Camils

Fotografering?

6 indlæg i dette emne

Hvem havde I til at tage billeder til jeres barnedåb? 

 

Jeg vil rigtig gerne have en masse gode billeder, men jeg ved bare af erfaring (vores bryllup), at der ikke er særlig mange der tager nogen, og dem der så gør, er evigheder om at sende dem, hvis de da overhovedet får det gjort.. Så hvad gjorde I? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg spurgte en veninde, der var inviteret med, om hun havde lyst til at hendes gave til os, var at være fotograf på dagen :) Hun elsker at tage billeder så det ville hun gerne og jeg er så glad for dem :) Og så har jeg taget en del til festen selv også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sørgede selv for at få taget lidt (tog både selv af gæsterne og stak vores kamera i hånden på folk og bad dem om at tage nogle af os) og så allierede vi os lidt med et par af vores gæster som vi vidste havde et godt kamera og bad dem sørge for at tage nogen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også en veninde, som gør meget i fotografering til at tage billeder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar! Det er også endt med, at en af mine veninder tager de 'pæne' billeder, og så lægger vi et par kameraer på bordene, så folk selv kan tage billeder, hvis de vil. Og på den måde er vi sikre på at få dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har altså hyret fotografen fra vores bryllup til at være med hele dagen, nogen synes måske det er overkill men vi holder en stor fest og jeg er stadig lykkelig for de fine billeder hun tog til vores bryllup....

Hun tager billeder i kirken

Opstillede familiebilleder hvor vi fik taget vores bryllupsbilleder, fællesbillede af alle gæster og så tager hun stemningsbilleder resten af dagen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER