Guest

Hånd, fod og mundsyge

2 indlæg i dette emne

Så er Aksel blevet ramt startende med høj feber igår og idag er der kommet en masse blærer om munden.

 

Bør jeg smøre det med noget fed creme? Tænker det måske irriterer lidt uden at vide noget som helst om det? Eller er det bedst bare at lade det helt være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ikke smøre fugtighedscreme på, det vil lidt svare til at smøre creme på skoldkopper. Da T i sin tid havde hånd, fod og mundsyge, anbefalede lægen at bruge det samme zinkspray, som man bruger til skoldkopper. Ved de knopper T havde om munden, der sprøjtede jeg noget af det der stads på en finger og smurte på knopperne :) Det lindrende en del på den kløe og irritation der kom fra knopperne :)

Tak for dit svar :) Jeg har ikke smurt noget på ham endnu. Han er lige blevet puttet, så må se hvordan det går imorgen, men jeg skal nok holde mig fra cremen. Faktisk har vi noget af det der skoldkoppe dims til at stå. Det tjekker jeg lige imorgen, for så kan han få lidt af det duppet på, hvis det stadig klør. Det er så synd at det skal genere sådan, så jeg vil bare så gerne lindre det lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER