Jackie

Smalltalk termin august 2016

246 indlæg i dette emne

Hvordan går det herinde? Hvor mange lurer egentlig med her - her sker jo slet ingenting :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan går det herinde? Hvor mange lurer egentlig med her - her sker jo slet ingenting :D

Der er nok kun os to :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej - jeg er her også ;-)

Jeg skriver bare ikke så meget fordi der - tjaaa - ikke sker så meget herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger også med, men så kommer jeg bare fra at få svaret :)

Vi har lige været til vækst scanning her i Onsdags 32+5. My er målt til at veje 1800 g nu og et forventet bud på 3000 g til termin.

Det var fint nok, og vi skal ikke følges mere. Til gengæld var lægen lidt forvirret.. Sidste gang havde hun sagt til os at jeg max måtte gå en uge over pga aks sidste gang... Men da vi var der sagde hun at det var der ingen grund til. Altså nu havde jeg jo indstillet mig på at jeg helt sikkert fik et August barn.. Så ja, nu er jeg bare mega irriteret :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nok kun os to :D

Haha ja det tænkte jeg også :D Men godt at se, at der da er et par stykker mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej - jeg er her også ;-)

Jeg skriver bare ikke så meget fordi der - tjaaa - ikke sker så meget herinde

Hehe nej det indbyder selvfølgelig ikke til meget "samtale" når der i forvejen sker så lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger også med, men så kommer jeg bare fra at få svaret :)

Vi har lige været til vækst scanning her i Onsdags 32+5. My er målt til at veje 1800 g nu og et forventet bud på 3000 g til termin.

Det var fint nok, og vi skal ikke følges mere. Til gengæld var lægen lidt forvirret.. Sidste gang havde hun sagt til os at jeg max måtte gå en uge over pga aks sidste gang... Men da vi var der sagde hun at det var der ingen grund til. Altså nu havde jeg jo indstillet mig på at jeg helt sikkert fik et August barn.. Så ja, nu er jeg bare mega irriteret :(

Det kender jeg godt :) Jeg er heller ikke den bedste til at få skrevet noget.

Det lyder da som en fin vækstscanning, på trods af forvirret læge. Men skal vi ikke bare satse på, at du ikke behøver igangsætning overhovedet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor har jeg sommerfugle i maven i dag. Jeg skal have taget billeder - udenfor :) Det i sig selv har været noget nervepirrende pga af vejret, men lige nu ser det ud til det arter sig :D

Glæder mig så meget til at få dem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg godt :) Jeg er heller ikke den bedste til at få skrevet noget.

Det lyder da som en fin vækstscanning, på trods af forvirret læge. Men skal vi ikke bare satse på, at du ikke behøver igangsætning overhovedet? :)

Jo, det satser jeg også på.. Sidste gang fødte jeg 41+0.. Men nu havde mit hoved bare sat sig på at jeg ikke skulle vente længere end det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor har jeg sommerfugle i maven i dag. Jeg skal have taget billeder - udenfor :) Det i sig selv har været noget nervepirrende pga af vejret, men lige nu ser det ud til det arter sig :D

Glæder mig så meget til at få dem :loveshower

Jeg håber at det arter sig, vi har i hvert fald mega utilregneligt vejr her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger også med, men så kommer jeg bare fra at få svaret :)

Vi har lige været til vækst scanning her i Onsdags 32+5. My er målt til at veje 1800 g nu og et forventet bud på 3000 g til termin.

Det var fint nok, og vi skal ikke følges mere. Til gengæld var lægen lidt forvirret.. Sidste gang havde hun sagt til os at jeg max måtte gå en uge over pga aks sidste gang... Men da vi var der sagde hun at det var der ingen grund til. Altså nu havde jeg jo indstillet mig på at jeg helt sikkert fik et August barn.. Så ja, nu er jeg bare mega irriteret :(

Vores små er næsten lige store. Væksscanning her 32+1 sagde 1800g. Skal afsted igen i næste uge så spændende hvor stor hun er der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at det arter sig, vi har i hvert fald mega utilregneligt vejr her :)

Vi havde det skønneste solskin. Det regnede som en gal indtil en time før vinskulle mødes med fotografen. Og da vi kørte hjem startede det igen. Så heldigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores små er næsten lige store. Væksscanning her 32+1 sagde 1800g. Skal afsted igen i næste uge så spændende hvor stor hun er der :)

Vi skal ikke igen, så nu er jeg bare spændt på om hun bliver omkring de 3 kg de satsede på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde det skønneste solskin. Det regnede som en gal indtil en time før vinskulle mødes med fotografen. Og da vi kørte hjem startede det igen. Så heldigt :)

Mega heldigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ikke igen, så nu er jeg bare spændt på om hun bliver omkring de 3 kg de satsede på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal også kun pga det skide graviditetsdiabetes :( Men hyggeligt er det jo med et kig derind :) Bare hun ikke er blevet mindre igen...

Synes det er møg træls med alt det regn. Vil have sol og varme og dase i badebassiner med knægten.

Ja I må ud og have gang i kameraet :loveshower

Ja, det er jo irriterende at skulle døje med ekstra besværligheder i graviditeten, men godt så at få lidt belønning i form af kig derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh kan godt mærke i kroppen at det nærmer sig.. Mine plukkeveer kommer nemmere og nemmere og de kan mærkes mere og mere. De er begyndt at gøre lidt ondt helt nederst i maven - måske fordi han presser sig nedad i bækkenet? :) Er 37+0 på søndag, men håber stadig han bliver derinde til termin eller lidt over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh kan godt mærke i kroppen at det nærmer sig.. Mine plukkeveer kommer nemmere og nemmere og de kan mærkes mere og mere. De er begyndt at gøre lidt ondt helt nederst i maven - måske fordi han presser sig nedad i bækkenet? :) Er 37+0 på søndag, men håber stadig han bliver derinde til termin eller lidt over :)

 

Jeg kan også godt mærke det. Er ret sikker på, at hun er ved at stå fast efterhånden.

 

Men efter at jeg blev sendt hjem på sofaen fra arbejdet ca. 31+0, fordi jeg begyndte at få smertefulde plukveer og ikke kunne gå om aftenen, har jeg faktisk fået det meget bedre. Jeg har så arbejdet hjemmefra i mellemtiden og føler mig nu faktisk så frisk at jeg tager med manden ind på arbejde nogle korte dage, selvom jeg faktisk er gået på barsel (det er keeeeeedeligt at være derhjemme alene hele tiden). Det hjalp virkelig på kroppen.

 

Jeg håber at føde omkring termin - og at gå igang selv. Sidste gang måtte jeg vente helt til 41+5 og måtte kæmpe lidt mod sygehuset og gå til daglige scanninger for at sikre, at Alexander havde det godt. Jeg er skrækslagen for en igangsættelse - vil næsten hellere pks end igangsættelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh kan godt mærke i kroppen at det nærmer sig.. Mine plukkeveer kommer nemmere og nemmere og de kan mærkes mere og mere. De er begyndt at gøre lidt ondt helt nederst i maven - måske fordi han presser sig nedad i bækkenet? :) Er 37+0 på søndag, men håber stadig han bliver derinde til termin eller lidt over :)

Ja, der skal heller ikke meget til her :) de kunne jo godt finde en vej ned med blide strøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til jordemoder igen. En vikar denne gang, da min egen er i New York :)

Hun synes nu også at min fødselslæge er lidt forvirrende nogle gange, så det var nu meget rart at høre :)

My er skønnet til 2300 g og ligger helt oppe under mine ribben med numsen. Så hvor hun tidligere lå langt nede med hovedet, så er hun poppet lidt op igen :)

Vi snakkede lige hurtigt om hvad nu hvis jeg gik i fødsel på vores ferie... En det er heldigvis kun i Sverige, så det skulle nok gå an :)

Vi er der fra søndag af og så frem til 37+1, kan ca vejen til nærmeste sygehus, så det er jo også meget godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh kan godt mærke i kroppen at det nærmer sig.. Mine plukkeveer kommer nemmere og nemmere og de kan mærkes mere og mere. De er begyndt at gøre lidt ondt helt nederst i maven - måske fordi han presser sig nedad i bækkenet? :) Er 37+0 på søndag, men håber stadig han bliver derinde til termin eller lidt over :)

Hvis jeg går rundt i lang tid så kan jeg også godt blive frygtelig tung nederst i maven. Om det er plukkeveer ved jeg dog ikke :) Men tungt er det ved at være :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til jordemoder igen. En vikar denne gang, da min egen er i New York :)

Hun synes nu også at min fødselslæge er lidt forvirrende nogle gange, så det var nu meget rart at høre :)

My er skønnet til 2300 g og ligger helt oppe under mine ribben med numsen. Så hvor hun tidligere lå langt nede med hovedet, så er hun poppet lidt op igen :)

Vi snakkede lige hurtigt om hvad nu hvis jeg gik i fødsel på vores ferie... En det er heldigvis kun i Sverige, så det skulle nok gå an :)

Vi er der fra søndag af og så frem til 37+1, kan ca vejen til nærmeste sygehus, så det er jo også meget godt :)

Sikke da en fin størrelse :loweshower

Og god ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag været til 2. vvæksscanning og vores lillepige er gået fra 10% under gennemsnittet i uge 32+1 til 3% over. Hun vejer nu 2900g uge 36+1 Ret tydeligt at hun vokser i ryk ligesom hendes storebror :D Har en tid igen om tre uger hvis ikke jeg har født der :)

Selv har jeg nu taget et helt kg på :D "Hvad skal det dog ikke ende med" grinede fødselslægen, der aldrig havde oplevet en gravid der ikke havde taget på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag været til 2. vvæksscanning og vores lillepige er gået fra 10% under gennemsnittet i uge 32+1 til 3% over. Hun vejer nu 2900g uge 36+1 Ret tydeligt at hun vokser i ryk ligesom hendes storebror :D Har en tid igen om tre uger hvis ikke jeg har født der :)

Selv har jeg nu taget et helt kg på :D "Hvad skal det dog ikke ende med" grinede fødselslægen, der aldrig havde oplevet en gravid der ikke havde taget på ;)

Det er da lækkert at hun er vokset så godt til :)

Jeg ville ønske at jeg ikke havde taget på, når man nu har noget at tage af :) men jeg har nu et par stykker i min omgangskreds der har holdt sig på 0-1 kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag været til 2. vvæksscanning og vores lillepige er gået fra 10% under gennemsnittet i uge 32+1 til 3% over. Hun vejer nu 2900g uge 36+1 Ret tydeligt at hun vokser i ryk ligesom hendes storebror :D Har en tid igen om tre uger hvis ikke jeg har født der :)

Selv har jeg nu taget et helt kg på :D "Hvad skal det dog ikke ende med" grinede fødselslægen, der aldrig havde oplevet en gravid der ikke havde taget på ;)

Hvor dejligt med en god vækstscanning. Her blev lillebror skønnet til 2850 gram i onsdags 36+3. Min fornemmelse er dog at han er større end det, men det er jo ikke til at vide før han er her :)

Jeg syns det er så imponerende du ikke har taget mere på. :o Jeg er på +15!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER