Elisamus

Elisamus store vægttab

34 indlæg i dette emne

Vægten siger 87,0 kg og har dermed tabt 6,0 kg siden nov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er virkelig begyndt at ske noget med mit vægttab. I dag sagde vægten 85,5 kg og det er - 10,5 kg jeg var høj gravid og - 7,5 kg siden jeg begyndte på mit vægtab og det vildeste er at jeg ikke gør ret meget for det, jeg har bare ikke lyst til ret meget mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt gået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægttabet er gået helt i stå. Det skete omkring Klaudias fødselsdag hvor jeg fik alt for meget sukker og jeg er bare ikke kommet ud af den sukker trang endnu.

Vi er gået i gang med pb2, og p staven skal ud om 4 uger og vil så gerne have tabt mig noget mere inden jeg bliver gravid, på mandag starter jeg op med sense 7 dage, har lige bestilt den på nettet, så håber jeg på at komme ind i en god stime igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow ved ikke helt hvad der sker men i dag sagde vægten 80,4 = et vægtab på 12,6 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan! hvor er du sej!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow ved ikke helt hvad der sker men i dag sagde vægten 80,4 = et vægtab på 12,6 kg

Vægten må have vist forkert den dag for et oar dage senere viste den 84 kg....

Nå men vægttabet går den forkerte vej, jeg har taget for meget på i ferien, den har været oppe omkring de 88 kg men er nu nede på 86,8 kg her til morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke til sense, surt at det har gået den forkerte vej, kender det alt for godt det med ferier :P

:glad hep hep :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER