LindMunch

Den må være positiv??

10 indlæg i dette emne

Hej piger..

Denne her må da være positiv? Jeg er gået 2 dage over og tog testen tidligere i dag.

Jeg vil tage en igen imorgen tidligt fordi det skulle jo være bedst om morgenen :)

Ellers har jeg et spørgsmål til jer os.. natten til fredag og lørdag vågnede jeg med helt sindssyge smerter i underlivet hvor jeg slet ikke kunne være i mig selv. Jeg har så kigget lidt på nettet (skal man ikke) og det kan jo være en graviditet udenfor livmoderen

.

Hvad er jeres erfaringer?

Jeg tænker lige at ringe lægen op imorgen for at være på den sikre side men erfaringer søges stadig :)

post-12042-0-01455700-1448804091_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er da meget positiv :) Stort tillykke, du er gravid! 

Jeg har ikke selv prøvet at have en graviditet udenfor livmoderen, men jeg tror at du ville have ondt hele tiden, og mest i den ene side..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vist ingen tvivl der :) Du er da gravid:) Stort tillykke :):)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan sagtens være ligament smerter. De er altså ikke altid sjove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med graviditeten :gravid Ligamentsmerter kan sagtens være heftige, som Maj2014 også skriver, så der er forhåbentlig ikke noget at være bekymret for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da helt klart positiv  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar og lykønskninger.

Jeg er så glad og lægen mente jeg ikke skulle bekymre mig. Jeg fik en tid til på fredag til en lille snak når jeg nu er første gangs gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lyder som en god ide. Tror nu også jeg selv ville være lidt nervøs den dag jeg bliver gravid:) tror det er meget naturligt :) spændende er det er følge jer alle lidt på sidelinien og venter spændt til det bliver min tur :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres svar og lykønskninger.

Jeg er så glad og lægen mente jeg ikke skulle bekymre mig. Jeg fik en tid til på fredag til en lille snak når jeg nu er første gangs gravid :)

Tillykke!!! Held og lykke med på fredag :D Og ja den kunne da også kun være positiv! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER