JannieBritt

Ægløsning inden insemination

13 indlæg i dette emne

Kan desværre ikke hjælpe, men hepper på jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens agtige smerter er ganske normalt i hvert fald. Jeg mener også det er ret normalt at man lige har haft ægløsning når man insemineres, men det er relativt længe siden jeg har haft med insemination at gøre, så jeg husker det ikke så præcis. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan desværre ikke hjælpe, men hepper på jer :kram2

Tak, jeg krydser virkelig fingre, selvom jeg bliver ved med at få af vide at det nok er usandsynligt i første forsøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens agtige smerter er ganske normalt i hvert fald. Jeg mener også det er ret normalt at man lige har haft ægløsning når man insemineres, men det er relativt længe siden jeg har haft med insemination at gøre, så jeg husker det ikke så præcis.

Okay, jeg synes bare alle skriver at det helst skal være inden ÆL. Jeg må væbne mig med tålmodighed til testdag, selvom det kører rundt i hovedet på mig hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ÆL lige er sket er det ikke noget problem med IUI. Fra du insemineres til sæden finder frem til ægget går der omkring 1 time. Og ÆL sker mellem 24-36 timer efter du har taget ÆL sprøjten.

Mens smerter efter ÆL OG efter inseminering er meget normalt. Jeg oplevede det ihvertfald alle tre gange.

Rigtig meget pøj pøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ÆL lige er sket er det ikke noget problem med IUI. Fra du insemineres til sæden finder frem til ægget går der omkring 1 time. Og ÆL sker mellem 24-36 timer efter du har taget ÆL sprøjten.

Mens smerter efter ÆL OG efter inseminering er meget normalt. Jeg oplevede det ihvertfald alle tre gange.

Rigtig meget pøj pøj :)

Hvor du blev gravid en af gangene? Jeg har haft rigtig kraftige menssmerter i et par dage selv om jeg først forventer mens på lørdag, og det er vildt nervepirrende hvad smerterne betyder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor du blev gravid en af gangene? Jeg har haft rigtig kraftige menssmerter i et par dage selv om jeg først forventer mens på lørdag, og det er vildt nervepirrende hvad smerterne betyder!

Er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener med hvor men i 2012 blev jeg gravid i første IUI og i denne omgang i 2 IUI forsøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener med hvor men i 2012 blev jeg gravid i første IUI og i denne omgang i 2 IUI forsøg

Hehe.. Jeg mener om det var hvor du var gravid at du havde de stærke menssmerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. Jeg mener om det var hvor du var gravid at du havde de stærke menssmerter.

Jeg havde ikke stærke menssmerter men det kunne mærkes alle gangene. Husker ikke der var forskel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ÆL lige er sket er det ikke noget problem med IUI. Fra du insemineres til sæden finder frem til ægget går der omkring 1 time. Og ÆL sker mellem 24-36 timer efter du har taget ÆL sprøjten.

Mens smerter efter ÆL OG efter inseminering er meget normalt. Jeg oplevede det ihvertfald alle tre gange.

Rigtig meget pøj pøj :)

Hun sagde selvfølgelig ikke noget om hvornår jeg havde haft ÆL, og jeg har intet mærket til det selv, så det føles bare ikke som om der egentlig er en reel chance for en pos test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meningen er jo også at man blir insimineret efter æl-sprøjten er indgivet.

Fandt det her på en kliniks hjemmeside:

Insemination med mandens sæd ved IUIH eller med donorsæd ved IUID gøres normal en gang 28-42 timer efter den ægløsende sprøjte eller spontane ægløsningstest er positiv.

Så du må prøve at slappe af og vente og se. For mit vedkommende havde jeg menses smerter i dagene efter iui.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meningen er jo også at man blir insimineret efter æl-sprøjten er indgivet.

Fandt det her på en kliniks hjemmeside:

Insemination med mandens sæd ved IUIH eller med donorsæd ved IUID gøres normal en gang 28-42 timer efter den ægløsende sprøjte eller spontane ægløsningstest er positiv.

Så du må prøve at slappe af og vente og se. For mit vedkommende havde jeg menses smerter i dagene efter iui.

Synes bare der flere steder står at det er mest optimalt et par timer efter ÆL, men dejligt at høre at det ikke nødvendigvis forholder sig sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER