imod at gå lidt af vejen for at amme, så den del er ikke så vigtig, men jydeflyderen skal altså kunne stå tørt og sikkert :chin:

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil anbefale café le rouge i Nørrebro hallen. Der er masser af plads og de har en udmærket brunch buffet i weekenden, jeg ved ikke med juledagene. da vi var der kørte vi barnevognen helt hen til bordet og jeg ammede uden problemer ved bordet. Vi skal også holde vores barnedåb der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske man godt må tage barnevognen med ind på Nationalmuseet? Som minimum i garderoben, vil jeg tro :chin:

Og så er det en virkelig god brunch! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske man godt må tage barnevognen med ind på Nationalmuseet? Som minimum i garderoben, vil jeg tro :chin:

Og så er det en virkelig god brunch! ;)

C er blevet afvist med barnevogn på nationalmuseet med Karla. Han måtte ikke komme ind.. Det er selvfølgelig 3 år siden, så det kan være ændret siden.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, jeg fik aldrig svaret her :blush Tak for bud :) Konkret endte jeg med at måtte blive hjemme :rolleyes Der kom et arrangement dagen før, som jeg bare skulle med til, og jeg ville ikke byde Sigrid den slags strabadser to dage i træk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C er blevet afvist med barnevogn på nationalmuseet med Karla. Han måtte ikke komme ind.. Det er selvfølgelig 3 år siden, så det kan være ændret siden.. :unsure

De skriver, at man må stille den lige inden for døren, men at man skal anvende deres klapvogne til at komme rundt derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De skriver, at man må stille den lige inden for døren, men at man skal anvende deres klapvogne til at komme rundt derinde.

 

Så er det nok ændret siden (eller også var det bare en medarbejder med en dårlig dag, han mødte den gang) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER