Elisamus

Elisamus store vægttab

34 indlæg i dette emne

Nu har endelig taget mig sammen til at lave denne tråd for har tænkt på det længe.

Jeg blev egenlig inspireret af snublefod og hendes tråd omkring at tabe sig med sense.

Jeg startede 14/11-15 med en startvægt på 93,0 kg

Første delmål var inden julefrokosten med tøserne 27/11-15 var -2,0 kg (92 kg) men jeg havde kun tabt 1 kg men havde Tilgengæld tabt mig i cm kunne jeg mærke.

Næste delmål er 18/12 med en vægt på 89 (- 4,0 kg).

Jeg skal veje mig i morgen så er spændene hvad den siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten sagde 91,4 i går, men har været nede på 90,8 kg men der er gået lidt december i den så jeg tror ikke at jeg når målet med de 89 kg men så længe jeg når over startvægten så går det os. Men jeg har stort set stoppet med at drikke cola hvilket er en kæmpe ting for mig ( i en periode drak jeg cola hver dag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeah vægten sadge i dag 90,2 kg og jeg har tabt mig 2,8 kg

Edit: og 19 cm mindre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Flot at du taber både cm og vægt. Det er hardcore her i juletiden, og jeg har lidt "opgivet" for tiden. Ikke sådan at jeg går totalt amok, men det bliver nok først til januar, at jeg kommer ordentligt i gang igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot at du taber både cm og vægt. Det er hardcore her i juletiden, og jeg har lidt "opgivet" for tiden. Ikke sådan at jeg går totalt amok, men det bliver nok først til januar, at jeg kommer ordentligt i gang igen :(

jeg tror det er fordi jeg ikke drikker cola mere at det går sådan fremad. Nu hvis jeg skal have cola så kæber jeg en dåse eller en 1/2 l og så tager et enkelt glas frem for at drikke 1-1,5 l og førhen kunne jeg gidt drikke cola hver dag, det gør jeg ikke mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror det er fordi jeg ikke drikker cola mere at det går sådan fremad. Nu hvis jeg skal have cola så kæber jeg en dåse eller en 1/2 l og så tager et enkelt glas frem for at drikke 1-1,5 l og førhen kunne jeg gidt drikke cola hver dag, det gør jeg ikke mere

 

Ok, det er super, at du har kunnet skære så meget ned. Det er jeg sikker på også er en god ting for dine tænder :) Så kan det jo være, at der er noget mere, du kan overskue at skære lidt fra i det nye år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det gået i julen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det første januar, så nu skal jeg tilbage i de gamle gode vaner jeg havde før jeg fik juleferie. Der er gået alt for meget sukker i den her i ferie og lige nu ligger jeg i sengen fordi jeg er gået i seng i protest, for min krop craver COLA og sukker genneralt og vi har ingenting (nok os det bedste).

Vægten sagde 89,8 da jeg gik på juleferie, så må vi se i morgen hvad den siger.

Eddit: vægten sagde 90,7 kg, så julen har kostet + 7 cm og + 0,9 kg.

Mit 3. Delmål hedder 87,0 kg d. 8/1-16

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede ikke mit 3. Delmål men vægten siger 89,7 så har tabt det som kom på i juleferien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det sejt, at du er gået i gang (og så lige op til jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skriver om hvor meget du taber i cm. Hvor måler du dig henne? :-)

Prøver selv at tabe mig og nærmer mig 10 kg siden 10. December, men snyder også. (Får noget medicin som giver kvalme og ingen sult).

Så ikke en sund måde, så håber jeg kan blive lidt motiveret af dig til faktisk at gøre noget "rigtigt".

Er du begyndt på noget træning, eller undgår du stadig "bare" Cola og sukker? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget inspireret af sense levestilen. Men jeg er absolut ikke fanatisk og i går stod jeg med et sygt barn, en bil som forhandleren ikke kunne levere til tiden og vores ganle bil som skulle have været synet 12/1 og som nu he sommerdæk påda min far har solgt mine vinterdæk ( til en rigtig fin pris) så jeg var presset og købte en træstamme. Så for mig handler det ikke om at være fanatisk men at være realistisk. For det skal ikke være en straf men at vælge sunde alternativer så der er plads til at skeje ud engang imellem.

Jeg bruger suzys vægt/måleskema og jeg måler bl.a. bryst, talje, topmaven, lår, læg, ankel, overarm.

Jeg har ikke overskud til at træne men om torsdagen går vi til babysvøm men pga min dårlige nakke så vil manden overtage svømning med datteren og i mens så vil jeg svømme selv. Så slår vi 2 fluer med er smæk. Til april/maj skal vi have gang i hestene igen så håber jeg at få redet 3-4 gange om ugen lige nu er tiden der ikke og derfor har de fået vinterferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiiiiiii vægten sagde 89,0 i dag = - 4,0 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor lækkert :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten siger 87,6 kg, det har stået lidt stille på det sidste og jeg har faldet i med både sodavand og ikke følge min mad principper, nå men nu har jeg et mål, om 14 dage skal jeg til stævne med hesten og så vil jeg gerne bare tabe 0,5-1 kg så min hvide ridebukser var knap så stramme. Men det er mega fedt at på trods af en graviditet og fødsels så kan jeg stadig passe mit stævne tøj jeg ikke har brugt i 2 år...

Men øv os jeg kan ikke finde mit vægt skema hvor alle mine cm mål stod i, så har ikke målt mig i en måned eller mere. Kunne godt trænge til lidt cm tabs optur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii fandt mit måleskema ogjeg har på 7 uger tabt 3,1 kg og 28 cm. Det er lidt vildt med så mange cm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuuuu jeg er gået en uniform størrelse ned på arbejde og bruger nu str L. Er simpelthen så stolt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! :yay hvor sejt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER