Diamanten

Tosse på hormoner??

7 indlæg i dette emne

Det ene sekund griner jeg let og naivt over et snefnug, det næste græder jeg over en sang i en reklame og andre gange hopper jeg rundt i nærmest en tic-statisk tilstand... og så er der lige det der med en, ahem, ekstremt aktiv sexlyst... (ville jeg aldrig indrømme, hvis dette ikke var en anonym profil).

 

Er jeg den eneste, der opfører sig så tosset, mens jeg er på hormonbehandling?

Er jeg virkelig ved at blive full-on looney?...

 

:bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er helt normal.. Helt merkelig hva hormonene gør ved ens krop!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om man kunne låne hormonerne lidt..

 

Tror min mand ville mene, at den humørkombi ville være perfekt et par dage i juleferien :bunny :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er helt normal.. Helt merkelig hva hormonene gør ved ens krop!!!

Åh ha. Du ved ikke, hvor rart det er at høre. Det virkede bare ikke som om, at der var så mange, der havde det på samme måde! Haha

Det var heldigvis værst de første 3-4 dage med humøret, selvom et stadig svinger den del. Nu er det mest min appetit og MEGET ømme bryster, jeg (eller rettere vi) må døje med...

:bunny  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om man kunne låne hormonerne lidt..

 

Tror min mand ville mene, at den humørkombi ville være perfekt et par dage i juleferien :bunny :yiepie

 

Hahaha- jeg tvivler! Min mand forstår det godt, men det er ret tydeligt, i hans blik, at han nogle gange er liiidt træt hahaha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver også skør af hormonerne! Desværre mest til den negative side, så jeg er uendelig trist og kan bryde hulkende sammen uden jeg helt ved hvorfor. :( Tager nok i hvert fald én tudetur om dagen :( Sådan var det også i sidste runde.. Der var jeg oven i det også virkelig sulten, samtidig med jeg havde kvalme og endte alligevel med at tage tre kilo på og skulle høre på et par "nåååå, er du gravid, blink blink" kommentarer! Ikke fedt, når det bare er hormonerne fra behandlingen. Men ja, denne gang er det vist "bare" humøret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver også skør af hormonerne! Desværre mest til den negative side, så jeg er uendelig trist og kan bryde hulkende sammen uden jeg helt ved hvorfor. :( Tager nok i hvert fald én tudetur om dagen :( Sådan var det også i sidste runde.. Der var jeg oven i det også virkelig sulten, samtidig med jeg havde kvalme og endte alligevel med at tage tre kilo på og skulle høre på et par "nåååå, er du gravid, blink blink" kommentarer! Ikke fedt, når det bare er hormonerne fra behandlingen. Men ja, denne gang er det vist "bare" humøret.

 

Øv!! Men ja- det er nedern at tage på, og så at der ikke "er noget" :(

Det ville jeg også være ked af. Btw er øget appetit også en af de ting, udover mood swings og meget ømme tutter, jeg døjer med... men desværre betyder det ikke nødvendigvis, at der er noget derinde. Tæller seriøst ned til testdag nu... kan næsten ikkeoverskue, at der stadigvæk er en uge tilbage.

 

Men sådan er det jo :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER