Tinkerbell

Vægtøgning

12 indlæg i dette emne

Hej piger.

Da jeg var til sundhedsplejerske første gang synes hun ikke jeg havde taget nok på. Synes dog min mave vokser fint og har da klart taget anderledes på end i første graviditet med fx lidt på taljen og lårene.

Er pt 20+2 og har taget ca 2,5 kg på.

Vil gerne høre hvor meget i andre har taget på indtil videre?

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores vægt er gået i stykker, men det sidste jeg blev vejet til var ca. 6 kg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores vægt er gået i stykker, men det sidste jeg blev vejet til var ca. 6 kg.

Tak for svar. Ja så lyder 2,5 kg jo ikke af så meget, men på den anden side kan jeg ikke vurdere om jeg bør bekymre mig for vokser vidst fint og kan jo se at jeg har taget på ud over maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 22+0 i dag, og har stadig kun taget 500g på. Og det er bestemt ikke fordi jeg ikke spiser, eller fordi min mave ikke vokser. Tror bare der sker noget med min forbrænding når jeg er gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Ja så lyder 2,5 kg jo ikke af så meget, men på den anden side kan jeg ikke vurdere om jeg bør bekymre mig for vokser vidst fint og kan jo se at jeg har taget på ud over maven...

Så længe han får, hvad han behøver, og du ikke bliver dårlig af det, så ville jeg ikke være bekymret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 22+1 og har taget 4 kg på - jeg har rigeligt at tage af i forvejen, så jeg havde helst været fri for vægtøgning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med vægten nu? Jeg er 27+0 i morgen, og har taget mellem 2,5-3kg på. Tænker at det jo ikke er meget, men jeg vejede så 3-5 kg for meget da jeg blev gravid. Maven er til gengæld kæmpestor, sammenlignet med ved første graviditet, så jeg tror ikke jeg skal være bekymret for babys størrelse, selv om det er lidt svært at lade være. Jeg ved godt at jeg er heldig som har taget så lidt på, men når man har fået et barn som var meget lille ved fødslen, så er det nemt at blive liiiidt bekymret uanset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med vægten nu? Jeg er 27+0 i morgen, og har taget mellem 2,5-3kg på. Tænker at det jo ikke er meget, men jeg vejede så 3-5 kg for meget da jeg blev gravid. Maven er til gengæld kæmpestor, sammenlignet med ved første graviditet, så jeg tror ikke jeg skal være bekymret for babys størrelse, selv om det er lidt svært at lade være. Jeg ved godt at jeg er heldig som har taget så lidt på, men når man har fået et barn som var meget lille ved fødslen, så er det nemt at blive liiiidt bekymret uanset.

 

Du må godt få nogle af mine 14 kg.  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 26+5 og har taget 5kg på

Det er min 1.graviditet...mon ikke der er forskel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må godt få nogle af mine 14 kg.  :shooter

Hehe, ja, det vil jeg gerne, hvis det sikrer at baby bliver stor nok:) Forstår godt det ikke er sjovt når man synes man tager for meget på, men måske forsvinder det så også hurtigt igen? Jeg tog 7-8 kg på med den første, men havde svært ved at smide 4-5 af dem efter fødslen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er helt normalt hvad jeg nu har taget på. 5 kg og er 25,2 i dag, og var ret slank før så tror egentlig det er ok. Kan da se at både mave, mega bryster og lår har fået noget så tror ikke jeg mangler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ja, det vil jeg gerne, hvis det sikrer at baby bliver stor nok:) Forstår godt det ikke er sjovt når man synes man tager for meget på, men måske forsvinder det så også hurtigt igen? Jeg tog 7-8 kg på med den første, men havde svært ved at smide 4-5 af dem efter fødslen!

Jeg tog også 7-8 kg på efter den første, og efter et år manglede jeg stadig at smide 13 :rolleyes det nåede jeg heldigvis inden jeg blev gravid igen. Denne gang vil jeg gerne se et vægtab efter fødslen, ikke en vægtstigning :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER