Diamanten

Uendelig ventetid

42 indlæg i dette emne

Hold op hvor er det spændende!! Krydser alt hvad jeg kan for jer :) Vi fik samme odds sidste år (og med testdag 23/12) - jeg tror på det for jer :D

Er du snydetester-typen? Eller kan du holde ud at vente helt til den 22.? Det gode ved at være i behandling i december, er, at der ofte sker så meget, og så føles det som om den ellers laaaaaaange ventetid går lidt hurtigere :)

:goodluck :bd

 

Taaaaak! <3

Nej, det var jeg i begyndelsen af vores PB, men det holdt jeg op med efter de første par forsøg  :klap haha

Men du har ret- selvom det er laaaang tid at vente, hjælper alt juleriet en del på sagen. Vi joker lidt med, at hvis der ikke er held i sprøjten i form af en helt sindssyg julegave, så kan jeg i det mindste drikke vin etc. i juledagene- så win win... eller noget  :bunny

 

Fingers crossed!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Taaaaak! <3

Nej, det var jeg i begyndelsen af vores PB, men det holdt jeg op med efter de første par forsøg :klap haha

Men du har ret- selvom det er laaaang tid at vente, hjælper alt juleriet en del på sagen. Vi joker lidt med, at hvis der ikke er held i sprøjten i form af en helt sindssyg julegave, så kan jeg i det mindste drikke vin etc. i juledagene- så win win... eller noget :bunny

Fingers crossed!!!!!

Det er præcis sådan jeg tænker! Bare med nytårsaften. Jeg har nemlig testdag d. 30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er præcis sådan jeg tænker! Bare med nytårsaften. Jeg har nemlig testdag d. 30

 

Ja, men bliver jo nød til at være forberedt på begge udslag/resultater... da der kun er 60% chance for to streger- eller i mit tilfælde en positiv blodprøve.

Så må have en positiv reaktion klar på en negativ blodprøve... og ja, at kunne feste igennem nytårsaften, er helt klart noget man kan bruge som positiv fordel ved manglende undfangelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men bliver jo nød til at være forberedt på begge udslag/resultater... da der kun er 60% chance for to streger- eller i mit tilfælde en positiv blodprøve.

Så må have en positiv reaktion klar på en negativ blodprøve... og ja, at kunne feste igennem nytårsaften, er helt klart noget man kan bruge som positiv fordel ved manglende undfangelse ;)

Det er nemlig lige det det er ;) Men wow 60% er da en flot procentsats. Ihvertfald imod mine 22%.

Det er svært ikke bare at fokusere på IVF i det nye år. Som vi vel at mærke formegentlig først skal i gang med til februar. Der er godt nok lang tid til! Selvom jeg godt ved at jeg er et skarn at klage hvis jeg sammenligner ventetiden med andre steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig lige det det er ;) Men wow 60% er da en flot procentsats. Ihvertfald imod mine 22%.

Det er svært ikke bare at fokusere på IVF i det nye år. Som vi vel at mærke formegentlig først skal i gang med til februar. Der er godt nok lang tid til! Selvom jeg godt ved at jeg er et skarn at klage hvis jeg sammenligner ventetiden med andre steder.

 

Vi ventede i 6 måneder på indledende samtale og derefter næsten 1 1/2 måned på infomøde, før vi kunne melde os til....... så kender godt til frustrationen over ventetiden.

Jeg kan se, at jeg fik skrevet forkert, haha, vi har kun ca. 40% for positivt svar og 60% for et negativt. Fik vist lige vendt om på det. Ja, 60% for positivt havde været ret vildt, især fordi 40% er højere end normen ifølge lægen  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ventede i 6 måneder på indledende samtale og derefter næsten 1 1/2 måned på infomøde, før vi kunne melde os til....... så kender godt til frustrationen over ventetiden.

Jeg kan se, at jeg fik skrevet forkert, haha, vi har kun ca. 40% for positivt svar og 60% for et negativt. Fik vist lige vendt om på det. Ja, 60% for positivt havde været ret vildt, især fordi 40% er højere end normen ifølge lægen :oops

Haha! Godt så.. Eller jeg kunne nu godt unde dig det andet.

Det er også IVFskole de først regner med at der bliver i februar, så det er det vi skal vente på. Til gengæld skal jeg i gang med p-piller, så mine cyklusser - eller mangel på samme, ikke løber løbsk. Disse kan jeg så bare stoppe med fra dag til dag i forbindelse med IVFskole så vi kan gå igang lige efter, og det er jo skønt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Godt så.. Eller jeg kunne nu godt unde dig det andet.

Det er også IVFskole de først regner med at der bliver i februar, så det er det vi skal vente på. Til gengæld skal jeg i gang med p-piller, så mine cyklusser - eller mangel på samme, ikke løber løbsk. Disse kan jeg så bare stoppe med fra dag til dag i forbindelse med IVFskole så vi kan gå igang lige efter, og det er jo skønt.

 

Haha- jamen tak da! Nu må vi se. 5 dage igen... man ønsker nogle gange, at man bare kunne sprole frem til dagen, så man fik vished.

Men fedt, at p-pille ikke skaber mere ventetid for jer i det mindste så :)

 

Der sker en masse mærkelige ting med min kroo i disse dage, som jeg ikke har oplevet før- men det behøver desværre ikke betyde, at der er gevinst.

Det gjorde de meget klart ved behandlingens start. At man får graviditetssymptomer, selvom man højst sandsynligt ikke er gravid.

Det er næsten det mest nedern... at gå rundt med de her symptomer (aka progesteron-bivirkninger) i 2 uger, og potentielt ikke være gravid overhovedet...  :boo  :klap  :mam  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha- jamen tak da! Nu må vi se. 5 dage igen... man ønsker nogle gange, at man bare kunne sprole frem til dagen, så man fik vished.

Men fedt, at p-pille ikke skaber mere ventetid for jer i det mindste så :)

Der sker en masse mærkelige ting med min kroo i disse dage, som jeg ikke har oplevet før- men det behøver desværre ikke betyde, at der er gevinst.

Det gjorde de meget klart ved behandlingens start. At man får graviditetssymptomer, selvom man højst sandsynligt ikke er gravid.

Det er næsten det mest nedern... at gå rundt med de her symptomer (aka progesteron-bivirkninger) i 2 uger, og potentielt ikke være gravid overhovedet... :boo :klap :mam :shooter

Præcis! Det er SÅ hårdt! Jeg fandt også ud af igår at hvis min krop følger mønstret fra sidste forsøg så begynder mine menssmerter sendt fra helvede - forårsaget af Crinone juleaftensdag. Vel at mærke en uge inden mens. Suk.. Og min point med det i forhold til det du skrev var at smerterne aldrig har vist sig på den måde før, så selvom jeg godt vidste at det nok bare var Crinonen der heksene, så kunne det jo også være et graviditetssymptom. Og omvendt at rende rundt med crazy menssmerter i en uge og samtidig prøve at bevare troen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis! Det er SÅ hårdt! Jeg fandt også ud af igår at hvis min krop følger mønstret fra sidste forsøg så begynder mine menssmerter sendt fra helvede - forårsaget af Crinone juleaftensdag. Vel at mærke en uge inden mens. Suk.. Og min point med det i forhold til det du skrev var at smerterne aldrig har vist sig på den måde før, så selvom jeg godt vidste at det nok bare var Crinonen der heksene, så kunne det jo også være et graviditetssymptom. Og omvendt at rende rundt med crazy menssmerter i en uge og samtidig prøve at bevare troen.

 

Nemlig!

Her står den på evig brystsmerte, ondt i lænden, humørsvingninger, klaaaaamt udflåd (sorry- men har aldrig oplevet noget lignende!!) og en virkelig mærkelig appetit. I går havde jeg også en mærkelig fornemmelse i maven/underlivet, som jeg aldrig har prøvet før... virkelig mystisk. Sådan som om det boblede derinde- eller en slags murren? Dunno. Mærkeligt var det i hvert fald!

 

Men igen- det betyder ingenting. Det eneste der betyder noget, er en positiv blodprøve!  :gravid  :jul5:  :jul12:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig!

Her står den på evig brystsmerte, ondt i lænden, humørsvingninger, klaaaaamt udflåd (sorry- men har aldrig oplevet noget lignende!!) og en virkelig mærkelig appetit. I går havde jeg også en mærkelig fornemmelse i maven/underlivet, som jeg aldrig har prøvet før... virkelig mystisk. Sådan som om det boblede derinde- eller en slags murren? Dunno. Mærkeligt var det i hvert fald!

Men igen- det betyder ingenting. Det eneste der betyder noget, er en positiv blodprøve! :gravid :jul5: :jul12:

Haha! Er helt tosset med din kommentar om udflådet! :lol Det er det jeg elsker ved babyklar.

Men hvor lyder det ellers spændende med dig. Håber at det er baby der bobler :wub

Jeg har ingen symptomer endnu da det var i mandags jeg blev insemineret, men kan forvente de omtalte menssmerter og ømme og tunge bryster. Og så er min psyke et kapitel for sig, men hvad der er hormoner og hvad der er vores liv lige nu er svært at afgøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Er helt tosset med din kommentar om udflådet! :lol Det er det jeg elsker ved babyklar.

Men hvor lyder det ellers spændende med dig. Håber at det er baby der bobler :wub

Jeg har ingen symptomer endnu da det var i mandags jeg blev insemineret, men kan forvente de omtalte menssmerter og ømme og tunge bryster. Og så er min psyke et kapitel for sig, men hvad der er hormoner og hvad der er vores liv lige nu er svært at afgøre.

Jamen, det er noget af vildeste... det er pga. af progestoron-indtaget. Men klamt er det altså!!

Håber vi også, men vil heller ikke blive skuffet. Så lader op til en skuffelse nu. Skal 'kun' vente knap 3 dage på svar nu... ulideligt!!

Men ja- hormonhelvedet kender jeg (vi) i hvert fald godt til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik blodprøve i dag- og der er desværre ikke gevinst.

Men fik også en tydelig fornemmelse af, at der ikke var noget i går. Selvfølgelig skuffet. Men til gengæld kan jeg nyde jul og nytår til fulde- og så må vi prøve igen igen igen igen... ved næste cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså søde! Det er jeg godt nok ked af at høre :kram2 Havde ellers en god fornemmelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det er jeg ked af at høre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det synd for jer :( Havde sådan håbet for jer! Knus og håb om en god jul :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen. Den er altid hård- men i det mindste kan jeg drikke både vin og øl henover jul og nytår...  :kiss :bunny  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER