Guest

Anbefal en strømpe :P

24 indlæg i dette emne

Hej piger.

Vi har altid haft ret svært ved at finde nogle ordentlige strømper til Adam. Jeg synes de fleste af dem vi har prøvet falder af, så de sidder som sådan en forlængelse af foden :P så falder han jo i dem!

Vi fandt så en slags i den lokale Meny, hvor de ligesom er tættere vævet omkring anklen, så de sidder bedre fast på foden og ikke falder ned. Nu er de dog ved at være godt slidte og Meny har ikke længere de strømper.

Så: hvilke strømper bruger jeres unger og hvor kan de købes? :)

Der må gerne være dutter under, men det er ikke et krav. Han er efterhånden så sikker på benene at det vist mest er en luksus. Han er i øvrigt knap 18 måneder.

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger fra h&m og nextdirect :) Købte også nogle i netto som var mega søde men viste sig at sidde helt skørt på Es fod - både for lange og for smalle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger næsten kun strømper fra MP - køber dem ofte en størrelse for stor, når der er udsalg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&ms uden dutter har vi været tilfredse med! Jeg synes de dutter er bøvlede i sko, derfor har vi prøvet at gå uden om dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IdaT. Fik dem anbefalet og har siden aldrig brugt andet. Det er de eneste strømper, der ville blive på Aksels fod. Jeg er fan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mala laver nogle gode nogen,de er bare møg dyre hvis man ikke finder dem på udsalg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IdaT. Fik dem anbefalet og har siden aldrig brugt andet. Det er de eneste strømper, der ville blive på Aksels fod. Jeg er fan :)

De er helt igennem fantastiske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger. Jeg har nu bestilt nogle fra IdaT, de var sat ned til det halve, så dem turde jeg godt kaste lidt penge efter. Vi har før brugt fra h&m, men jeg synes bare ikke de sad fast på fødderne. Det var ligesom om at de mistede formen og blev løsere og løsere.

Håber IdaT's er fantastiske og ellers fører min faste babyudstyrspusher vist Mala, så må vi prøve dem!

Synes bare det er så vigtigt med strømper der sidder ordentligt, så han kan løbe ugeneret omkring :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers er Hummels tykke sokker også fantastiske (3 for 100 i Ønskebørn)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har laenge udelukkende brugt Melton Gaastroemper. Der er ligesom tyrk under, som fungerer som dutter, men knap saa duttet, hvis det giver mening. 

 

Jeg har ikke haft anledning til at koebe IdaT, men har ogsaa faaet dem anbefalet, sammen med de her Melton. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sværger til MarMar og noanoa - perfekt pasform :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det, Anja? Vi skal også have skiftet H&M-strømperne ud, så jeg vil gerne høre, om du er glad for IdaT?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede dem faktisk aldrig, for selve leveringen og kommunikationen med IdaT var rent til grin.

Jeg bestilte 10 par strømper og der gik 14 dage uden at jeg hørte noget. Jeg købte så i mellemtiden nye strømper fra h&m igen, da vi virkelig stod og manglede og skrev til IdaT at jeg gerne ville annullere min ordre. Fik et autosvar tilbage om at de ville svare hurtigst muligt. Et par dage senere kom der så en pakke med 7 par strømper. Jeg skrev så til dem igen, at jeg gerne ville returnere dem, men at jeg kun havde fået 7 par og derfor gerne ville have bekræftet fra dem at jeg kun skulle sende 7 par tilbage og ikke blive opkrævet for de sidste tre par som jeg aldrig havde fået. Fik igen et autosvar og har ikke hørt fra dem siden. Det er flere måneder siden. :rolleyes

Så jeg har faktisk 7 par strømper liggende som ikke er åbnet, men som han nu formentlig ikke kan passe og vi har bare brugt h&m strømper siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede dem faktisk aldrig, for selve leveringen og kommunikationen med IdaT var rent til grin.

Jeg bestilte 10 par strømper og der gik 14 dage uden at jeg hørte noget. Jeg købte så i mellemtiden nye strømper fra h&m igen, da vi virkelig stod og manglede og skrev til IdaT at jeg gerne ville annullere min ordre. Fik et autosvar tilbage om at de ville svare hurtigst muligt. Et par dage senere kom der så en pakke med 7 par strømper. Jeg skrev så til dem igen, at jeg gerne ville returnere dem, men at jeg kun havde fået 7 par og derfor gerne ville have bekræftet fra dem at jeg kun skulle sende 7 par tilbage og ikke blive opkrævet for de sidste tre par som jeg aldrig havde fået. Fik igen et autosvar og har ikke hørt fra dem siden. Det er flere måneder siden. :rolleyes

Så jeg har faktisk 7 par strømper liggende som ikke er åbnet, men som han nu formentlig ikke kan passe og vi har bare brugt h&m strømper siden.

Ej, så tror jeg ikke, jeg gider bestille derfra <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, så tror jeg ikke, jeg gider bestille derfra <_<

Vil du overtage de 7 par jeg har liggende? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du overtage de 7 par jeg har liggende? :P

Hvilken str? Og pris?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er størrelse 22-24, 2 par aqua-grønne, 2 par lyseblå og 3 par sorte. Jeg gav vist 20 kroner pr. par, 100,- for dem alle 7?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er størrelse 22-24, 2 par aqua-grønne, 2 par lyseblå og 3 par sorte. Jeg gav vist 20 kroner pr. par, 100,- for dem alle 7?

Hmm, jeg kan simpelthen ikke gennemskue, om de bliver for store :chin: Jeg har lige købt gummistøvler i 21, som er en hel del for store. Det kommer selvfølgelig an på, hvordan de sidder på fødderne, men hvis de ryger ned, fordi de er for store, er det jo ikke bedre end H&M :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg kan simpelthen ikke gennemskue, om de bliver for store :chin: Jeg har lige købt gummistøvler i 21, som er en hel del for store. Det kommer selvfølgelig an på, hvordan de sidder på fødderne, men hvis de ryger ned, fordi de er for store, er det jo ikke bedre end H&M :chin:

True, så er du lige vidt ;) hvis gummistøvler i 21 er for store, er strømpefødder nok også. Jeg ligger dem tilbage i skuffen (stadig i indpakning :P ) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er størrelse 22-24, 2 par aqua-grønne, 2 par lyseblå og 3 par sorte. Jeg gav vist 20 kroner pr. par, 100,- for dem alle 7?

Jeg vil gerne købe dem!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne købe dem!! :yay

De er dine ;) jeg finder lige ud af hvad de skal koste at sende og så får du en pm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er dine ;) jeg finder lige ud af hvad de skal koste at sende og så får du en pm :)

Perfekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Argh, glemte fuldstændig strømper da jeg var ved posthuset, kan det vente til efter påske? :blush

Ja, ja.... Det haster ikke så meget endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER