Girl Next Door

Tigerspring

14 indlæg i dette emne

Ja favre nye verden ;)

Astrid er 7 uger nu, og i følge termin burde hun først ramme første spring om 2 dage. Men når jeg læser i appen, kan hun allerede de ting, og gør mere anlæg til spring 2. Er det ALTID efter terminen de følger, for synes virkelig det passer bedre efter hendes reelle fødselsdag? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aksel passede aldrig helt de reelle tidsangivelser. Vi tog det ihvertfald meget cirka, kan jeg huske. Jeg tror altså virkelig, det er forskelligt fra barn til barn hvornår det lige tager de spring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aksel passede aldrig helt de reelle tidsangivelser. Vi tog det ihvertfald meget cirka, kan jeg huske. Jeg tror altså virkelig, det er forskelligt fra barn til barn hvornår det lige tager de spring

Astrid følger i hvert fald ikke skemaet så vidt jeg kan se. Jeg må se hvordan hun reagerer de næste dage. Om jeg kan se en forskel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså terminen er jo altid et skøn, så nej de følger ikke altid terminen.

Freja reagerede meget kraftigt når hun havde tigerspring og efter de første to korrigerede jeg hendes terminsdato i app'en så den passede på det jeg oplevede.

Derefter var det lige før det stemte 100% nærmest ned på dato hvornår hun ramte tigerspring.

Mikkel har ikke reagerer lige så kraftigt på de første 3, selvom 4'eren som vi er i gang med nu, godt nok trækker tænder ud. Men jeg har ikke fornemmelsen af at han er lige så præcis som Freja.

Så det kommer nok også meget an på barnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid er jo IVF barn, så vi er rimelig sikker på 'ÆL' og termin ^_^ Jeg må se hvordan hun reagerer de næste par dage og tjekke når nye spring rammer. Tænk hvis hun ikke reagerer ret meget på dem. Ønsketænkning :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid er jo IVF barn, så vi er rimelig sikker på 'ÆL' og termin ^_^ Jeg må se hvordan hun reagerer de næste par dage og tjekke når nye spring rammer. Tænk hvis hun ikke reagerer ret meget på dem. Ønsketænkning :P

Mie reagerede ikke kraftigt på dem allesammen så droppede faktisk at følge med til sidst fordi det blev en selvopfyldende profeti. Vidste jeg de kom forventede jeg hun blev "umulig" og så ting jeg ellers slet ikke ville lægge noget i. De passede heller ikke præcist nogle kom et par dage før, andre efter og nogle lige på.

Signe har lige haft sit første spring det eneste jeg har mærket er lidt anderledes/mindre sammenhængende søvn og måske lidt ekstra gråd. Men havde det ikke været fordi hun pludselig bare kunne ting hun ikke før havde kunnet havde jeg slet ikke tænkt tigerspring.

Men det er jo sjovt at se hvordan det passer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magnus følger det ret præcist ifølge den oprindelige termin og ikke ifølge scanningstermin :)

Det er først ved spring 5 og 6 at de har trukket lidt tænder ud og så har det endda ikke været så slemt, som jeg hører fra andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mærkede ingen af springene de første 7 måneder....så tror altså virkelig ikke man skal gå for meget op i det...børn er forskellige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mærkede ingen af springene de første 7 måneder....så tror altså virkelig ikke man skal gå for meget op i det...børn er forskellige :-)

Håber Astrid følger den model så ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror godt at jeg ved hvorfor du mener at Astrid allerede kan de ting.., det er fordi hun har været igennem det første spring... Det siger min app i hvert fald. 1. Spring er sansninger og går fra 4 1/2 uge - 5 1/2 uge... Og 2. Spring er mønstre og hår fra 7 1/2 uge - 9 1/2 uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror godt at jeg ved hvorfor du mener at Astrid allerede kan de ting.., det er fordi hun har været igennem det første spring... Det siger min app i hvert fald. 1. Spring er sansninger og går fra 4 1/2 uge - 5 1/2 uge... Og 2. Spring er mønstre og hår fra 7 1/2 uge - 9 1/2 uge...

Men i følge termin er hun kun 4 uger og vil først ramme det første spring om et par dage. Det er derfor jeg undrer mig.

Men noget er hun ved at ramme, for hun vil kun sove hos mig. Og vågner hvis jeg ligger hende fra mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men i følge termin er hun kun 4 uger og vil først ramme det første spring om et par dage. Det er derfor jeg undrer mig.

Men noget er hun ved at ramme, for hun vil kun sove hos mig. Og vågner hvis jeg ligger hende fra mig.

Nåhhh... Nu er jeg med... Hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhhh... Nu er jeg med... Hmm

Ja det er lidt underligt. Men et spring er hun ved. Om det så er 1 eller 2 aner jeg ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min tanke er at når de er ude bliver de stimuleret på en anden måde end når de ligger i maven så mon ikke det kan fremprovokere springene? Eller bare nogle af evnerne :chin: Hvis man er tæt på termin eller går over tid giver det bedre mening :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER