Sebastian

Spørgeskema vedrørende udvikling af uro.

12 indlæg i dette emne

Pardon men spm 10 er helt forrykt! :D Det mindste man kan vælge er, at man vil betale 1000 kr og jeg vil ikke betale en eneste.

Og jeg forstår ikke spm 6? Jeg vækker ikke min baby med vilje, hverken med lys eller lyd. Hvis det af en eller anden grund er nødvendigt, så tager jeg hende op til mig.

Sorry, men jeg kan slet ikke se pointen i sådan en uro :blush Jeg har ikke brug for stream af musik: Min baby foretrækker samme velkendte melodi. Jeg har ikke brug for kamera, jeg kigger på hende. Og så virker det som om, I opfatter uroen som noget, der luller i søvn? Det sker ikke her - uroen er legetøj og underholdning. Den giver tryghed og dermed ro, men absolut ikke søvn.

Undskyld at jeg totalt nedsabler jeres idé, men jeg håber, I kan bruge feedbacket også selvom det er negativt :blush

Spørgeskemaet lukkede i øvrigt ned efter sidste spørgsmål, så ved ikke om min besvarelse kom med :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pardon med spm 10 er helt forrykt! :D Det mindste man kan vælge er, at man vil betale 1000 kr og jeg vil ikke betale en eneste. Sorry, men jeg kan slet ikke se pointen i sådan en uro :blush

Spørgeskemaet lukkede i øvrigt ned efter sidste spørgsmål, så ved ikke om min besvarelse kom med :chin:

:ditto

+ jeg ikke forstår hvad "uro" dækker over? Det fremgår på ingen måde tydeligt (hvis overhovedet?) hvilket produkt i er ved at videreudvikle? Så spørgsmålet om jeg kender nogen der bruger en, er total umuligt for mig at svare på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

+ jeg ikke forstår hvad "uro" dækker over? Det fremgår på ingen måde tydeligt (hvis overhovedet?) hvilket produkt i er ved at videreudvikle? Så spørgsmålet om jeg kender nogen der bruger en, er total umuligt for mig at svare på.

Jeg forestillede mig, at det var sådan en Music Mobile? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pardon men spm 10 er helt forrykt! :D Det mindste man kan vælge er, at man vil betale 1000 kr og jeg vil ikke betale en eneste.

Og jeg forstår ikke spm 6? Jeg vækker ikke min baby med vilje, hverken med lys eller lyd. Hvis det af en eller anden grund er nødvendigt, så tager jeg hende op til mig.

Sorry, men jeg kan slet ikke se pointen i sådan en uro :blush Jeg har ikke brug for stream af musik: Min baby foretrækker samme velkendte melodi. Jeg har ikke brug for kamera, jeg kigger på hende. Og så virker det som om, I opfatter uroen som noget, der luller i søvn? Det sker ikke her - uroen er legetøj og underholdning. Den giver tryghed og dermed ro, men absolut ikke søvn.

Undskyld at jeg totalt nedsabler jeres idé, men jeg håber, I kan bruge feedbacket også selvom det er negativt :blush

Spørgeskemaet lukkede i øvrigt ned efter sidste spørgsmål, så ved ikke om min besvarelse kom med :chin:

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville ikke betale ekstra for de funktioner - kan slet ikke se ideen i dem..

De har samme funktion som en babyalarm - men en uro sidder som regel enten i tremmesengen eller kravlegården. Begge steder man kun i lille grad bruger en babyalarm.. Og hvis man alligevel skal ud og købe en baby alarm, så ville jeg da slet ikke betale ekstra for uroen! Kamera er SÅ ligegyldigt mener jeg. Hvis jeg har behov for at SE om mit barn er okay, går jeg derind!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver op... Jeg kan ikke lave en meningsfuld besvarelse af det skema - sorry :blush. Primært ud fra de ting, som de andre allerede har skrevet.

Og altså, når jeg svarer nej til, at de ekstra funktioner kunne være smarte, så giver det ingen mening, at jeg bagefter skal svare på, hvor mange tusind kroner, jeg vil give for det. Jeg mangler klart en "jeg ville slet ikke købe den"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt slettet jeres tråd med spørgeskema i "baby 0-1 forummet", da jeg tænkte at én tråd måtte være nok. Men sig til, hvis jeg skal flytte denne over i 0-1 istedet, hvis I tænker at den er mere aktuel dér (jeg kender ingen børn over 1 år, der bruger uro). :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeres pris område er da helt hen i vejret. Jeg kender ingen som ville give over 2000 kr for en uro der kan spille musik, ej heller til 5000+ - til den pris burde der nærmest være en barnepige med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg opgiver også at udfylde..

Kan slet ikke se idéen med produktet, og jeres spørgeskema giver slet ikke plads til, at man ikke er villig til at købe produktet. Jeg synes, I burde kigge på det spørgeskema, og få det formuleret, så der er plads til alle holdninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og hey, det er svaert at lave et rigtig godt spoergeskema, folkens, saa rolig nu ;) 

 

Sebastian, I kan maaske bruge de her svar til at goere spoergeskemaet bedre og saa ligge det ud igen, naar I har et bedre - det ville jeg nok anbefale jer at goere, saa I rent faktisk kan bruge det. Og hvis det er med i jeres projekt, saa er det nok en god ide at faa det paa plads? Bare stroetanker, fordi vi ville goere det paa oekonomi-studiet,hvor det er vigtigt, at et spoergeskema er godt og kan bruges. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER